woensdag 5 juli 2017

FALSE FLAG / VALSE VLAG

Ik meende dat er een apart artikel was gewijd aan dit fenomeen, maar ik kan het niet vinden. Ik weet dat er af en toe foto's weggehaald zijn/worden die ik weer geplaatst heb als het kon. Maar artikelen....

Goed. Een korte uitleg over false flags / valse vlaggen, de bouwstenen van hen die haat en nijd zaaiden en oorlog voerden.
Image result for valse vlag

Een heel eenvoudig voorbeeld. Ik wil een bank beroven maar niet beschuldigd worden. Dus zorg ik dat ik iemands paspoort jat. Ik beroof de bank, neem de buit mee en laat het paspoort achteloos op de grond achter.

Zo zijn ALLE oorlogen begonnen en zo is ALLE haat voor geloven, rassen, kleuren, sexen, gewoontes, rijk en arm etc. etc. begonnen en aangewakkerd.
De treurige situatie van moslims is een voorbeeld. Hun geloof schijnt heel vredelievend te zijn en er is nog nooit een terroristische aanslag door moslims gepleegd. Altijd door dik betaalde artiesten die zijn ingehuurd door de regering van de US. O.a. de Clintons waren er goed in.
Dat is op zich weer een ander verhaal waar andere belangen speelden, maar ze hebben er goed aan verdiend en veel plezier mee gehad. Geloof het maar.