maandag 10 april 2017

Archaeia Faith: EMP Kan alle energievoorziening uitschakelen, met andere woorden, De Matrix ... Inclusief elektriciteit zelf! Bedrijven zijn dan op elk niveau van slag

Archaeia Faith: EMP Kan alle energievoorziening uitschakelen, met andere woorden, De Matrix ... Inclusief elektriciteit zelf! Bedrijven zijn dan op elk niveau van slag
10 april 2017




Archaeia Faith: Cosmische EMP (electro magnetische pulse red.) kan alle energievoorzieningen uitschakelen, met andere woorden, De Matrix ... Inclusief elektriciteit zelf! Bedrijven op elk niveau zullen van slag zijn.
(Navraag leverde op dat wanneer het electra systeem wordt overladen door een EMP , dit de boel plat legt. red.)

Wow, een zeer krachtige herinnering van Archaeia Faith, over wat de mensheid in principe kan aanschouwen ... het resoneert met mij, dat dit dreigt te gebeuren ... en het is niet om te straffen, maar een ​​kans voor ons allemaal om met elkaar op te schieten ... bent u er klaar voor? Heeft u voorraden in huis? Denk je dat er niets zal gebeuren? Gelooft u dat er niets zal gebeuren omdat er niets gebeurde? Bent u zich bewust van het extreme weer waar de aarde op dit moment in zit? We zijn in zo'n cruciaal moment ... en zijn degenen om de dag te plukken en elke dag de beste ooit te maken... maar wiens levensstijl afhankelijk is van elektriciteit en de matrix, kan in die dagen niet zo comfortabel doorgaan... zoals de Zetas zeggen het zal gewoon zijn zoals kamperen ... geen kleinigheidje ..., het worden opgesloten in een grote stad en geen taxi's werken, geen bussen, geen vliegtuigen etc ... een zeer reëel scenario.

Indian in the machine


Aardedag 20

IK BEN ARCHAEIA FAITH, cocommandant van de Pleiaden Sterrenvloot. Ik breng u dit dagelijkse status verslag voor het grondpersoneel.

Sommigen van u is misschien al opgevallen dat onze website was gehackt, samen met de andere accounts die we gebruiken voor onze overleving, terwijl we op onze missie zijn voor De Schepper. WIJ ZIJN BEZIG met het heropbouwen van de website, zodat we HET LICHT met u allen kunnen blijven  delen.

DIT BERICHT IS NIET OM ANGST TE VERSPREIDEN, het is om u te informeren over wat er komen gaat.
WEES VOORBEREID! KOSMISCH EMP IS nu in petto voor GAIA.  DIT KAN ALLE ENERGIE UITSCHAKELEN !!! DIT IS GEEN zonnevlam OF KERNvlam maar het is kosmisch. EEN KRACHTIG kosmisch EMP kan elektriciteitsnetten slopen,  met andere woorden de MATRIX !!! Dit is waar we op hebben gewacht! Zoals Aartsengel Michaël had voorspeld, ZOU HET NET aflopen, en we moeten allemaal worden voorbereid. Een kosmisch EMP ZOALS DEZE beïnvloedt uw dagelijks leven.
Elektriciteit wordt UITGESCHAKELD INCLUSIEF alle elektronische apparaten, voertuigen, geldautomaten, supermarkten, en alle bedrijven op elk niveau zullen worden beïnvloed.
Samen met de KOSMISCHE EMP, VOLLE ROZE MAAN en kwik in RETROGRADE, zal dit GAIA op elk niveau raken en het weer verandert samen met de wezens op GAIA.

Ben je klaar voor de veranderingen die komen naar GAIA? ALS je MORGEN wakker werd en je wereld zoals je die kent zou niet meer hetzelfde zijn, wat zou u doen? Hoe zou u het aanpakken? Als je werd afgesloten VAN ALLES WAT JE NODIG hebt om te overleven in de fysieke wereld, terwijl je in de fysieke wereld bent, wat zou je doen? Naar wie kun je gaan? Als er niemand kwam om je SAMEN MET HET GEZIN IN UW uur van nood te assisteren, wat zou u doen? Als u geen geld voor eten of onderdak heeft, wat zou u doen? Bent u bereid om met de wijzigingen mee te gaan en  sterk te blijven in het geloof ongeacht wat er op je pad komt?
Het GOEDE BOEK zegt dat het beter is te geven dan te ontvangen ... geef je aan hen in hun uur van nood of houdt je alles vast voor het geval je het nodig hebt ... Ook al heb je meer dan genoeg.
NU IS DE TIJD om onvoorwaardelijke liefde te tonen voor iedereen. Er komt een tijd dat we elkaar nodig hebben en van elkaar afhankelijk zijn, terwijl we de Nieuwe Aarde opbouwen.

GISTEREN, TIJDENS EEN DIEPE meditatieve staat, was ik bij onze broeder Yeshua. We liepen samen in een beschermend schild op Gaia terwijl de mensheid om ons heen was. Zij konden ons niet zien terwijl we tussen de mensen liepen. De mensen bleven gewoon doorgaan met hun drukke leven, bewegend in slow motion.
We bespraken hoe Gaia wordt geraakt en hoe ik hierheen ben gestuurd om haar te helpen. Ik zei tegen hem:”Kijk wat ze met haar hebben gedaan, kijk naar wat zij deden met de aarde en de wateren en alles hier”. Hij glimlachte en zei:”Ja, ik weet het, je hebt gedaan wat je kwam doen. Hij strekte zijn armen uit en zei: “Er zijn er veel die beweren dat ze hier zijn om te helpen, maar ze doen niets”.

EEN BERICHT VAN ONZE OPGEVAREN BROEDER YESHUA
HIJ ZEI,
“Niet iedereen die tot Mij zegt op die dag,‘Ik treedt in het koninkrijk der hemelen’, zal er binnen gaan”.
Velen zullen mij zeggen op die dag ‘hebben wij niet vele wonderen verricht in de naam van God’?
Hij zei tot hen “Waar was je toen ik je echt nodig had?” Hij zei: “Als ik honger had bracht je mij geen voedsel! Wanneer het koud was en ik had geen plek om te slapen, bood je me nooit onderdak! Toen ik werd gevangen genomen door de vijand, kwam je nooit om me te helpen”
Toen Hij aan de poort van de hemel stond heeft Hij ze allemaal terug geduwd en zei: “U mag niet naar binnen want ik heb u nooit gekend” Ga weg van Mij en deze plek!”

Weet Dierbaren, er zal niets dat je verkrijgt door waarnemen of het ego je in het koninkrijk der hemelen brengen.
NU, is het tijd om iedereen onvoorwaardelijk lief te hebben en om onze geliefde zus GAIA liefde te geven.

IK BEN ARCHAEIA FAITH, DOCHTER VAN SOPHIA DIE GAIA IS. ALS je de dochter hebt gezien heb je de moeder gezien.

❤️Als u hulp wilt of A GIFT LIEFDE wilt geven,
Kunt u mij vinden op FAITHSOPHIALOVE @ GMAIL.COM❤️

Godin SPEED,
ARCHAEIA FAITH

reative Commons Copyright 2016-2017. Project Freedom Earth, All rights reserved. This material may be shared with credit to ‘Project Freedom Earth’ only. No alteration of original content is permitted.


http://www.ournewearthnews.com/2017/04/10/archaeia-faith-cosmic-emp-could-take-out-all-power-in-other-words-the-matrix-including-electricity-itself-businesses-impacted-on-every-level/