donderdag 29 maart 2018

IN HET VATICAAN + DE JESUITS + ARCHONS ++

March 28, 2018 

Cosmic Disclosure: Alien Tech at the Vatican

{Ik heb de hele vetaling van boven naar beneden op dezelfde manier gedaan. Ik snap niet waar het gedeelte met wit anders is gegaan. Misschien om het lezen moeiijker te maken. red.]
Ik werd geleid om een ​​paar dagen geleden naar Corey Goodes-blog te kijken en het artikel dat mijn aandacht trok was 'Cosmic Disclosure: Alien Tech at the Vatican'. Het artikel is gewoon het transcript van een discussie die David Wilcock had met zijn klokkenluidervriend Emery Smith die door de uitlatingen veel last van verschillende aanvallen van de cabal heeft geleden. "Emery Smith beweert ongeveer 3.000 verschillende soorten ET-humanoïden te hebben op autopsiegebied. De dag nadat we zijn komst aankondigden, werd hij getroffen door een aanval die hem op de eerste hulp bracht. "Https://divinecosmos.com/davids-blog/1224-emery-smith/
Emery en David reisden ergens met de auto toen deze discussie werd opgenomen. Ze bespraken de autopsies die Emery maakte maar het gesprek ging uiteindelijk over een bezoek aan de bibliotheek van het Vaticaan om meer informatie te krijgen over een bepaald type ufo ... !! "Dus ging een particuliere organisatie naar de DoD [VS Ministerie van Defensie] en de mil [militaire] laboratoria waar ik aan werkte, en ze hadden technici en sommige wetenschappers nodig om naar het Vaticaan te gaan om naar hun archieven te kijken, omdat ze weten dat ze wat informatie hadden over een vaartuig dat werd meegenomen in New Mexico. '
Na bijna 8 jaar nieuwe dingen te hebben geleerd van de plaatsen die ik vertrouw voor informatie, dacht ik dat ik alles heb gehoord. Deze discussie tussen David en Emery onthult echter dingen die nieuw voor mij waren. Een voorbeeld,
Emery; "En natuurlijk is het Vaticaan altijd een enorme database geweest. Het heeft een enorm archief van veel dingen: artefacten en dingen die ze uit de ruimte hebben gevonden en die gedurende vele, vele, vele, vele jaren zijn verzameld.
En ze hebben een ondergrondse basis onder het Vaticaan.
Dus twee wetenschappers en ikzelf werden in dat gebied naar het Vaticaan verplaatst naar een geheime locatie in het Vaticaan. En we namen een lift naar beneden over zeven of acht verdiepingen.
Je zult niet teleurgesteld zijn als je dit artikel leest en wat het onthult. Mijn reactie daarop is zoiets als dit. Mijn God WE WONEN  IN DE DONKERE EEUWEN OP DEZE PLANEET ZONDER  EEN FLAUW BENUL TE HEBBEN. Ik liet na het lezen van dit verhaal los dat als we niet in quarantaine zouden zijn hier op deze planeet, we het niveau van technologische kennis bereikt zouden hebben dat we tot nu toe ongeveer 200 jaar al hebben.
Ik gok dat als dat het geval zou zijn, we op dit moment in een positie zouden zijn waar we bijna 300 jaar vooruit zouden kunnen zijn in de tijd vanaf waar we nu zijn! Ik hoop dat je begrijpt waar ik vandaan kom als je de informatie van Emery leest.
Om je eetlust op te wekken, zal ik een korte quote geven van verderop in dit artikel en vervolgens de link naar het volledige bericht.
"Emery: Er zullen overal steden worden neergezet. Ik weet dat zelfs onze regering contact met me heeft opgenomen om een ​​speciale stad hier te orkestreren en te ontwerpen die zelfvoorzienend is, buiten het netwerk om, zijn eigen communicatie, zijn eigen elektriciteit en al deze dingen, omdat ze zich voorbereiden om dit model overal te doen . "....
Dan  dit citaat van Emery 'binnen' (onder) het Vaticaan
