donderdag 1 november 2018

Profetieën van Sananda inclusief Kustlijn Waarschuwing, Noord-Amerika Splitsing, Frankrijk en Engeland Gaan onder water, Atlantis en Lemuria stijgen en nog veel meer !!

VERTAALDE BOODSCHAP VAN SANANDA AKA JESUS, DEEL I


 Vertaling: Opper commandant van het grootste moederschip in dit zonnestelsel


0 Comment | Moeder Aarde verandert

De cyclische tijd is nabij; niet meer niet minder. Wat wordt u verteld dat nieuw is? De cyclus is afgerond. Er zal een machtige ontwaking plaatsvinden in de komende dagen, het is al begonnen. Het is alleen dat je het niet hoort of oplet totdat je klok te laat is voor je besluit om te slapen en nadenkt over wat "zou kunnen" komen. Ik zal dit hier allemaal herhalen op de pagina's die je er nog een keer kunt zien, waarna je de keuze kunt maken uit je eigen kaarten. Maar ik waarschuw je; werk niet om je broeders van de hogere gebieden te overtuigen, want u zult worden verzorgd als u doet wat u bevolen is; ren niet halsoverkop naar achteren want je zult zelfvernietiging brengen. U bent het eens geworden en aanvaardde de taak, laat u me nu achter op het woord van een mens? -Sananda


10-31-18 - van Valley of Radiance

Van: CONTACT, The Phoenix Project, 21 maart 1995, p. 33

[Dharma ontving de volgende tekst op woensdag 28 juni 1989. Citeren:]

*******

Esu Jesus Sananda present, Dharma. Bedankt voor het ontvangen van mijn nederige zelf.

Jullie kleingelovigen, hoe zullen wij zegevieren als jullie twijfelt en twijfelt en twijfelt? Je verzamelt een nieuw deel van een afstand en je fragmenteert en verspreidt je energieën. Je verkondigt 'krachtig' en 'wonderbaarlijk' en houdt mensen vast die je niet kent.

Ik heb je gezegd: "Er zijn geen nieuwe profeten of profetieën." Ik zeg u dat u het beste uw zaken kunt doen en uw "kronkels" kunt stoppen. Ik geef geen commentaar op de nieuwe opnames die u in uw aanwezigheid heeft gebracht. Het is slechts een nasynchronisatie en het nemen van documentatie van het schrijven van zuster Thedra, mijn geliefde dienares. Ze nemen de woorden op en doen alsof ze grote nieuwe en wonderbaarlijke onthullingen zijn. Ze zijn niet nieuw, deze woorden van \ene Douglas Schoeffler. Hij heeft slechts kaarten getekend van datgene wat kostbare Thedra heeft voortgebracht. Verder is het ook gedocumenteerd in de pagina's van Sipapu Odyssey en de gedeelten die werden gereserveerd om de pagina's in te korten.

Je verwondert je en je verbaast je en je kiest je locatie op een kaart getekend en verdeeld door iemand anders en spreekt jezelf uit overstroomd. Dus, ik vraag u, wat is er nieuw? Heb ik niet tegen jullie gezegd dat jullie op een eiland zullen worden geïsoleerd? Geloof je dat ik niet om je geef? Denk je dat ik geen boot voor je zou sturen?

We bereiden ons voor om in grote getale te verschijnen terwijl jullie je voorbereiden voor oorlog en holocaust achter jullie zienswijzen. We staan ​​klaar om degenen van andere tijdsbanden te verliezen. Jullie en zij zullen worden  verzameld en worden bevrijd van de verschrikkelijke ervaring van de machtige holocaust van die gebeurtenissen die zullen plaatsvinden in jouw tijd. We zijn voorbereid; ben je klaar? Nee, je praat en praat en denkt na en verwondert je - je bent nog niet klaar! Je zult zijn waar je zult zijn, broeders, je zult zijn waar je zal zijn. Niemand zal ontsnappen aan de overgang; MOETEN DEZE DINGEN WORDEN HERHAALD EN HERHAALD? HOE LANG VOORDAT JE LUISTERT EN MIJN WOORDEN HOORT?

