dinsdag 27 november 2018

Californië is het bewijs dat iedereen die in de weg van "het plan" staat, kan worden gelaserd, vermoord in kokend bloed en exploderende organen, zonder rechtvaardigheid ... maar wie is "dokter Evil / kwaad" die op de knop drukt?

O.N.E.News

Image result for dr evil tumblr gif

(Ik ben hier om van dienst te zijn, om de weg vrij te maken voor diegenen die mij nodig hebben. Indian in the Machine)

Lieve mensen ~

Ik zie dat je de vreedzame route kiest, zelfs als de lasers je aanvallen.

Ik zie dat de lasers zich richten op gebieden die bestemd zijn voor herontwikkeling van 'het plan'.

Ik kan zien dat 'het plan' wordt opgedrongen aan de mensen van de wereld, die niet zijn geraadpleegd, om te zien of iemand van ons apart wilde zijn van 'het plan'.

Ik zie dat 'het plan' een plan van massaslachting is.

Ik zie dat 'het plan' geen plan van vrede en goedheid voor iedereen is.

Ik kan zien dat 'het plan' geen plan van God is, daarom nooit kan worden beschouwd als 'een groot plan', of zelfs gezond verstand!

Ik zie dat "het plan" gedeeltelijk wordt bestuurd door computers.

Ik kan zien dat de lasers worden bestuurd door computers.

Ik kan zien dat dit de oorlog in de hemel is.

Ik zie dat te veel mensen op hun achterwerk blijven zitten en verantwoordelijkheid vermijden, in de verwachting dat de duivel voor hen zorgt, terwijl de huizen van hun buren worden opblazen!

Ik kan zien dat te veel mensen zich willen verbergen terwijl hun buren smelten, koken en ontploffen

Ik kan zien dat de mensheid het leven wil kiezen.

Ik zie dat globalisten dode mensen zijn.

Ik zie dat globalisten willen dat mensen behandeld worden als waardeloos vee.

Ik kan de wereld zien worstelen om elkaar te waarderen.

Ik kan de lasers zien blijven zo lang  je een competitieve soort bent.

Ik kan diegenen zien die anderen niet willen beheersen, de aarde zullen erven.

Ik kan zien dat er een oorlog aan de gang is, in de hemel.

Ik kan zien dat de satellietlasers werden gebouwd voor de globalisten.

Ik kan zien dat de gezonde mensen de wijze mensen zijn, die de overwinnende mensen zijn.

Ik kan de weg naar het paradijs zien.

Ik draag geen bijbel en adviseer anderen ook niet.

Ik raad aan om je hand op je hart te leggen en te zeggen: "Schepper, laat mij / ons / de mensen, de waarheid, de liefde en de weg zien".

Stuur liefde naar 'Dr Evil' die jou misschien de volgende keer wil zappen.

Stuur liefde naar jezelf voor het zover laten komen van dingen.

Stuur liefde naar onze voorouders die ons in deze benarde situatie hebben gezet.

Wie is "Dr. Evil"? Waarschijnlijk degenen die het rijkst zijn, en die aantonen dat ze andere levensvormen niet als gelijk kunnen behandelen, die hun invloed gebruiken om de meest demonische plannen op de wereld te dwingen ... aan hun vruchten zult u de bomen kennen.

De wereld heeft je meer nodig dan ooit ... je hebt je liefde meer dan ooit nodig.

Enorme incompetentie van ambtenaren ...

Gruwelijke ontsnappingsbeelden van Californische branden! Gloeiende kooltjes slaan door de voorruit terwijl vlammen de auto likken! Californische jongen zegt dat niemand ze een waarschuwing geeft en ze proberen niet eens het vuur te stoppen ... de waanzin daar buiten!

Californië-branden sluiten aan bij nieuw intercontinentaal spoorwegsysteem

Satellietlasers die de Californische branden hebben veroorzaakt zijn onzichtbaar, zegt Alien Channeling, Fox News Zegt het Ook !!

Boom!! 3-Triljoen Dollar China-Rusland-Canada-Amerika Trein / tunnelverbinding met Californië DEW Fires ... met links naar Lockheed Martin, Jerry Brown, Feinstein en Voter-fraude

Giddy Fox News Reporter erkent dat de regering  lasers gebruikt (DEW) voor de CA Fires !! (Vorig jaar!!)

Is het echt gewoon een brand ... of georganiseerde wereldwijde genocide?

DEW laseraanvallen overal ter wereld !! Gatlinburg Tennessee, Griekenland, New York City, Australië, Portugal en meer !!

"Ik werd geëxecuteerd en mijn tong barstte in vlammen terwijl ik schreeuwde" zegt Skeleton California DEW Massacre



Verwant

California Fireworkers Discover Ground Is Boiling !!

California Fire DEW Laser Genocide Survivor Vragen hoe 100.000 m2 Building kan verbranden in een uur van Embers !!


Door Maria vertaald vanuit
http://www.ournewearthnews.com/2018/11/27/california-is-proof-that-anyone-who-stands-in-the-way-of-the-plan-can-be-lasered-aka-murdered-in-boiling-blood-and-exploding-organs-without-justice-but-who-is-doctor-evil-who-presses/