vrijdag 26 januari 2018

O.N.E. Nieuws Redactioneel: Je politiek is overbodig om me heen !! AANRADER,

26 januari 2918

O.N.E. Nieuws Redactie: Je politiek is overbodig om me heen !!







Als er liefde in de lucht is ... begrijpt de mensheid het soms niet ... het voelt onbekend en vreemd ... ongebruikelijk en buitenaards ... kijk hoe weinigen Trump's liefde kunnen zien, want hij redt de kinderen opgesloten in ondergrondse bases die nog steeds tot op de dag van vandaag worden verkracht en geslagen ... terwijl de zogenaamde volwassenen aan de oppervlakte komen ruzie maken en vechten ... als je door Trump wordt afgestoten, heb je  misschien niet het geluid gehoord van de duizenden gemartelde kinderen die onder onze voeten leven, die daar zijn neergezet door de onwetende massa's die de liederen van de heksen op de radio zongen en toekijken hoe de heksen zichzelf verheerlijken op het grote scherm en tv .... Trump bevrijdt die kinderen ... jouw politiek is verouderd om me heen.

Waar is je hart?

Je debatteert als idioten op het oppervlak ...

Kijk hoe je de kinderen behandelt ...

Zie hoe ze verdwijnen en maar weinigen zich zorgen maken ...

Kijk hoe ze sinds hun geboorte verzorgd zijn, om je te vermaken ...

Kijk naar hoe ze vanaf de geboorte verzorgd worden om je te beheersen.

Je wordt bestuurd door een robotachtig leger van klonen en uitverkoop ... ze hebben kinderen nodig om te overleven.

Ze hebben je nodig om weg te kijken ...

Ze willen dat je te veel bezig bent met je verslavingen ...

Ze hebben je nodig om te twijfelen ...

Ze willen dat je ineffectief bent ...

Ze hebben je nodig om mee te gaan met de plannen ...

Je onwetendheid is hun bloed.

Je gebrek aan aandacht, is wat hen laat dansen in het lijden.

Het is niet meer ...

Ik roep een einde aan alles ...

Ik kan de stem binnenin mij horen die zegt: 'genoeg'.

Ik heb de roep van de Schepper gehoord.

Ik zal de hemel op aarde creëren.

Ik zal mezelf bevrijden, zodat ik anderen kan bevrijden.

En zo is het.



Links:


Beware Of Apocalyptic Prophecies… Message From ATOS TU NAH’ 136
Alternative on Tuesday Jan 23 2018 09:49
Extraterrestrial Poetry To Help You Remember Who You Are 145
Alternative on Monday Jan 15 2018 17:08

http://www.ournewearthnews.com/2018/01/26/o-n-e-news-editorial-your-politics-is-obsolete-around-me/

Vertaling: Maria