David: Maar wat je nu beschrijft is als rechtstreeks uit een sci-fi-film. Het moet gewoon adembenemend ongelooflijk zijn geweest.
Emery: Het was het meest verbazingwekkende. . . een van de meest verbazingwekkende dingen die ik ooit heb gezien,. . .
David: Wow!
TZ hier nog een keer: ik denk natuurlijk direct dat ik Emery hoor zeggen over de speciale stad ", zijn eigen elektriciteit en al deze dingen, omdat ze zich voorbereiden om dit model overal te doen." .... Dat 'hun'  plan is om deze speciale stad te creëren is niet vanwege de liefde voor de mensheid - nee - het is de volgende fase in hun plannen om de schapen bezig te houden met iets nieuws en fantastischs dat ze hebben gemaakt om ons gelukkig te houden en nog steeds in quarantaine en onder controle enz. .... dat is hoe ze het altijd hebben gedaan.
Het is allemaal een spel voor  onze controlleurs - het gaat allemaal over hun controle en zoals het is geweest - MAAR HUN SPEL IS BINNENKORT OVER.
Voor de lezer om een beetje meer te begrijpen over hoe de jezuïeten werken, zal ik wat eerdere informatie van Cobra als voorbeeld nemen.
Op de foto: Bibliotheek Vaticaan houdt kennis van Binnenaarde, de Galactische Federatie van Licht. Ashtar Galactisch Commando in de Vaticaan bibiotheek.
Cobra vertelde ons al heel vroeg op zijn blog dat de jezuïeten gedurende 500 jaar de 'show op deze planeet' onder controle hadden. We leerden dat een bepaald aantal archonten was geïncarneerd in zwarte adellijke families en dat de archonten de controle hadden over de jezuïeten. Ik moet erop wijzen dat zovelen geschokt zullen worden, echt geschokt als de waarheid naar buiten komt. Gedurende een paar jaar (2013-2014) toen ik een bericht plaatste, mijn website en blog schreef, werd ik nog steeds voor de gek gehouden door jezuïtische bloggers, zogenaamde klokkenluiders, en hielp ze hun informatie te verspreiden, waarbij ze geloofden dat ze ware 'waarnemers' waren terwijl ze in feite aan het werk waren als vermommingen voor de jezuïeten. Je moet in gedachten houden dat deze sluwe, manipulatieve Jezuïeten volgen - controle houden over alle ontwikkelingen op deze planeet, wat betekent dat ze altijd voorlopen op het spel en 'good guys' en 'redders', etc. leveren voor het volgende deel van hun quarantainebeheersing. Hier een uittreksel van een Cobra-update genaamd
The Jesuit Agenda' van 28 november 2013.
... "Het plan van de jezuïet is om de Lichtkrachten de Illuminazi-factie (Rockefeller, Bush, Kissinger, Cheney & Co.) te laten zuiveren en dan in het geheim samen te werken met de Rothschilds om het proces van het creëren van het nieuwe financiële systeem over te nemen. Hun agenten zijn aanwezig bij eindeloze onderhandelingen over de overgave van de cabal en ze proberen de overeenkomsten dichter bij de jezuïetagenda te brengen. Dit is de bron van voorstellen om van de paus de nieuwe M1 (monetaire controller) te maken. Dit is de reden waarom de nieuwe Jezuïeten Paus het idee van een centrale wereldbank promoot. Ze overwegen ook serieus het idee om een ​​wereldwijd schulden jubileum toe te staan, zodat ze zouden worden afgeschilderd als verlossers van de mensheid onder de vleugels van de "welwillende" katholieke kerk. Ze zouden dan de katholieke sekte op een vernieuwde, meer openlijke manier promoten en geleidelijk andere religies erin opnemen (te beginnen met het boeddhisme) totdat ze hun doel van een wereldwijde religieuze programmeercultus zouden bereiken, terwijl ze tegelijkertijd alle gruweldaden uit het verleden onder het tapijt zouden houden van de katholieke kerk .
