zondag 12 maart 2017

KLIKKEN EN PEDOFILIE

KLIKKEN EN PEDOFILIE

KLIKKEN? Nee, dat doe je niet heb ik geleerd. 
Maar onze ‘cultuur’ vaart wel bij het aanmoedigen van KLIKKEN. Je ziet het overal om je heen: als je buurman een betaald klusje doet terwijl hij een uitkering heeft. Hup telefoneren. Ook al is overduidelijk dat hij onder de armoedegrens leeft.  En nog vele vele andere voorbeelden. Vooral als het om onze ‘God’ Geld gaat.

MAAR: zie je iets onwettigs gebeuren binnen officiële instanties, dan wordt KLIKKEN ineens crimineel gedrag en wordt je aangevallen en/of vervolgd. Terwijl dat een betere samenleving op kan leveren.
We willen allemaal goede burgers zijn, en denken dat Klikken daarbij hoort. Maar niets is minder waar. Je bent alleen verantwoordelijk voor jezelf en je eigen gedrag. Klikken maakt geen betere of leukere samenleving. Het oude gezegde ‘doe een ander niet áan wat je zelf niet wilt ervaren’ geeft in een notedop aan waar het om gaat.

Je denkt misschien dat dit niet onder het onderwerp ‘buitenaardsen’ valt, maar alles valt onder buitenaardsen. Dit is ethiek en ethiek bestaat binnen alles.

Ik heb een KLIK onderwerp dat valt binnen ‘een betere samenleving’ als er een einde aan komt. Dat hele pedofiliegedoe, dat afschuwlijke verschijnsel van seks op de  zwaksten en meer. Ik heb sinds een half jaar een katje dat sexueel is misbruikt als kitten. Ze was ongeveer een half jaar oud toen ik me over haar ontfermde, misbruikt, verwaarloosd en volkomen gedesoriënteerd. Hoe ik het weet, wordt  me wel gevraagd. Nou, bij een kitten is alles nieuw en fris. Bij haar was het bewuste gaatje een paar millimeter open.

Er is een video met de meest uitgebreide informatie, maar weer in het Engels. De feiten van de gruwelijkheden liegen er niet om. Moet ik dit achterhouden vanwege de taal? Dan blijft er veel achter. Dus toch maar. Misschien kan je iemand vinden die je helpt bij de taal.
Ik kan in dit verband ook ellaster.nl aanbevelen over pedofilie.

http://www.starshipearththebigpicture.com/2017/03/12/pedogate-like-youve-never-heard-it-make-this-viral-video/

Maria