donderdag 20 april 2017

'Verenigde Staten van het Paradijs' komt binnenkort, ondanks hoe het eruit ziet, de Unie van het bloed van de slang met Nesara afvoer


20 april 2017



De verschuiving in de herwaardering van valuta's (Nesara), die wiskundig is, zal het bloed van de slang afvoeren. Zie het onder ogen, veel mensen doen alleen wat ze niet willen doen, voor geld. De oude munt is het bloed van de slang. De nieuwe munt is slechts een instrument, voor een wijzer, meer liefdevolle en krachtiger kristallijne mens.

Het maakt niet uit hoe het er uit ziet en het ziet er erg bleek uit ... Ik heb geleerd om mijn ogen niet  te geloven boven mijn hart.

Mijn hart vertelt mij dat de Schepper de leiding heeft over deze planeet.

Mijn hart vertelt mij dat de kosmische straling de planeet reinigt.

Mijn hart vertelt me dat de Schepper de leiding heeft over deze planeet terwijl het reinigt.

Oké, natuurlijk neutraliseren de ETS de nucleaire bommen ...

Uiteraard zijn er veel ruimteschepen die niemand bespreekt.

Uiteraard zijn er de blauwe, rode, gele en witte flitsende sterren, die Ashtar Command zijn.

Wat we nu aan het doen zijn, zijn simpelweg de gedrukte afdrukken van een donkere dag.

En dat is het!

De ET's blijven de mensheid vertellen dat we vrij zijn en ik geloof het.

Nu zal ik je vertellen wat er daarna zal gebeuren ...

Geld is het bloed van de slang.

Let op voor de aankondigingen van de financiële hervorming om de bloedtoevoer van de oorlogsmachine te verstoren.

Let op voor ruimtewezens om meer in ons leven te stappen.

Kijk naar de aarde, want het komt nu in een nieuw tijdperk van vrijheid ... met vliegende auto's, ruimtevaart voor iedereen en voorbereiding voor de mensen om een ​​nieuwe kristallijne versie van de hoger universele mens te maken.

Dit is de sleutel om het te onthouden, om niet op de oude manieren af te glijden ... 'Hoe het er ook uit ziet, en het ziet er erg bleek uit ... Ik heb geleerd om mijn ogen niet boven mijn hart te geloven.'

De verandering in de herwaardering van valuta's (Nesara), die wiskundig is, zal het bloed van de slang afvoeren. Zie het onder ogen, veel mensen doen alleen wat ze niet willen doen, voor geld. De oude munt is het bloed van de slang. De nieuwe munt is slechts een instrument, voor een wijzer, meer liefdevolle en krachtiger kristallijne mens.

De nieuwe kristallijne mens is beschikbaar voor elke mens die toegewijd is aan de liefde en bereid is de Schepper te dienen ... hoeveel leiders maken deze verandering? Niemand van wie alleen zichzelf voorziet, zal deze sprong maken, leider of niet.

Terwijl dit alles hier is gezegd en met wat er komt, kan je geest zeggen, 'maar dit ... maar dat ...' .... En als je ophoudt met het luisteren naar die stem in plaats van de stem van het hart, ben je vrij.

Als u geïnteresseerd bent in een krachtiger kristallijne versie van uzelf, met meer krachten dan een stripboekheld, wees er zeker van dat het pad zo makkelijk of moeilijk is als u wilt. Https://crystallizeyourlightbodynow.wordpress.com/



Vertaling: Maria