Door speciale gecompartimenteerde CIA-programma's zijn ze in de Truther-beweging geïnfiltreerd, zodat ongeveer 70% van de informatie in alternatieve media direct of indirect afkomstig is van jezuïetenbronnen. Ik (Cobra) heb een lijst van mensen en groepen binnen de waarheids- / bevrijdingsbeweging die ofwel onder directe jezuïetcontrole staan ​​of gemanipuleerd worden door de jezuïeten en deze kan al dan niet in de nabije toekomst worden vrijgegeven.
De jezuïeten werken onder het bevel van de archonten om de quarantaine status van planeet aarde te behouden. Het is goed om te weten dat de jezuïetorganisatie een 16de-eeuwse creatie van de Farnese familie is, die een van de machtigste pauselijke zwarte adel families in Italië is.
Een van de redenen waarom de jezuïeten WW2 hebben gecreëerd, was om een ​​wereldwijde goudklem te orkestreren om hun zwarte budgetprogramma's te financieren om de quarantainestatus van onze planeet te behouden (geheime ruimteprogramma, diepe ondergrondse militaire bases). Operatie Golden Lily was een jezuïetoperatie en generaal Yamashita was een marionet in handen van de jezuïeten: "voor meer informatie hierover ga je naar links die onder dit artikel worden gegeven."
Ik zou iedereen die niet bekend is met Cobra's vroege updates graag willen aanbevelen om naar deze pagina op mijn website te gaan, waar het allemaal keurig bijgewerkt is na update en je informatie over deze planeet zult vinden die geen andere blogs zouden hebben kunnen geven .
HIER IS EEN LIJST VAN DE ARTIKELEN OP DEZE PAGINA - gemaakt in november 2014
The Elephant in the Room / Explosion of Information / True Storm of Disclosure Imminent
Cobra's Three Photos
1A] ARCHONS ~ FALL OF THE ARCHONS ~ 8 MEI 2012
1B] ARCHONS ~ VAL VAN DE ARCHONS VERVOLGD ~ 10 MEI 2012
2] ARCHONS ~ HUIDIGE ARCHON SITUATIE UPDATE ~ MEI 26TH, 2012
3] ARCHONS ~ ARCHONS INTERFERE IN CABAL SURRENDER ONDERHANDELINGEN ~ 7 JUNI, 2012
4] ARCHONS ~ GESCHIEDENIS RE ARCHONS + DE SLUIER [MATRIX] 18 JUNI, 2012
5] ARCHONS ~ LAGEN VAN SAMENZWERING ~ 15 JULI 2012
6] ARCHONS ~ EXPLOSIE VAN LICHT ~ 26 JULI 2012
7] ARCHONS ~ ETHERIC ARCHON GRID ~ JAN 03RD 2013
8] ARCHONS ~ PLANETAIRE SIT: UPDATE ~ ETHERISCH VLIEGTUIG ~ 15 OKTOBER 2013
9] ARCHONS ~ VAL VAN DE ARCHONS UPDATE ~ 12 JANUARI 2014
1] JESUITS ~ THE JESUIT AGENDA ~ 28TH NOVEMBER 2013
2] JESUITS ~ Kennis van de gevaren van jezuïeten werd verspreid in de jaren 1880 door het werk van Helena Blavatsky Channeling Meester Kuthumi - de theosofische beweging oprichten
3A] De Jezuïeten de Rothschilds en de Rockefellers en hun verschillende rollen vanaf 13/09/2013 door TZS
1A] DE CHIMERA ~ 8 APRIL 2014
1B] CHIMERA ~ JULI 7TH, 2014
1C} CHIMERA ~ 5 AUGUSTUS, 2014
1D] CHIMERA ~ 8TH SEPTEMBER 2014
E] CHIMERA ~ 16TH SEPTEMBER 2014
1F] CHIMERA ~ OKTOBER 7TH, 2014
Het geheime ruimtevaartprogramma
Cont. van mijn website dit is hoe ik de bovenstaande lijst van artikelen presenteer;
Het is een veelbesproken vraag op deze planeet geweest over wie de 'macht achter de troon' werkelijk is geweest. Pas op 8 april 2014 ontvingen we de laatste 'sleutel' tot deze waarheid. Tot die datum hebben we geloofd dat de belangrijkste archons die de matrix / sluier hebben gemaakt, de show hebben geleid via de kerngroep Jezuïeten wereldwijd. We hebben eerder geleerd dat het archons zijn in fysieke lichamen onder de zwarte adellijke families. Plots worden we geïnformeerd over deze andere archon-groep die bekend staat als de Chimera.
