maandag 2 juli 2018

Moeder God: Kinderen, ik probeer je voor te bereiden op zowel de goede als de moeilijke tijden.

Lees het helemaal. Het gaat ook over onze woonvormen in de nabije toekomst. red.

2 juli 2018



Veel van uw soorten, uw broers en zussen zullen in shock zijn en zullen niet in staat zijn om het plotselinge nieuws van hun vroegere slavernij te accepteren.


IITM: Nou ... het lijkt erop dat degenen die de waarheid ontkennen, het een grotere uitdaging zullen vinden .... Ik kan het al zien ... degenen die niet verantwoordelijk willen zijn of geven om andere levensvormen, hebben het moeilijk ... zoals zou moeten ... niemand die onverantwoordelijk is zou het beter moeten hebben dan diegenen die verantwoordelijk zijn ... toch ??? ? Ook, als je jezelf niet gaat zuiveren, VERWACHT meer gezondheidsproblemen ... DAT IS HOE HET IS ... JUIST?

Boodschap van Moeder God via Dancing Dolphin, 1 juli 2018


Per Staffan, 1 juli 2018
Vader / Moeder God (gechannelde berichten)

Boodschap van Moeder God door Dancing Dolphinn
"Ik ben een trotse moeder op deze dag"

Ontvangen op zondag 1 juli 2018

Dierbaren, dit is Moeder God en het doet me genoegen om vandaag weer met jullie te kunnen spreken. Ja, inderdaad, het is erg warm en vochtig waar je woont en er is een zomerse hittegolf van kracht voor velen in jouw omgeving. Ja, je denkt erover na om je potplanten water te geven en water voor mijn schepsels buiten te zetten. Dat waardeer ik.

Vandaag wil ik tegen iedereen zeggen dat je bijna thuis bent. Want jullie hebben allemaal zo hard en zo lang samengewerkt en jullie hebben eenheid en liefde geschapen waar er geen te krijgen was. Je kwam op een plek die donker en verstoken was van liefde. Je hebt je licht laten schijnen en hebt het gedurende vele eeuwen van tijd met mijn liefde doordrenkt.

U (allen) plantte de zaden van liefde en hoop en licht. Je koesterde deze zaden en verzorgde ze gedurende millennia. Nu zijn al je zaadpakketten van liefde geoogst en vervullen ze hun doel en functie. Ze leggen het grondwerk neer van harmonie en troost en vrede. Zij zijn het nieuwe raster dat in de toekomstige Gouden Eeuw op alles zal zijn gebaseerd. De Nieuwe Aarde is inderdaad al gebouwd, maar dit nieuwe gouden raster dat jullie allemaal hebben gemaakt, zal de laatste hand leggen op de Nieuwe Aarde. De bekroonde glorie zou je kunnen zeggen. En het werd door jullie allemaal gemaakt! Ik ben een trotse moeder op deze dag. Want mijn kinderen hebben samengewerkt om iets uniek moois te creëren. Ik zal dit netwerk, dit rooster van liefde nemen en het opzetten in de nieuwe aarde. Het zorgt voor de liefdesfrequentie die de laatste hand legt aan de Nieuwe Aarde en zorgt voor de balans en toon van de nieuwe Gouden Eeuw. Dit is de laatste toetssteen van het Nieuwe Aarde-project. Gefeliciteerd, mijn kinderen !! Want je hebt het gedaan en bent redelijk succesvol !! Ik ben weer het meest trots en tevreden.


Je zult heel veel nieuwe dingen zien heel binnenkort. Vele zeer opwindende dingen en sommige schokkende dingen als meer en meer van de duistere daden die bedekt zijn zullen onthuld worden. Het licht schijnt overal op en niets kan nog langer verborgen blijven. Dit is goed. Om het te zuiveren en te reinigen, moet het in het licht worden getoond. Veel van uw mensen zullen overstuur zijn en moeten worden getroost. Herinner hen eraan dat ik hier ben, dat ze niet alleen zijn. My Angels zullen ook bij de hand zijn om alle Zielen op Gaia te helpen zich aan te passen aan dit nieuws van de daden gepleegd door de duisteren.

Ook zullen meer ooit verborgen aspecten van de geschiedenis van je soort in het licht worden getoond, zoals je slavernij voor het duistere ras. Kinderen, ik probeer je voor te bereiden op zowel de goede als de moeilijke tijden. Veel van uw soorten, uw broers en zussen zullen in shock zijn en zullen niet in staat zijn om het plotselinge nieuws van hun vroegere slavernij te accepteren. Ja, het is 'vroeger' want samen hebben we de duisteren afgeschaft en hebben ze niet langer de controle. Je Witte Hoeden- en Alliance-team van zowel mensen als galactics hebben heel lang samengewerkt om  de duistere agenda te verjagen, te arresteren en te dwarsbomen. Zij (de White Hats en Alliance-leden) zijn geduldig en meedogenloos geweest in hun planning en denken. Meedogenloos op een goede, vastberaden manier.

