zondag 7 januari 2018

Gedachten hebben dit gedaan aan een appel - Stel je nu eens voor wat ze met je lichaam kunnen doen

[Doet me denken aan een oud spreekwoord: Oh Lord help me to keep my big mouth shot until I know what I'm talking about. O God, help me mijn mond te houden tot ik weet waarofver ik praat. red.]

1 januari 2018 door Edward Morgan

We hebben het eerder gehoord: onze gedachten zijn krachtig. Misschien hebben we zelfs gehoord dat onze gedachten feitelijk onze werkelijkheid creëren. Maar het is één ding om dit concept te horen, en een compleet ander te horen of te leren om volledig te begrijpen wat het betekent en het toe te passen op onze levens.

Onze gedachten creëren onze realiteit? Hoe komt het?

Dit concept werd voor het eerst aan mij voorgesteld in een documentaire, What The Bleep Do We Know 1)? Deze film onderzoekt hoe materie niet echt solide is in de manier waarop we zijn geleid om te geloven. en onze perceptie ervan heeft eigenlijk het vermogen om het te veranderen.

Het beruchte "Secret Life Of Water," 2) experiment en boek van Masaru Emoto 3) wordt genoemd, evenals een krachtige herinnering aan waar onze gedachten echt toe in staat zijn. In wezen bestond dit experiment uit het concentreren van de intentie in verschillende containers met water.



Bijvoorbeeld, de ene was "liefde", de andere was "dank u", "harmonie", terwijl in het andere spectrum: "Ik haat je, ik wens dat je dood was."

De watermoleculen van elke categorie werden vervolgens onder een microscoop bekeken. De moleculen die waren doordrenkt met de liefdevolle, positieve bedoelingen hadden prachtige, geometrische patronen, vergelijkbaar met sneeuwvlokken.

De andere moleculen, die waren doordrenkt met de meer negatieve gedachten en intenties, vertoonden zich als chaotisch ogend, en niet in afstemming zoals de anderen.

Dit experiment diende als een krachtige herinnering dat als gedachten dit kunnen doen met water, wat doen ze met ons? Bekijk een filmpje uit onderstaande film en als je de kans krijgt, raad ik je ten zeerste aan de hele documentaire te bekijken 4)!

https://youtu.be/YUuzIJWK1YY

De volgende Facebook-post is een vergelijkbaar experiment dat werd uitgevoerd op twee helften van dezelfde appel.

Dezelfde hoeveelheid tijd is verstreken, het enige verschil tussen elke helft was dat er een was in de aanwezigheid van kunst, creativiteit, meditatie, liefde en dankbaarheid en de andere was blootgesteld aan schuld, oordeelshaat, heavy metal muziek en mainstream nieuws, en dus angst.

Het experiment werd gedaan door iemand die gewoon nieuwsgierig was en het eens probeerde, iedereen kan dit thuis doen en zelf zien dat dit echt is - deze resultaten zijn opmerkelijk, en het experiment spreekt voor zichzelf, kijk eens.

Appel Experiment



Maak kennis met Gelukkige Appel (links) en Trieste Appel (rechts). Dit zijn twee helften van dezelfde appel. Op 20 mei leg ik ze allemaal in een identieke container. De komende zes weken zong, zegende, appelte, lachte, danste en mediteerde met mij. Ik sprak er liefdevol over en bedankte het voor al zijn appley-pracht. In diezelfde periode sprak ik veel over droevige appel. Ik noemde het een nutteloos, stinkend stuk fruit, beschuldigde het ervan te rotzooien met mijn bloedsuikerspiegel, en gaf het over het algemeen een zware tijd. Ik liet het ook luisteren naar Metallica en het nieuws bekijken. Ik liet het experiment zo lang lopen als ik kon voordat de trieste appel een gevaar voor de gezondheid werd. Wat je hier ziet, zijn de resultaten. Je woorden, emoties en intenties zijn waarschijnlijk (veel) krachtiger dan je je realiseert. Alles is energie. Gewoon zeggen.


Wat kunnen we hieruit leren?

Alles wat u zegt, denkt en doet, zal niet alleen uw realiteit beïnvloeden, maar ook uw fysieke lichaam en ervaring. Hoe praat je tegen jezelf, welke gedachten denk je?

Ben je dankbaarheid aan het uitoefenen in je leven of speel je de rol van het slachtoffer, spreek je onvriendelijke woorden tegen jezelf, ervan uitgaande dat je nooit succes zult vinden in je leven, enz.?

Weet je, deze gedachten maken een groot verschil! En, zoals we kunnen zien via het bovenstaande experiment, het is veel meer dan alleen je gedachten die hier een rol spelen.

We kunnen duidelijk zien dat praktijken zoals meditatie, dansen en creatieve expressie de appel gezond hielden, terwijl acties als het nieuws en het eten door angst, in tegendeel bijdroegen aan het rottende proces van de appel.

