woensdag 10 oktober 2018

COACHING EN ROUWVERWERKING

Ik kwam dit tegen in een  regionaal tijdschrift bij mij in de buurt. Het is een soort advertentie voor coaching en rouwverwerking en ik vond het zo mooi dat ik het hier plaats Wellicht heeft iemand er wat aan. (Vledder e.o.) Ik ken haar niet persoonlijk.

Related image

Als schoonheid weer onbekommerd  en vrij zichtbaar mag zijn. red.

Het bezoeken van de website leert o.a. dat de 'Nei-therapie' o.a. helpt bij
  • Verslaving
  • Leerproblemen
  • Slapeloosheid
  • Stress en spanningen
  • Burn-out
  • Depressies
  • Dwangneurose
  • Bindings- of verlatingsstoornis
  • Verlies van een dierbare
  • Relatieproblemen
  • Podiumangst

Dat wat ik zelf het diepste heb doorleefd,
kan ik een ander geven.
In alles wat ik doe.
stop ik dus mijn ziel
en die kwetsbaarheid is mijn kracht,
want daarmee maak ik ruimte
en ruimte is de brug naar groei.

Uit het gedicht 'Marga Oosterloo '


Waar wij elkaar vinden
is op het snijpunt van kou en warmte, daar waar het dichte
over wil gaan in het opene.
Ik reik je mijn milde hand,
want stilstaan is verrijkend,
maar daarna wil het leven
weer voorwaarts
en ik ben hier
om jou weer te zien
bloeien.

Marga Oosterloo

T: 06 22707542
E: marga@intervenz.nl
W: www.intervenz.info