zaterdag 24 november 2018

EVENWICHTSSTOORNISSEN door verplaatsing naar de Nieuwe Aarde?

Image result for evenwichtsstoornis


Ik werd vanmorgen wakker met een giga  evenwichtsstoornis. Ik moest me overal vasthouden om naar de wc beneden te gaan. Een nieuw artikel van Sananda zegt 'welcome to the New Earth'. Dat kan heel goed de oorzaak zijn want die zou in een hogere dimensie moeten zitten. Ik had het al vanaf heel jong, maar intussen goed onder controle. Het gaat vast ook wel over, maar misschien neem ik vandaag een ongemaksdagje vrij. Maar kiek'n. Het is trouwens nog wel dezelfde rommel. Er is niet eens gestofzuigd.Straks wel lekker naar de kerstmarkt van de kringloop.

Ik weet niet meer waar ik het zag, dus hier wat links, niet vertaald:

http://www.indianinthemachine.com/2018/11/22/sananda-many-are-finding-themselves-experiencing-inner-turmoil-at-present-as-the-awakening-process-intensifies-and-more-stuff-arises-into-peoples-conscious-awareness-for/

http://www.indianinthemachine.com/2018/11/24/relay-relay-relay-archangel-metatron-you-are-at-the-end-of-the-time-for-wavering/