In latere interviews met Cobra hebben we geleerd dat deze twee groepen van archonauten met elkaar samenwerken en zich aan hun onderscheidende groepen houden. Je krijgt alle details over deze groepen hier op deze pagina. Mijn persoonlijke overtuiging is dat de zogenaamde 'olifant in de kamer' waar Cobra begin 2014 naar verwees niets anders is dan de Jezuïten archonautengroep. Waarom ik dit volhoud is heel eenvoudig. De Jezuïeten hebben zich door hun duivelse tentakels over de hele wereld verspreid door een veelheid aan scholen, universiteiten en instellingen van welke aard dan ook en vooral in de katholieke en islamitische wereld hebben ze invloed uitgeoefend op vrijwel elk onderwerp van belang dat er bestaat .
Natuurlijk zouden deze groepen alleen niet geslaagd zijn in dit streven, al was het niet omdat ze erin slaagden krachten te bundelen met anderen. Ze hebben de steun ingeroepen van verschillende Reptiliaanse groepen en hebben zaken geleid door de twee hoofdgroepen / families die we kennen als de Rothschilds en de Rockefellers. Alle details over wie wat binnen deze verschillende groepen bestuurt, worden hier op deze pagina uitgebreid beschreven. De meeste informatie is via Cobra en de verzetsbeweging - RM. Ik heb zelf het artikel over de jezuïeten en de waarschuwingen voor hen die 120 jaar geleden van de geascendeerde meester Kuthumi via Helena Blavatsky werden gegeven, van een veel langer theosofisch artikel geschreven. Ik heb ook het artikel De Jezuïeten, de Rothschilds en de Rockefellers bijeengebracht en geschreven.
Om verder te lezen (in het Engels):
PS
Ik heb het gevoel dat ik een persoonlijk einde aan deze informatie moet geven en waarom ik nog steeds het gevoel heb dat de woede opduikt als ik de jezuïeten en hun controle overdenk. Ik ben geboren in Dublin, Ierland. Velen zullen zich ervan bewust zijn dat dit land een van de meest katholieke landen op de planeet was. Alles in mijn leven werd vanaf de eerste dag gecontroleerd door de door de Jezuïeten gecontroleerde Katholieke kerk. Ik heb altijd contact met spirit nodig gehad. Toen er nergens te draaien was, wendde ik me tot Moeder Maria en Jezus. Ik kan nu meteen zeggen dat dit gebruik van ZIJN naam (Jesu) voor 'hun' controle me kwaad maakt. OOK, geloof niet dat ik zo stom ben om de hele jezuïetegroep de schuld te geven. Waarschijnlijk zijn 2 van de 3 jezuïeten goede mensen. Ik spreek over de KERN, ongeveer 10% van hen die de show leiden - waarschijnlijk niet meer dan 14-15% van de jezuïeten weet dat deze groep de hele planeet bestuurt! Toen ik 13-14 jaar oud was raakte ik geïnteresseerd in het lezen over astrologische zonnetekenen. Op een zondag in de plaatselijke katholieke kerk keek ik omhoog naar het dak van het rechtse deel van de kerk. Er waren 4 hoeken aan die klep en zie en daar zijn de vier hoofdtekens in de astrologie !! De adelaar (hoger aspect van Schorpioen) de waterdrager (Waterman) de stier en de leeuw. Dat is wanneer dingen een beetje verwarrend zijn. We werdeb gewaarschuwd voor het rondneuzen in dingen als astrologie door de priesters en nonnen. Ergens tussen 95-96% van de Ierse scholen werd bestuurd door verschillende ordes van priesters of nonnen.
Chi Rho symbol + Alpha and Omega  Chi Rho symbool Alpha en Omega
