zondag 28 mei 2017

St Germain: "Ik ben belast met het verspreiden van overvloed aan u !!!" ... "De gehele bevolking van de planeet aarde zal valuta ontvangen ondersteund door goud en edele metalen"





Ik heb erop toegezien dat iedereen - de hele menselijke bevolking van de planeet aarde - dollars of yen ontvangt of wat de valuta ook is. Het wordt allemaal ondersteund met goud en edele metalen, en heb ik gezorgd dat dat zeker is. - St. Germain

St Germain: "Ik heb de verantwoordelijkheid van

verdeling van overvloed aan u !!! "

Ashtar on the road Teleconferentie

23 mei 2017

'Ik ben St Germain. En laat me eerst zeggen hoe blij ik ben in deze Company te zijn! Jullie zijn zo geliefd, echt buiten alle expressie. Maar meer dan dat, ben je vereerd en gewaardeerd en bedankt voor alles wat je in elk moment doet, om de Beamers te zijn die je hier kwam te zijn, zoals Ashtar zou zeggen: absoluut! En om ook de visionairen te zijn, samen te werken bij het onderzoeken en het opvoeden van jullie, en het bereiken van de conclusies over de Eenheid - de Heilige Eenheid van het Leven op de Aarde en daarbuiten - met het verlangen om je overal met alle Wezens van Licht te verbinden! Vanaf jullie eigen heilige wezens - uw energievelden, als u wilt, verlichten met de liefde die u bent en de liefde die u nog meer kan brengen, omdat het voor u beschikbaar is. En uitgaan naar alle anderen - en beginnen wat berichten te ontvangen, boodschappen van vreugde, van vrede op aarde !!!

'Als je jezelf in de meditatieve staat of zelfs in je slaaptijden brengt - hoewel je het niet altijd weet, is het in elk geval zo dat je de gelegenheid hebt om in het hogere niveau van zijn te zijn, Waar er alleen Licht is, waar alleen Liefde is. Maar het is een reis om daarheen te komen, een reis die veel plaatsen heeft langs de weg waar je kunt stoppen en blijven zitten - of niet - veel plaatsen die je van je wegen kunnen afleiden - of niet. Maar ik ben hier om u te bedanken voor waar u bent aangekomen, en om u te verzekeren dat u inderdaad uw ultieme bestemmingen zal bereiken, die uiteraard uw ascensie in een vaste woonplaats is – voor jullie allemaal, waar een deel van jullie al is, en dat is de hogere dimensies!

"Maar ondertussen hebben we deze missie om te volbrengen. Dus ik zal je nu vertellen dat alles wat met overvloed te maken heeft, in goede handen is !!! Ik heb er op  toegezien dat iedereen - de hele menselijke bevolking van de planeet aarde - dollars of yen ontvangt of wat de valuta ook is. Het wordt allemaal ondersteund met goud en edele metalen, en dat heb ik beveiligd. Dus er zal geen waardeloos papiergeld zijn. Alle papieren worden ondersteund en hebben inhoud en gelijkheid! De prijs van goud zal bijvoorbeeld wereldwijd hetzelfde zijn. En de dollar zal hetzelfde zijn als alle munteenheden die er in andere landen zijn. Dus er zal geen verschil meer zijn. Er zal geen speculatie meer zijn. Er zal geen handel of arbitrage meer zijn of u hoe je het ook noemt!

"Wall Street, zoals het bestond, zal de economieën van de wereld niet beheersen, omdat het echt degenen zijn die de donkere hoeden dragen die Wall Street en de banken en de hele monetaire instellingen en systemen wereldwijd beheersten. Dat is eindigend! NESARA zal dat einde afronden!

"De verdeling van overvloed is om u naar een plaats te brengen waar u geen geld meer hoeft te hebben !!! Dat is juist. Dit is een tijdelijke oplossing om iedereen voldoende overvloed te laten hebben, zodat ze dan openstaan ​​om andere middelen te verkrijgen die ze nodig hebben. Mensen zullen vrij zijn, vrij om te streven naar wat ze kiezen om na te streven. Velen van jullie zullen inderdaad boven de Aarde reizen en hebben de mogelijkheid om met andere beschavingen te communiceren. En er zullen nieuwe manieren zijn om te genieten van overvloed anders dan hoeveel dollars u in uw bezit heeft.

"Replicators - het creëren van energie omdat alles energie is, we zijn allemaal energie - replicators zullen veel kunnen bereiken, wat het ook is dat u wenst te verwerven, en ik heb het over dingen die een beetje dichtheid hebben, dat Zijn wat u materiële goederen zou noemen - eten, kleding, wat dan ook. Er zijn bijvoorbeeld uitstekende voorbeelden van in de Star Trek programma's. U kunt afstemmen en precies zien hoe ze worden gebruikt. Uw computers zullen zo interactief zijn dat u rond de kamer kunt lopen en een gesprek heen en weer kunt voeren. Je zal robots hebben, want niemand gaat in welke vorm dan ook, wat je 'slavenarbeid' noemt waar dan ook in de wereld verrichten!

"Je zal kansen krijgen om creatief te zijn, om de creaties van anderen te genieten en om zelf te maken wat je kiest. Je krijgt gratis energie. Er zal niet zoiets als een elektrische rekening, of een olie rekening, of bijvoorbeeld uw betaalpas op de benzinepomp. Uw huizen, uw voertuigen, de wereld zal op gratis, niet-vervuilende energie lopen!