Dus, als gedachten en acties dit een appel kunnen aandoen, wat doen ze dan met jou?

De kracht van het gebed

Ik weet niets over u, maar dit experiment doet me ook beseffen hoe belangrijk het is om ons voedsel te zegenen en dankbaarheid te tonen voordat we het consumeren.

Een groot deel van de wereldbevolking eet vlees en dierlijke producten van dieren die in een constante staat van angst leven, worden misbruikt, vol gepompt worden of hormonen en antibiotica, en deze energie wordt ongetwijfeld opgeslagen in hun lichaam dat velen van ons dan zijn consumeren.

Zelfs voor mensen die een op planten gebaseerd dieet eten, reist veel van ons voedsel over lange afstanden, wordt uitgestraald en niet noodzakelijkerwijs veel liefde getoond ... misschien is dit waarom huisgemaakte maaltijden de neiging hebben zo goed te smaken - omdat deze liefde, zorg , en er gaat aandacht in het proces.

Als we iets eten waarvan we weten dat het slecht voor ons is en we veroordelen ons om het te doen, denk je dan dat dit item een ​​meer positief of negatief effect zal hebben? Het verzenden van liefde en zegeningen naar ons voedsel kan een lange weg gaan.

Het is allemaal perceptie

Ik merk dat ik dit de laatste tijd veel zeg, omdat dit begrip in mijn leven extreem duidelijk wordt. We kunnen eigenlijk kiezen hoe elke dag eruit zal zien en wat we voor onszelf zullen creëren.

In plaats van bang te zijn voor die collega die altijd lijkt te weten hoe je je knoppen moet duwen, kun je die manier van denken omdraaien door te denken, ik vraag me af welke kansen voor groei ik vandaag zal krijgen.

In plaats van het ergste te verwachten en een verhaal te creëren waar je partner je geen aandacht aan zal schenken, kun je denken dat alles is zoals het hoort en ik laat de ruimte voor mijn partner om me genegenheid te tonen.

Het is alsof je de regen leert waarderen, want zonder dat zouden we geen groen gras, bloemen en prachtige grote bomen hebben. Je hebt elke dag een beslissing, welke keuze ga je maken? Ben je zoals deze kat?



De wetenschap

Het is belangrijk om te vermelden dat er een enorme hoeveelheid wetenschap is achter de aandacht van het geestelichaam en actie op afstand, wat ons vermogen is om fysieke systemen op afstand te beïnvloeden.

In 1999 publiceerde een professor in statistiek bij UC Irvine 5) een artikel dat laat zien dat parapsychologische (telepathie, afstandsgenezing, op afstand bekijken, enz.) Experimenten veel betere resultaten hebben opgeleverd dan die welke een dagelijkse dosis aspirine laten zien, helpt bij het voorkomen van een hartaanval.

Ze toonde ook aan dat deze resultaten veel sterker zijn dan het onderzoek achter verschillende medicijnen zoals antiplatelets, bijvoorbeeld.

Dit type wetenschap is ook actief onderzoek, en is studies geweest op de hoogste niveaus van de overheid met extreem significante statistische resultaten.

Nikki Owen's "The Big Apple Experiment" -project heeft honderden casestudies van mensen, groepen en organisaties over de hele wereld. Je kunt meer HIER lezen (in het Engels) 6).

1) https://www.amazon.com/gp/product/B075BZWBPX/ref=as_li_qf_sp_asin_il_tl?ie=UTF8&tag=humarefre-20&camp=1789&creative=9325&linkCode=as2&creativeASIN=B075BZWBPX&linkId=11ffbb943c1e7c2fe0404b5bb4fe292c

2)https://www.amazon.com/gp/product/0743290321/ref=as_li_qf_sp_asin_il_tl?ie=UTF8&tag=humarefre-20&camp=1789&creative=9325&linkCode=as2&creativeASIN=0743290321&linkId=1f3f37ed264b1271d26cea54644b4d3f

3) http://humansarefree.com/2016/02/thoughts-create-reality-dr-masaru.html

4) https://www.amazon.com/gp/product/B075BZWBPX/ref=as_li_qf_sp_asin_il_tl?ie=UTF8&tag=humarefre-20&camp=1789&creative=9325&linkCode=as2&creativeASIN=B075BZWBPX&linkId=11ffbb943c1e7c2fe0404b5bb4fe292c

5) http://www.ics.uci.edu/~jutts/JSE1999.pdf

6) http://dreamcatcherreality.com/masaru-emoto-nikki-owen/

Referentie: Collective-evolution.com

Overgenomen van: https://prepareforchange.net/2018/01/01/thoughts-have-done-this-to-an-apple-now-imagine-what-they-can-do-to-your-body/

Vertaling: Maria