maandag 5 maart 2018

L'AURA PLEIAIDAN




Door L'AURA PLEIAIDAN

thenewdivinehumanity.com/2018/02/28/the-day-the-sky-shifted-being-transformed/

Het leek een gewone dag, daarna veranderde de lucht.

De lichten streken neer op me en ik keek naar boven en zag een gigantisch Lichtschip, dat me letterlijk aftastte. Met stralen met licht. Het gras en de aarde om me heen veranderden kleuren. Heen en weer en alles bleef urenlang in verschillende kleuren.

Ik communiceerde met de Wezens in het Lichtschip, ze wisten wie ik was. Ik kon letterlijk tegelijkertijd het uitzicht zien vanwaar ze me met Licht zonden.
Het is toen dat ik letterlijk ~ Aarde zag, niet zoals de Aarde lijkt. De lucht niet zoals we zijn gaan geloven dat de lucht is.

De aarde leek te zijn ingepakt in een spiegel. Achter de schermen, voor de zon ... ze kunnen kijken en doen.

Hun schip vulde bijna de hele lucht. Ze lieten me zien, hoe ze zien.

Ze lieten me zien hoe de aarde niet was zoals het lijkt.
Dat het kijkglas ... hoe we bekeken werden alsof we ook op een licht schip waren.
Nu, alles is bewustzijn en Licht. Er zijn geen beperkingen.

Dit beeld waardoor we worden ervaren en naar voren komen heeft geen fysiek hulpmiddel nodig voor zijn interventie. Het is allemaal Licht.
Als we zien wat er recht voor ons is dat anderen niet kunnen zien, is het niet minder reëel dan de realiteit die ze het meest  zijn, zien ze.

Dat is de LICHT-frequentie, die varieert, de frequenties van dimensies.

Het DNA dat een bewuste verbinding uitzendt en toestaat, met ALLE dat wil zeggen, wanneer iemand er klaar voor is.

Te snel ... te veel van wat is, zou veel mensen niet in staat stellen om op aarde te functioneren. Iemand dwingen om al zijn angsten en overtuigingen tegelijk onder ogen te zien.

Ik heb bezoeken gehad van veel Lichtschepen en Wezens. Ik ben enkele van die Lichtschepen ingegaan.

Het gaat allemaal door ~ Zelfs voor diegenen die deze dingen en schepen nog niet kunnen zien.
Op de Hogere niveaus, waar elk wezen zijn LICHT uitzendt om hier op AARDE te zijn om een ​​vorm te bewonen, zie en weet je.

De fysieke vorm transformeert naar hogere frequenties voor de Verschuivingen die plaatsvinden. Je bent aan het voorbereiden.

JIJ bestaat nu in de hogere dimensies. Het is het voertuig waardoor je functioneert, dat transformeert.

Nu aan JOU doorzenden ~ Lichtfrequenties met de Goddelijke Raad van Opzieners.

Het universum tot bestaan ​​laten ontstaan, terwijl je geboren wordt in je nieuwe bewuste bewustzijnsniveau. Jouw nieuwe dimensie van bestaan ​​en BEWUSTZIJN daarvan.

En zo is het ... Nu. Adem en voel de LIEFDE. Nu.

http://thegoldenlightchannel.com/laura-pleiadian-the-day-the-sky-shifted-being-transformed-2-28-18/