zondag 25 maart 2018

Dit is hoe we dingen gaan doen op Nova Gaia - The New Atlantis - Divine Mother

25 maart 2018 door 




TZ hier; We moeten ons niet eens voorstellen dat de dingen op deze planeet na onze overgang op dezelfde manier zullen worden gedaan. Er zullen nieuwe manieren van denken en zijn zijn die heel snel normaal voor ons zullen worden. Dus, zelfs niet dromen dat de oude Nieuwe Wereldorde die het patriarchale type leiderschap controleert, ook maar op wat voor manier dan ook zal bestaan. Het zal gewoon niet gebeuren. We zullen het niet tolereren. Goddelijke Moeder / Godin heeft andere plannen en ze gaf ons richtlijnen ~ een checklist als je wilt hoe ze dingen ziet die al vele jaren geleden werden behandeld. Dus, ik post dit opnieuw  zoals Steve heeft gedaan ~ zie bron ~ en ben het eens met hem dat we alle herinneringen nodig hebben die we nu kunnen krijgen dat dingen nooit meer dezelfde zullen zijn op deze planeet in de nabije toekomst.


De Goddelijke Moeder over het bouwen van Nova Earth

4 maart 2018 door Steve Beckow
Ik zou een artikel schrijven over de bouw van Nova Earth en ik kwam deze boodschap van de Goddelijke Moeder tegen in 2013, die het allemaal zei.
Ik raad mensen aan hun visie te vergelijken met wat de Moeder hier zegt. Het is net een checklist.
"The Divine Mother Blesses Nova Earth Day, 14 februari 2013," via Linda Dillon, op http://goldenageofgaia.com/building-nova-earth-toward-a-world-that-works-for-everyone/nova -earth-day / de-goddelijke-moeder-zegent-nova-earth-day-feb-14-2013 /.
Wat doe je bij het maken van Nova Earth? Wel, beste harten, je hebt de mantel van verantwoordelijkheid genomen voor wat we zouden zeggen  de menselijke component. En wat betekent dat?
Het is in sommige opzichten zo breed dat het je niet goed begrijpt, omdat het alles is wat er gebeurt in je huis, met je familie, met je buren, met je dieren, met je tuinen, op straat, met de snelwegen, om de gebouwen, de verankering van lichtsteden, de vernieuwing van het werkbare - jouw woord, dierbare - duurzame instellingen die een weerspiegeling zijn van bezorgdheid, respect en eerbied voor de waarheid van de menselijke geest.
Het is de verankering en het beweren en de volledige demonstratie van je schepper zelf. Is het een lange bestelling? Ja. Maar het begint nu. Het begon in december. Het begon in december vorig jaar. Het begon 25 jaar geleden. Het begon toen Yeshua de aarde bewandelde, toen de Boeddha zat. Het is aan de gang.
Hoe weet ik op welke onderneming ik me moet richten? Dit maakt deel uit van het geknoei waar ik het over had, het begin van die planning van waar te beginnen, wat te doen.
Brengt het je hart tot blijdschap? Ontsteekt die heerlijke glimlach in je buik? Laat het je voeten kloppen, wil je gaan? Voelt het als liefde? Vindt u dat u dit project zou kunnen nemen, wat het ook is, en laat het me in vol vertrouwen en trots zien dat dit iets is dat u uzelf, elkaar en het multiversum, het omniversum, aanbiedt.

Nu, als het je dat gevoel niet geeft, leg het dan opzij.

Ga naar het volgende idee. Omdat de inspiratie waar je mee wordt overspoeld - en ik bedoel een ieder van jullie; je bent niet in een stilte, je bent overweldigd door ideeën. Dus ga naar de volgende en zeg, oké, is dit degene die mijn hart laat zingen? En het kan een veelheid aan stappen zijn.

Het kan bijvoorbeeld zijn: "Ik  creëer harmonie en harmonieuze relaties in mezelf, met alles. Met mijn dieren, met mijn planten, met mijn eten, met mijn drankje, met welke partners of vrienden of familie dan ook. "En dan breid ik het uit naar mijn gemeenschap, naar het politieke toneel, naar het aanbod, naar de daklozen, naar de hongerigen.

En dan breidt het uit naar een staats- of provinciaal niveau, naar een nationaal niveau. Of misschien werk je van het mega tot het minuscule. Misschien begin je met het beëindigen van de honger in Afrika en dan naar achteren werken.

Maar doe wat ongebreidelde vreugde voelt. Dat is hoe je Nova Earth maakt. Dat is hoe je zegt, als een mens, als een scheppersras, dit is hoe ik werk met de elementalen, met de koninkrijken, met de deva's, met de planeet, met mijn gidsen, met mijn sterbroers en -zussen, met het Bedrijf van de hemel. Niemand kan worden uitgesloten.

Ik weet. Mijn visie is oneindig. En mijn plan ook. Maar ik deel met u mijn weten. Je doet dit. Je bent al onderweg. Als uw Moeder, als uw steun, zou ik niet trotser op u kunnen zijn.
Je hebt het klaroengeschal niet alleen gehoord, je hebt het klaroengeschal verzonden. En we horen je. We eren je, en we steunen je, dierbaar hart. Elk van jullie. Ieder van jullie is waardevol voor mij.

Therese Zumi
www.veritasgalacticsweden.net

Vertaald dor Maria vanuit

https://prepareforchange.net/2018/03/25/this-is-how-we-will-do-things-on-nova-gaia-the-new-atlantis-divine-mother/