Dus waarom waren in godsnaam de 4 kardinale astrologie-tekens op het dak van de kerk? Ze hebben een regel die je kent om alles 'in de open lucht' te laten zien en toch verborgen. Aan mijn bed heb ik een herdenkingskaart van de begrafenis van mijn vader die in 2008 stierf. Mijn zus en ik hebben de teksten enz. gekozen die we op deze kaart wilden hebben om aan vrienden en familie te worden gegeven. Een ding dat we niet hebben gekozen was het embleem dat deel uitmaakt van het ontwerp aan de voor- en achterkant! van deze kleine kaart namelijk, het Chi Rho-symbool. Dit is een ander symbool waar ik veel over dacht toen ik het voor me zag op zondagse mis op het altaarkleed, enz. Probeerde de betekenis ervan te begrijpen. Ik zat te denken dat de P misschien voor vrede is en de X is zoals de x in het woord Pax - vrede. Ik heb Latijn gestudeerd op school. Maar nee niet De Chi Rho is het symbool van de archon Constantijn de Grote, de Archon, die de christelijke cultus creëerde, gevonden op munten uit die tijd enz. X 1000's van andere plaatsen. Zie meer bewijs hiervan op de link hierboven deze paragraaf.
Hier nog een fragment uit The Event info op pagina 2 op mijn website - paragraaf kop is de
2e Khazar-invasie
De Romeinse keizer Constantijn de Grote 306-307, bekeerde zich tot het christendom en gaf in 313 het Edict van Milaan uit, dat de tolerantie voor de religie verklaarde. wat vervolgens twaalf jaar later leidde tot de Raad van Nicea. Daar, in 325 AD, onder de invloed van de archons, verzamelde Constantijn alle bisschoppen en alle priesters om de religies van het rijk te standaardiseren, in wat neerkwam op een vijandige overname van het christendom door de cultus van Sol Invictus. De Cult was de officiële religie van het rijk en het was grondig geïnfiltreerd door de aanbidders van Baal, die met de koninklijke families van Egypte en het Midden-Oosten naar Rome was gekomen toen Rome hen had overwonnen en geannexeerd. Met behulp van de nieuwe katholieke kerk implementeerden ze een imperial-wide mind control-programma gebaseerd op het idee van Ketterij, waardoor ze iedereen konden vervolgen die het niet eens was met hun leringen. In het West-Romeinse rijk leefden mensen in 393 na Christus in angst voor rede en de persoonlijke band met de Bron. Door deze oorzaak, was de burgerregering zonder praktische leiding en werd een gemakkelijke prooi voor golven van Barbaarse stammen om het Romeinse Rijk te vernietigen door hun gewapende macht van seculiere wetten te vervangen door die van het rijk. De door de Archon geteisterde kerk schiep bisdommen om het hart en de geest te regeren, terwijl ze het recht gaven belasting te heffen aan de barbaren.
Het was in deze tijd dat de Katholieke Kerk alle Tempels van de Godin vernietigde. De archon en reptiliaanse {Khazar} invallers braken elke tempel af en bouwden archon tempels over deze locaties - met de bedoeling om de energie te verstikken. ***
Het doel van het gebruik van Ketterij was om de rechten van mensen te vernietigen om voor zichzelf te denken. Mysteriescholen, christelijke gnostische groepen en het aanbidden van de natuur door heidenen werden vervangen door christelijke cult-mind-programmering. Deze programmering werd verbeterd door het creëren van hallen van de virtuele realiteit op het lagere astrale vlak, die vervolgens door de kerk werden gebruikt om haar positie te versterken.
De bisschop van Milaan, bekend als Theodosius de Grote {deze ziel werd volledig door Archon bestuurd} vernietigde alle oude mysteriescholen. Hij gaf opdracht tot het verbranden van de bibliotheek van Alexandrië en de boeken werden vernietigd of in de bibliotheek van het Vaticaan geplaatst.
  De 'Chi Rho' ook genoemd de 'chrismon' ontworpen naar de super imponerende (?) Griekse tekens CHI(X) en RHO(P) die de eerste twee tekens zijn van het Griekse nmae voor Christ 'XPICTOC'. Het is hoogstwaarschijnlijk het oudste Christelijke symbool.

