vrijdag 14 juli 2017

Sananda: Massale arrestaties in de nabije toekomst ... Cabal ontwricht Emotioneel, religieus, militair, alles wordt zichtbaar

Sananda: Massale arrestaties in de nabije toekomst ... Cabal ontwricht Emotioneel, religieus, militair, alles wordt zichtbaar

Image result for yeshua jesus sananda


Specifiek ga je meer en meer zien van wat wordt genoemd, is genoemd, de massale arrestaties. Zij zijn op handen. In veel opzichten zijn ze al begonnen. Je ziet dat ze steeds prominenter worden. Aangezien meer en meer van de Cabal op alle verschillende manieren ontmanteld worden: financieel, emotioneel, religieus, militair, wordt alles zichtbaar – Sananda

Sananda via John McConnell, 9 juli 2017

 Image result for yeshua jesus sananda

Sananda 13 juli 2017

Sananda (gekanaliseerd (gechanneld)  bericht)

Ik ben Sananda

En zoals altijd is het een geweldige gelegenheid om met jullie te zijn om met je te delen, om met je te ervaren. Want zoals jullie dit allemaal ervaren, doen wij dat ook. Hoewel we misschien hoger lijken dan u, zijn we alleen hoger in het bewustzijn, hoger in trillingen en frequenties maar niet beter dan u. Onthoud dat.

Want in die momenten waarop we samenkomen als broers en zussen, als vrienden, weet dat we op die manier samenkomen. We verwachten niet dat u om ons moet smeken. We verwachten dat u ons als vrienden, als broers en zussen, omarmt. Want wij zijn jij en jij bent wij. Wij zijn hierin allemaal een.

Vele keren ben ik als Sananda bij veel van u op verschillende momenten. Velen van jullie kennen me direct, kennen mijn trillingen, en je weet door ervaring hoe we samen zijn.

Die herinneringen komen terug in jou op het moment dat die energie in de planeet komt als 'gebeurtenis' of als 'overgang', die energiepuls, veel van jullie zullen je herinneringen terugkrijgen; Herinneringen aan die momenten, van die tijd dat we samen in het veld zijn geweest, in de oceaan zwommen, wat het ook mag zijn. We hebben veel van deze dingen samen gezien. Niet altijd in de driedimensionale wereld maar in de hogere vibraties, in de hogere dimensies. Daar kende je me en ik kende je ook, zoals ik je steeds ken, elk van jullie.

Jullie zijn me allemaal lief en waardevol in mijn hart en mijn liefde. En we delen die liefde samen omdat we samen door dit hele proces gaan. Je hebt je nooit alleen gevoeld en je zal hierbij nooit alleen zijn. We zijn altijd maar een fluistering weg van uw voordeur, uw bewustzijn.

Er gebeuren zoveel dingen en er zijn veel kleine evenementen die op het punt staan ​​om te starten. Zoals u veel hebt gehoord, kan niets dit proces nu stoppen. Het is slechts een ogenblik vertraagd. Alles stroomt en alles is al op de hogere niveaus gebeurd, het hoeft nu alleen door de sluier zich in deze driedimensionale ervaring te manifesteren. Maar zoals het zich in deze driedimensionale beleving realiseert, weet dat deze driedimensionale ervaring verdwijnt. Het beweegt weg en je beweegt er voorbij. Want uiteindelijk is er hier geen driedimensionale ervaring meer. Alles zal op dat moment vierde en vijfde en zelfs hoger zijn.

Maar zoals u weet is er geen tijd. De tijd is één. Verleden, heden en toekomst zijn allemaal één. En je begrijpt dat steeds beter, aangezien jouw tijd schijnbaar versnelt, is het niet? Alles.

En je zal je soms machteloos voelen om de veranderingen te ondergaan, om de veranderingen in de wereld te brengen die u zoekt, die we allemaal zoeken. Maar ik vertel je nu als Sananda, je maakt deze veranderingen elk moment van je leven als je verder gaat werken binnen het 'nu',  binnen je bewustzijn, binnen het 'nu' van het collectieve bewustzijn, want alles wat er is is het 'nu'. U neemt de tijd weg die het verleden is en de toekomst is, alles wat overblijft is het nu, zodat wanneer u de hogere vibraties permanent in de volledige hogere vierde hebt ingevoerd en in de vijfde dimensie, de tijd stil schijnt te staan.

Zoals ik eerder al kort gezegd heb, zijn er veel kleine evenementen onderweg. Specifiek ga je meer en meer zien van wat heet, is genoemd, de massale arrestaties. Ze zijn op handen. In veel opzichten zijn ze al begonnen. Je ziet dat ze steeds prominenter worden. Aangezien meer en meer van de Cabal op alle verschillende manieren ontmanteld worden: financieel, emotioneel, religieus, militair, wordt alles zichtbaar. Want dat moet. Het oude moet weg voordat het nieuwe opnieuw geboren kan worden. Ik zeg 'opnieuw' omdat je eerder Gouden Eeuwen hier op de Aarde hebt gehad en je staat op het punt om in een nieuwe Gouden Eeuw te gaan.

U bent de katalysator voor deze nieuwe Gouden Eeuw. Jullie zijn degenen die dit inbrengen. Met onze hulp, ja, met onze begeleiding, ja, maar het zijn jullie die het moeten doen. Je moet actie ondernemen en als strijders, als de licht strijders heb je steeds meer actie ondernomen, direct binnen in jezelf door jezelf door dit proces te bewegen of als het buiten jezelf werkt, om te helpen Op welke manier dan ook. Jullie zijn de strijders in deze missie.

Binnenkort, op je volgende voorschot zal ik veel meer over die missies delen, en jij bij de raad tafels, en hoe dit alles bij elkaar komt.

Ik verlaat je nu met al mijn vrede en liefde met jullie allemaal. Ik zal dit overzetten aan onze lieve broer Aramda. Vrede en liefde zijn met jullie allemaal.

Kanaalchannelaar: James McConnell
Http://www.meetup.com/ancient-awakenings - http://www.ancientawakenings.org

Artikel kan in zijn geheel worden gereproduceerd als auteurschap en website van de auteur duidelijk wordt vermeld. 'Geloven is het zien!'

http://www.ournewearthnews.com/2017/07/14/1079/

Vertaling: Maria