zaterdag 23 november 2019

EXCUSES

Mijn verontschuldigingen aan ieder die ik heb geschokt met mijn vorige twee berichtjes, Je zou bijna denken dat ik gek geworden ben. Ik denk soms zelfs dat ik gek word. Maar dat ligt niet aan mij. Dat ligt aan de waanzin van / binnen het satanisme.
Ik ben zelf in het verleden levend verbrand geweest, zei de helderziende. Als het kruidenvrouwtje. Let wel: het kruidenvrouwtje. Want vrouwen zijn binnen het satanisme nog minder waard dan je schoenen. Dat gegeven had ik al enige tijd verwerkt toen al die rotzooi openbrak.

Image result for de achterbakse schijterds de gluurder in wording

Dus: nogmaals mijn verontschuldigingen voor veroorzaakte pijn. Maar ik kan het niet terug nemen. Het was oprecht, maar een ander onderdeel van gevoelens. Dat ging om de verwarring binnen onze geest die gemanipuleerd is tot en met. NATUURLIJK nooit om al die verschrikkingen, onder andere met babies en kinderen.  De achterbakse handelingen van al die bange schijterds, waar geen woorden voor zijn.