zondag 17 december 2017

heel belangrijke meditatie 17 - 25 december

Plasmawormen vallen ons allemaal aan- Nu is onze kans om terug te vechten!
17 december, 2017

|The Unknown Lightwarrior
 https://www.returntoyourtruth.com/single-post/2017/12/16/Plasma-Worm-Attacking-Us-All---Nows-Our-Chance-to-Fight-Back


Dit is een tekortkoming van mij, vanwege de crisissituatie is dit ook een enorme kans.

 We hebben een KRITIEK VENSTER VAN MOGELIJKHEID om deze plasmoide wormachtige entiteit voor altijd te ontbinden ...

.... en de entiteit weet dit

 .... daarom zijn de aanvallen op Lichtwerkers nu zo hevig.


16 december 2017: Drastische isidische / systeembeveiligingsbreuk op 504, black alert, grid ratio failure.



                                                                                                                  Cobra2012portal.blogspot.com


Morgen, 17 december ... zal een multidimensionaal portaal worden geopend.


Plasmawormen vallen ons allemaal aan - Nu is onze kans om terug te vechten!
17 december, 2017

|The Unknown Lightwarrior



Dit is een tekortkoming van mij, vanwege de crisissituatie is dit ook een enorme kans.

 We hebben een KRITIEK VENSTER VAN MOGELIJKHEID om deze plasmoid wormachtige entiteit voor altijd te ontbinden ...

.... en de entiteit weet dit

 .... daarom zijn de aanvallen op Lichtwerkers nu zo hevig.


16 december 2017: Drastische isidische / systeembeveiligingsbreuk op 504, black alert, grid ratio failure.



                                                                                                                      
Cobra2012portal.blogspot.com


Morgen, 17 december ... zal een multidimensionaal portaal worden geopend.



Van 17 tot en met 25 december 2017, met het sleutelmoment op 21 december 2017 in de Winter Zonnewende.


Degenen die dit DAGELIJKS kunnen doen tijdens deze kritieke kans, werpen hun gewicht achter deze krachtige Multi-Dimensionale Portal-meditatie om 15.30 uur  vanaf morgen 17 december en doorgaand tot maandag 25 december.

Dit is de geleide meditatie in het Engels die je op deze tijden kunt volgen:

https://youtu.be/XBH1gKR8ISg

Deel deze meditatie ... en help het viraal te maken door er op 10 plaatsen over te berichten (of 10 verschillende groepen mensen te informeren). Dit is wat we zullen moeten doen tot de 144.000 nummers zich manifesteren onder één UNITED e-maillijst.

Als iedereen die deze post leest zich hieraan committeert, kunnen we KRITISCHE MASSA bereiken in een zeer korte tijd!


Zoals beschreven in de Situatie-update in Cobra's post op 7 december:

  "Er is op dit moment een grootschalige strijd om de aarde gaande op het plasmavlak in de sublunaire ruimte. De lichtkrachten zijn gericht op het verwijderen van de wormachtige plasmoïde entiteit die ons zonnestelsel vanuit Orion in 1996 is binnengekomen en nu rond de aarde is opgerold. ... "


Speciaal decreet om de gebeurtenis te activeren - net voor de multidimensionale portaalmeditatie:

'Ik roep het hoogste aspect van mijn IK BEN op
om een hartgevoelde trompetroep naar
De Bron en naar 
Pleroma / de Galactische Centrale Zon.
Als deel van het collectief van de 144.000 sterrenzaden
op missie van de bevrijding van de aarde
beveel en vaardig ik uit
dat er actie wordt ondernomen om de transitie van de fase te versnellen
en  het zo snel mogelijk te activeren.
Als een sterrenzaad op aarde, besluit ik nu vanuit mijn hartcentrum
mijn bereidheid om naar een hoger niveau van dimensie te gaan
van liefde. vreugde, vrede en overvloed, op de
meest positieve tijdlijn voor alle wezens in het multiversum.
Collectief vragen we de bron om 
activering van operatie Phoenix door de Lightforces te versnellen.
En om te helpen bij het verwijderen van alle negatieve energieën.

0010110

Entiteiten, exotische wapens en duistere wezens van elk
vlak van bestaan, daarmee de planetaire
bezetting van de aarde door duistere krachten voor altijd te beëindigen.
Ik vraag om deze overgang zo snel mogelijk te laten gebeuren
en zo vreedzaam mogelijk, het bevrijden van alle wezens en
ons in de gouden eeuw van de nieuwe Atlantis te schuiven.
Ik vraag om een wereld te manifesteren met een overvloed aan
vrijheid, vreugde, voedsel, water, gezondheid, allerhande rijkdom
voor iedereen. Ik vraag om het vrijgeven  van
electrische  apparaten, medische apparaten en alle onderdrukte technologieën
om de mensheid te helpen. Ik vraag om te manifesteren
eerste contact, om deel te worden van de galactische 
confederatie en  onze rechtmatige plaats in te nemen als een ruimtevaart
ras. Ik vraag om herenigd te worden met mijn zielenfamilie
en broers en zussen, voorouders van het licht.
Met grote dankbaarheid vraag ik dat alle verzoeken
snel worden ingewilligd.
Het zij zo, en zo is het ook, IK BEN.

Het was een lastig artikel om te vertalen. Desalniettemin:
vertaling: Maria