zondag 26 maart 2017

Sananda NIEUW JEZUS BERICHT VOOR DE WERELD! NIET je energie OP UW EIGEN NEST RICHTEN ... STEUN MIJN PROJECT.

Sananda
NIEUW JEZUS BERICHT VOOR DE WERELD! NIET je energie OP UW EIGEN NEST RICHTEN ... STEUN MIJN PROJECT.  Help me met mijn koninkrijk op aarde
24 maart 2017


“Verspil je energie niet aan je eigen nest. Ga in plaats daarvan naar mijn project, help me met mijn koninkrijk op aarde.”- Jesus

Jezus zegt ... Help mij met het opbouwen van mijn koninkrijk op aarde ❤️ Boodschap van 11 maart 2017 https://www.youtube.com/watch?v=-34E... 11 maart 2017 –
Woorden van Jezus tegen zuster Clare  Gesproken door Jackie .
Jesus begon ... “Mijn Bruiden, dit is een seizoen van het leren van de essentie in mij dienen. Velen van jullie zijn zeer ambitieus, zoals met  hoe je je dag kan uitrekken, je energie, je tijd. Je verwacht te veel van jezelf en uiteindelijk zal je uitgeput, gefrustreerd en niet in staat zijn om Mij te dienen in de meer belangrijke zaken.” “Ik wil u graag ter verantwoording roepen over uw tijd. Overweeg wat je bereikt voor Mij en wat je uitsluitend gedaan hebt voor jezelf.” “Bijvoorbeeld, projecten om uw ruimte te verfraaien kan zeer egoïstisch worden en ertoe leiden dat u meer betrokken bent bij uzelf, uw ijdelheden en de wereld. Dan jaag je je staart na, want genoeg is nooit genoeg. Integendeel, jaag liever mij na en mijn behoeften tijdens de dag.” “Ja, Geliefde. Vertel het Mijn volk en neem het zelf ook ter harte, dit is de tijd voor de opbouw van Mijn Koninkrijk. Dit is de tijd voor een nieuw begin dat de sluizen van de hemel zal openen. Maar als je het niet ter harte neemt, als je rond zwerft in je eigen wil, zal er tragedie en verdriet zijn.” “Ik bedreig je niet. Ik wil alleen maar zeggen: werk nu, terwijl je de kracht, het licht, de inspiratie hebt. Verspil je energie niet aan je eigen nest. Ga in plaats daarvan naar mijn project, help me met mijn koninkrijk op aarde.” “De verleiding hier is groot om deze kostbare genaden te besteden aan trivialiteiten zoals schoonmaak, organiseren, enz., enz. Doe alleen wat essentieel is. Overhandig aan anderen wat anderen kunnen doen en maak jezelf vrij voor me. Degenen onder jullie die de middelen hebben om iemand schoon te laten maken en voor u te koken, gebruik ze. Geef zoveel als je kunt van de alledaagse taken over aan anderen en kom in gebed met mij voor een tijd van rust, herstel, en richting.”“Je zal grote tegenstand ontmoeten, door uw dwangmatig / verslavende karakter om mee te doen aan de grote voorjaarsschoonmaak. Alle dingen die je raken in het voorjaar. Pas op voor de zij-aanvallen van de duivel. Ik ben nu enkele jaren bij u geweest op dit zeer zwakke schip, je hebt gezien hoe gemakkelijk ze is ontspoord, en dat je zelf ook bent ontspoord “ “Ik zeg je, mijn volk , zeer serieus. - je moet de verleiding om deze dingen te doen weerstaan. Ik zal u laten weten wat het seizoen is om dit te doen, als het nodig is. Maar niet nu.” “Nu is het tijd om in de oceaanstroom van het opbouwen van mijn koninkrijk te komen en te stromen in Mijn Geest naar mijn bestemming, terwijl je nog steeds het licht van de dag hebt om bij te werken. Velen van jullie hebben deze berichten ter harte genomen en toegepast in nieuwe richtingen. Je hebt al die dingen die niet bijdragen aan Mijn Koninkrijk verlaten. Voor u is dit gewoon een herinnering om te voorkomen dat u ontspoort door de vijand “ “Ja, dat is een andere dimensie. dingen zullen vanuit het linker veld naar je worden gegooid. Neem mijn hand en loop op het water, naar een veilige bestemming en de vervulling van onze dromen. Sta niet toe dat bedreigingen uw vreugde temperen als je vooruit gaat. Er zullen er veel zijn, maar zolang ik u begeleid en jij volgt, zal ik u dwars door hun midden leiden en terug naar het werk dat ik u heb opgedragen. Houd alleen je ogen open, zodat u het zult zien aankomen. Raak niet afgeleid.  Er gebeurt niets met je, waar ik geen toestemming voor gaf, dat ik niet zie aankomen, dat ik niet heb voorzien voor het afleveren van jou uit de handen van het kwaad.” “Ja, ik ben blij, inderdaad zeer tevreden met uw gevoelige harten voor de armen, waar je van houdt in daden en niet alleen in woorden. Dat je volgt in uw opdrachten van Mij, in het bijzonder gebed en wat ik u geef om het Koninkrijk te bevorderen. Dat je trouw bent in het ondersteunen met uw gebeden, die elke dag een wereld van verschil maken voor Clare.”
Meer Jesus (Sananda) berichten:




Vertaling: Maria met google