De laatste foto beschrijft de 'acceptabele' kerkversie van waarom we overal het Chi Rho-symbool hebben.
Hier ook van ARCHON update nr 9 (lijst hierboven)
"De Farnese familie is de belangrijkste architect van de Cabal omdat ze de jezuïeten hebben gemaakt met een beetje hulp van de familie Borja in de jaren veertig van de vorige eeuw. Meteen daarna hebben ze hun eerste Pentagon in Caprarola nabij Rome gebouwd:
In hun 'kaartenkamer' in dat gebouw hebben ze de bestemming van de wereld in de 16e en 17e eeuw gevormd:
Het is interessant om op te merken dat de wereldkaart uit de 16e eeuw Antarctica toont, die officieel werd 'ontdekt' in de jaren 1770. Rond die tijd hebben de Farnese besloten om Jezuïet Adam Weishaupt te gebruiken om Illuminati te creëren, de Rothschilds aan de macht te brengen en de Farnese zetel van macht naar Washington, DC te verplaatsen. Ze hebben hun tweede Pentagon daar gebouwd. Het is ook interessant om te zien dat Larry Farnese, een lid van de familie, een senator is:




Map Room from 16th Century + Antarctica, which was officially »discovered« in the 1770’s

Map Room from 16th Century + Antarctica, which was officially »discovered« in the 1770’s
Kaartenkamer uit de 16e eeuw + Antarctica, die officieel werd 'ontdekt' in de jaren 1770

Ik kan doorgaan over de listen van deze jezuïeten, maar er is zoveel meer informatie over de links naar websites die ik hierboven heb verstrekt aan geïnteresseerden. Ik herinnerde me echter nog een andere link naar informatie over de waarheid achter de WW2-holocaust van mijn website: dit zal echt laten schrikken wie er nog nooit van gehoord heeft dus wees gewaarschuwd. Ik heb vele uren en weken gewerkt om een ​​overzicht te geven van een veel langer artikel over dit onderwerp dat Cobra eerder in een update gaf;

Synopsis van The Vatican Holocaust deel 1 van 8 "The Great Pentagram of Evil"

Het offer van 18 miljoen niet-katholieken aan de duivel / satan

https://www.veritasgalacticsweden.net/introduction/important-news

PS - opnieuw! Eindelijk als ik nog meer reacties hoor of lees op PFC of mijn blog die op ENIGE MANIER denigrerend zijn ten opzichte van Cobra en zijn non-stop werk voor de bevrijding van deze planeet zal ik ze direct verwijderen. Ik heb alle  geduld verloren met onwetendheid, domheid en ronduit kwaad. Ik ben blij dat hij zichzelf eindelijk heeft uitgesproken. Ondanks het verlies van zijn geliefde Isis aan de duistere kant proberen mensen hem nog steeds aan te vallen. OK ze begrijpen het gewoon niet en ze hebben ook niet de tijd, het geduld of de bereidheid om het werk te doen en de waarheid te ontdekken, dus ze zijn een zielig stel dat uiteindelijk zal ontwaken.
Namaste and Love
Therese Zumi

Door Maria vertaald vanuit
https://prepareforchange.net/2018/03/28/alien-tech-at-the-vatican-the-jesuits-archons/