"U zult overal mooie tuinen en parken hebben. Ja, natuurlijk moet de mensheid verantwoordelijkheid nemen voor de verwoesting die is gedaan, de vernietigbaarheid die is uitgeoefend op de planeet aarde. De mensheid moet al diegenen die hebben deelgenomen, vergeven !!! En wie kan dat zijn? Misschien moet de mensheid 100% vergeving aan de mensheid verlenen, en werken met Moeder Gaia en met degenen van ons die komen helpen, bij het accepteren van onze aanwezigheid - en natuurlijk spreek ik niet over u, geliefden, Ik spreek over degenen die momenteel niet weten dat we hier zijn om met u te werken. Maar het is een ander partnerschap, de opruiming van de planeet aarde, het stoppen van de vernietiging, het betrekken van alle reeds aanwezige technologieën!

"Al deze dingen zullen gedaan worden. En dit zal een ander niveau van vrijheid zijn - voor iedereen op de planeet, alle koninkrijken van Moeder Gaia - om te bloeien op een planeet die volledig genezen is! Volledig met deze zogenaamde humanitaire projecten, omdat de hele mensheid in vrede en in het genot van overvloed voor iedereen zal zijn - niet alleen het zeer kleine percentage. En het zal zijn waar iedereen een gevoel van eenheid heeft, waar mensen samenkomen en hun ideeën uitdrukken, waar mensen de vrijheid zullen hebben om overal te leven waar ze kiezen - met de hele aarde een tuin van Eden, een paradijs waar iedereen, absoluut zonder enige kosten, kan ontvangen, welke opleiding ze ook maar kiezen!

'Ik feliciteer u, geliefden, en ik eer u om zo dapper te zijn, dat u zo moedig bent om hier te komen! En om in dit leven te zijn, waar je nog steeds tijd voor je uitrolt om onder degenen te zijn die de weg naar deze Gouden Eeuw leiden, die zich bewust zijn van alles wat het vasthoudt, die nu zelfs bereid zijn om de vreugde te voelen en vernieuw je passies om het over te brengen, want dit is waar we samen gaan! Dit is onze weg en het is zo helder. Voel het! Open je prachtige Harten nog meer en laat deze energie van Liefde in jouw wezens komen, zodat je jezelf nog meer in deze Gouden Eeuw kan brengen, waarvan ik spreek.

'Nu zijn er nog extra uitdagingen op de weg naar de' officiële opening ', zoals je zou kunnen zeggen. Maar voor ons in dit moment zijn we er al! Voel het! Kom terug naar dit gevoel en kom samen met mij en al diegenen die hier nu bij je zijn. Er zijn letterlijk miljoenen Ashtar Command leden en Ascended Masters, Engelen, en vertegenwoordigers van alle koninkrijken van Moeder Gaia, inclusief de hoger dimensionalen! Kom gewoon en wees in eenheid met ons! En laten we alle leden van Faction 3 ondersteunen, zoals ze genoemd worden. Zij zijn op de weg bij ons en wij met hen. Laat ons samenkomen in onze eenheid en al diegenen verwelkomen die zich er nog niet van bewust zijn. En dan laten we degenen welkom zijn die in verzet zijn geweest en zich nog steeds vasthouden aan die weerstand !!!

"Waarlijk, wij zijn allen in de liefde, en hoewel ja, er zijn sommigen die zich voor hun daden zullen verantwoorden, laten we hen laten weten dat ze zo geliefd zijn als wijzelf, en dat we hen welkom heten! Het kan voor hen langer duren, maar we verwelkomen ze thuis, zelfs zoals we elkaar verwelkomen. Want dat is de weg van Goddelijk bestuur, en het begint binnen ieder van ons om uit te reiken, om ons op te richten en de Lichten van Liefde te zijn die we allemaal zijn! Hartelijk dank, geliefden, dat u hier in dit bedrijf bent. Het is inderdaad groot. Het is een bedrijf van liefde. Blijf verbonden. Herinner u mijn woorden aan u. Ik spreek met ieder van jullie en ik zie ieder van jullie als de Goddelijke Jij bent!

"Ja, we zijn allemaal een lange weg gekomen om deze bijzondere plaats te bereiken op de tijdlijnen van de planeet aarde. En hoewel ik het als een schijnend moment zie, weet ik dat je herinneringen hebt - zoals ik ook, toen ik belichaamd was. En de waarheid is bekend, ik heb nu nog een aanwezigheid op de planeet aarde, want ik moet bij jullie zijn om mijn deel, mijn missie van verdeling van overvloed aan iedereen te brengen! Dat is mijn grote rol om de gehele Mensheid in de Gouden Eeuw te verwelkomen !!!

'Maar ik heb veel ernaast te doen! Ik ben immers een meesteralchemist en dus breng ik met mij de violette straal voor jullie allemaal - zodat jullie dat allemaal als een ander hulpmiddel kunnen gebruiken - om u te helpen bij het maken van uw eigen alchemistische transformatieve transmutaties, om jullie hoger en hoger te brengen, om je eigen trillingen op te wekken, en om jezelf op en uit de derde dimensie te brengen, met al zijn illusies en waanzin en leugens en lage trillingen. Ik eer u als één met mij op de weg naar de gouden eeuw en daarbuiten! En ik zie je als de grote schijnende Lichten die je bent! En zo is het. Namaste!”

http://www.ashtarontheroad.com/stgermain-abundance.html

Transcriptie door Marta.

Gegeven door Susan Leland, 23 mei 2017. www.AshtarontheRoad.com



Vertaling: Maria