Veel zielen hebben hun leven gegeven, zodat de Nieuwe Aarde en de Gouden Eeuw geboren konden worden. Vergeet dit alsjeblieft niet. Het was mijn decreet en veel van je broeders en zusters, inclusief jezelf, de lichtwerkers, hebben eeuwenlang gewerkt om dit mogelijk te maken. Nu is de tijd hier !!! De tijd is aangebroken en de laatste lichtrasters worden geplaatst. Jullie hebben allemaal inderdaad je rol gespeeld en jullie hebben het allemaal geweldig gedaan! Maak een buiging!! Tranen van blijdschap! Vieren!! We zullen binnenkort allemaal samen zijn in een groots feest. Degenen die in de Nieuwe Aarde leven vieren inderdaad al. Want zij kunnen zien en weten volledig wat er gaande is en waar we aan toe zijn.

Ja, lief hart, ik herinner me dat een van onze lezers een vraag had over de Nieuwe Aarde. Laat me kijken of ik het kan beantwoorden want het is al een tijdje geleden dat je dat las. Ik geloof dat het te maken had met de gebouwen en structuren van de Nieuwe Aarde? Ja en ook over hoe het zal zijn als we daar naartoe gaan? Zoals het proces van hoe we daar naartoe zullen gaan.

OK. Er zijn inderdaad levende structuren in de Nieuwe Aarde; structuren bedoeld om in te leven. Er zijn echter geen 'wolkenkrabbers' en andere soorten steden. Nieuwe aarde bevindt zich in de 5D, dus je hebt niet hetzelfde type structuren nodig als in de 3D. Je zult huiswoningen en -plekken hebben waar je je kunt concentreren op "werk" of projecten waarmee je samenwerkt. Maar u zult geen behoefte hebben aan kantoren en winkels en ziekenhuizen en snelwegen, enz. U kunt overal naartoe gaan waar u maar wilt, dus geen behoefte aan auto's. Je kunt telepathisch werken en samenwerken, dus geen behoefte aan telefoons of computers. Dingen zullen anders zijn en je zult stromen en ervan houden. Leven zal meer organisch zijn en synchroon met de natuur. Natuurlijk, als u een boek wilt lezen, kunt u dat doen!

Over hoe je daar komt, het zal voor velen een andere ervaring zijn. Zodra je de beslissing hebt genomen om te gaan (met behulp van je mentor), kun je meteen gaan, je mag gaan slapen of zie je letterlijk een brug of een portaal voor je opengaan. Het zal moeiteloos en niet bedreigend zijn. Zie je? Je zult weten dat het voor jou is bedoeld en je veilig en gelukkig voelen.

Tenslotte, zoals we het de vorige keer hebben gezegd, maak u alsjeblieft geen zorgen over dat uw gezin wordt gescheiden of verscheurd. Alles komt goed, iedereen zal worden geraadpleegd voor hun hoogste goed en de familieleden bedoeld om bij elkaar te blijven. Iedereen zal naar de plek gaan die het beste bij hen past. Er zullen geen oordelen of gejammer van pijn en afscheiding zijn. Jullie zullen allemaal mijn liefde voelen en weten dat elke beslissing die genomen wordt, voor de hoogste zielsgroei van dat individu is. Je zult de kennis en het weten hebben dat jullie allemaal samen zullen zijn in de geest, waar je lichaam ook is.

Wel, dat is alles voor nu, liefste hart. Ik ben heel blij en trots op jullie allemaal voor de eeuwigheden in werk en service die jullie namens mij hebben gedaan. Je bent allemaal succesvol en ik ben zo blij! Verheug u op uw nieuwe avonturen, waar u ze ook wilt hebben; en weet dat de Nieuwe Aarde is gemaakt en voltooid. Hartelijk gefeliciteerd!!!! Zegeningen en heldere stralen van liefde worden jullie allemaal toegezonden op deze prachtige, hete zomerdag. Wees in vreugde en ga met mijn liefde.

Heel erg bedankt, lieve moeder! Ik hou van je met heel mijn hart.

Messages of Love Through Dancing Dolphin

https://dancingdolphinlove.blogspot.com/

Door Maria vertaald vanuit
http://www.indianinthemachine.com/2018/07/02/mother-god-children-i-am-trying-to-prepare-you-for-both-the-good-and-difficult-times-many-of-your-species-your-brothers-and-sisters-will-be-in-shock-and-will-not-be-able-to-accept-the-sudden-news/