maandag 14 mei 2018

TIJD OM ER AAN GEWEND TE RAKEN

en voorzorgsmaatregelen te treffen. Je hebt bijv. niet zomaar voor 2 weken houdbaar voedsel, water en dierenvoeding in huis. Als je vakantiegeld krijgt, geeft dat ruimte.
Ik maak dit al jaren mee. In het begin wilde niemand er  in geloven. Wat mij betreft nog steeds niet. Maar het schijnt heel snel beter te worden. Het is ook vreemd, zonder aanleiding of bewijs. Dit moet je gewoon geloven en je gezonde verstand gebruiken. En echt waar, als je het alternatieve juiste nieuws volgt, krijgt het een lijn. En als je meer op de hoogte raakt van hoe we met alles voor de gek worden gehouden, ga je daar ook lijnen in zien. Het mooie is de boodschap: onderzoek alles zelf en geloof niets klakkeloos.

Image result for cat eating

Dat we maar snel een mooie zelfstandige soort mogen worden. Zelf nadenken en zelf beslissingen nemen. Bijvoorbeeld vakantiegeld: bestemd voor de vakantie? Mooi niet. Er storten tegenwoordig regelmatig vliegtuigen neer zonder aanleiding. En mijn bankrekening is altijd te vroeg leeg zonder aanleiding (nou ja...) haha! Dus ik ga het lekker gebruiken om mijn maandelijkse ruimte wat te vergroten. Geeft in ieder geval even wat meer lucht. En een mooie grote zak biologische brokjes voor de kat.