donderdag 15 februari 2018

ACTIEF OF PASSIEF

is de vraag.
Ik werd attent gemaakt op een website met aanbod van gratis cursus voor meer contact krijgen met jezelf en meer resultaat bij meditatie. Maar ik verstond de aanbieder nauwelijks.
Wat ik wel opving was 'actieve meditatie' en 'ik begon met te onderzoeken waar mijn gedachten vandaan komen'.

Actieve meditatie? Dus niet gaan zitten en maar afwachten, zoals ik deed. Ik had er inderdaad tot nu toe weinig resultaat van. Af en toe wel een onverwacht iets. Maar ik had er geen controle over en het was zeldzaam.

Het vrolijkte me helemaal op. Actieve meditatie. En me afvragen waar die gedachten vandaan komen kan ik meteen wel. Het werd meteen al een succes. Het blijft natuurlijk altijd een persoonlijke reis maar sommige tips kunnen die reis wel makkelijker en interessanter maken.

En het drong tot me door dat dat eigenlijk voor alles geldt. Nooit afwachten, tenzij heel doelbewust.   Maar anders: actie. Een la die onoverzichtelijk vol is en altijd een diepe zucht veroorzaakt? Actie! Ruim op! Wil je meer geld per maand overhouden? Kijk wat je niet zo nodig hebt en schrap dat. enz. enz.

In het engels:
http://starseedsknowhow.blogspot.nl/search/label/free_course