maandag 25 februari 2019

DE ARK DES VERBONDS

Ik moest opzoeken wat het ook al weer was / is, de Ark des Verbonds. Wikipedia zegt het volgende:
'De ark werd door Basaleël gemaakt tijdens de uittocht uit Egypte, bij de Sinaïberg.[1] Het was een draagbare kist, waarin de twee stenen platen met daarop de tien geboden bewaard werden.[2] Hij stond in het heilige der heiligen, de binnenste ruimte van de tabernakel, en later in dezelfde ruimte in de tempel van Salomo te Jeruzalem.'

De Tien geboden. Die heb ik ooit geleerd. De tien geboden van God.


Indeling van de 10 geboden per godsdienst of stroming
Gebodjoodsoosters-orthodoxrooms-katholiek, lutheraansanglicaans, gereformeerd, en andere protestanten
Ik ben de Heer uw God11--
Gij zult geen andere goden hebben211
Gij zult geen afgodsbeelden maken22
Gij zult de naam van God niet misbruiken3323
Gedenk de sabbat en houd hem in ere4434
Eer uw vader en moeder5545
Gij zult niet doden/moorden6656
Gij zult geen overspel plegen7767
Gij zult niet stelen8878
Gij zult geen valse getuigenis afleggen9989
Gij zult de vrouw van uw medemens niet begeren1010910
Gij zult het huis van uw medemens niet begeren10

Ik ben 'tot tranen toe geroerd'. En het klopt zó in deze tijd van satanisme en materialisme. Ik weet niet waar ik heb afgehaakt. Ik weet nog dat ik dacht: zo lang geleden en geen enkel bewijs. Nee, dat zul je binnen het satanisme niet krijgen. Want die tien geboden staan er haaks op. Op het staatje kun je zien dat de roomskatholieke en anglicaanse kerken het eerste gebod 'Ik ben de Heer Uw God' niet erkennen. Lieve lieve mensen, velen weten niet eens dat ze Satanisten zijn. WORD WAKKER!!!

Ze staan dus op stenen platen, de Tien geboden van God, bewaard in de Ark des Verbonds. Hier de video met de graafwerkzaamheden. De Ark is gevonden in een grot in Israel:

The Ark of the Covenant, artikel op Before it's News van Charlene Cleo Eiben 


Bron: http://beforeitsnews.com/v3/alternative/2019/3666013.html