vrijdag 23 juni 2017

ARTRITIS

Image result for cocosnootolie


Gisteren bij de post ontvangen en ik ben nu al helemaal verkocht. Artritis en fybromyalgie zijn te genezen. De oorzaak ligt vaak in de mond en daar is dan ook de oplossing voor het bestrijden van de pijn. Oilpulling, olie spoelen. Ik heb nog te weinig gelezen om er veel over te vertellen, en ik heb zelf geen artritis of fibromyalgie, dus geen ervaring. De pijn ken ik door de verhalen van de mensen die er aan lijden.

Oil pulling... Ervaringen beweren dat je van de pijn afkomt binnen een paar dagen tot 3 maanden. Voor de rest moet je het boek maar lezen. Te bestellen bij succesboeken.nl: 'De genezing van artritis' door Dr. Bruce Fife, ISBN 9789079872862. Want er staat nog veeeel meer waardevols in, zoals bijvoorbeeld het voedingsadvies om er definitief van af te komen.

Oil pulling: neem een lepel plantaardige olie in je mond en spoel dat op je nuchtere maag 15 tot 20 minuten rondom je tanden en kiezen. Aanbevolen wordt cocosolie vanwege zijn antiseptische kwaliteit. Het helpt tegen tandvleesontsteking en plaque en je krijgt er wittere tanden van. Spuug het daarna uit want het zit dan vol bacteriën en toxinen, slijm en pus.

Ik las over allerlei infectieziekten, kalknagels... Als ik meer te vertellen heb, schrijf ik nog wel een artikel.
Ik heb overigens geen persoonlijke belangen bij de verkoop van genoemd boek. Alleen maar ieders gezondheid. En ken je cocosolie nog niet: het is meestal te koop als smeerbaar. Bij verhitting of heel warm weer wordt het vloeibaar.

Image result for de genezing van artritis Dr. Bruce Fife