zondag 10 februari 2019

Pachacutec die Machu Picchu heeft gebouwd, waarschuwt de regering van Peru om het graf niet te openen en vraagt de mensheid energie te sturen om opening te voorkomen, omdat de mensheid niet klaar is voor wat het zal vinden !!






Pachacutec die Machu  heeft gebouwd. Jim Charles uit Hucolo heeft vele wezens gechanneld ... luister naar het 27:00 merkteken waar Pachacutec binnenkomt om een boodschap af te leveren die het volgende omvat: Picchu geeft waarschuwing aan regering van Peru om het graf niet te openen en vraagt De mensheid om energie te sturen om te voorkomen dat het wordt geopend, omdat de mensheid niet klaar is voor wat ze zal vinden !!


-Ik kom uit Manchu Picchu
-Ze hebben mijn begraafplaats gevonden en ze zullen het binnenvallen, ik heb ze gewaarschuwd dat niet te doen, het is een recente ontdekking van de laatste jaren geweest.

- Het is nog niet voor mensen om te zien.

- Er zullen vertakkingen zijn.

- Ik heb Manchu Picchu gebouwd.

-Ik heb mijn vijanden vernietigd met een klein leger omdat we de kracht van mijn vader hadden.

- Er is technologie die nog niet gezien moet worden.

Voor de mensheid: -Ik zou graag willen dat je energieën stuurt die voorkomt dat ze mijn tombe openen omdat ze het zullen doorzoeken, ze zullen het veranderen.

- Er zijn redenen waarom het verzegeld is.

- Ik weet dat degenen die het ontdekt hebben gestopt zijn, maar nu wil de overheid het openen.

-Technology werd gebruikt om goud te ontdekken in de verborgen gangen.

- Je weet niet hoe belangrijk dit is.

- Je mensen zijn niet klaar voor wat er is.

Door Maria vertaald vanuit
http://www.ournewearthnews.com/2019/02/10/pachacutec-who-built-machu-picchu-issues-warning-to-government-of-peru-to-not-open-the-tomb-and-asks-humanity-to-send-energy-to-prevent-opening-since-humanity-is-not-ready-for-what-it-will-find/