Mijn meest geliefde zuster, schreef over mijn projecties net na de jaren vijftig. In het derde jaar werd ze mijn meest betrouwbare schrijver en tegen het midden van 1954 projecteerde ze volmaakt dat wat op jullie plaats zou komen. Jullie doen je huiswerk niet, want het is allemaal voor je beschikbaar als je het maar uit de schappen zou willen halen. Jullie vragen ​​en vragen ​​van mij om je meer te geven; er is niet meer nodig dan je al hebt, je werk te doen en te zien wat je al hebt. Waarom denk je dat Sipapu (http://www.phoenixsourcedistributors.com/html/j001/ ) belangrijk is? Het is om deze waarheden op de meest overvloedige manier onder uw aandacht te brengen. Stop met je geklaag en ga door met werken zoals je eerder hebt beschreven.

Er zijn aardse dingen die moeten worden uitgevoerd binnen de gebieden van de kaart van Douglas S. Je hebt gedetailleerde redenen gekregen waarom je veilig bent in Tejas Shape [Tehachapi, CA] en als je mijn woorden geloofde zoals eerder gegeven, zou je de fouten in zijn kaarten en projecties onmiddellijk zien. Waarom kies je om een ​​vreemdeling te geloven, die alleen heeft geprojecteerd waar hij langs kwam, via Thedra? Laat mijn hand los en laat je levensbron los, chela's, ik ben boos op je.

De cyclische tijd is nabij; niet meer niet minder. Wat wordt u verteld dat nieuw is? De cyclus is afgerond. Er zal een machtige ontwaking plaatsvinden in de komende dagen, het is al begonnen. Het is alleen dat je het niet hoort of oplet totdat je klok te laat is voor je besluit om te gaan slapen en nadenkt over wat "zou kunnen" komen. Ik zal dit hier allemaal herhalen op de pagina's die je nog een keer kunt zien, waarna je de keuze kunt maken uit je eigen kaarten. Maar ik waarschuw je; werk niet om je broeders van de hogere gebieden te overtuigen, want je zult worden verzorgd als je doet wat je bevolen is; ren halsoverkop en je zult zelfvernietiging brengen. Je bent akkoord gegaan en aanvaardde de taak, laat je me nu achter op het woord van een mens? Een mens die alleen dat van mijn schrijver neemt?

Er zijn veel mensen aan wie deze informatie wordt gegeven en de overeenkomsten komen onder je aandacht: betaal een grote voorsprong voor de bevestiging ervan, niet het verschil en het waargenomen gevaar. Projecteer geen kaarten met lijnen die de dood van het lichaam of de landmassa voorstellen, anders wordt je gevangen in de valstrik van waargenomen ondergang. De grote beloften zijn al naar voren gebracht, het is alleen aan jou om hun betekenis te begrijpen en door te gaan met werken want de tijd is nabij en je moet in balans komen. Er zal geen plaats zijn waar je "veiligheid" kunt verkondigen - alleen met MEZELF! IK BEN JE SCHUILPLAATS EN IK BEN DE MANIER EN BEHALVE DOOR MIJ ZAL NIEMAND TOT ONZE VADER KOMEN. VERBERGING NAAST DE ROTS OF BINNEN DE GROTTEN ZAL NIET WERKEN WANT NIETS ZAL HETZELFDE BLIJVEN..
UW MANIER EN UW VEILIGHEID ZIJN BINNEN HANDBEREIK EN IK BEN VAN MENING DAT IK DAT BEN. ZO IS HET, KOM OPNIEUW IN UW EVENWICHT EN GEEF GEEN AANDACHT AAN DE WOORDEN VAN DEZE VREEMDELINGEN. JULLIE HEBBEN MIJ IN JE AANWEZIGHEID EN HET IS TIJD DAT JE TOT BEGRIP EN AANVAARDING KOMT, WANT MIJN HART IS BEDROEFD DAT JE MIJN AANWEZIGHEID NIET (H)ERKENT.

Ik heb je gezegd dat het in jouw land de Verenigde Staten in het gebied van de Mississippi en de regio van Canada, de Grote Meren, in tweeën zal worden gesplitst, zoals je het noemt, en die rivier zal worden gespleten naar de Golf van Mexico, naar Midden-Amerika en al die milieus zullen worden veranderd.

Het land naar het westen zal zijn als een grote zee en daarin zal de lotus weer bloeien. De tijden van vervulling van deze dingen liggen nabij, broeders. Het "Land van de Lotus" is het grote land dat driemaal onder water was en vervolgens onder de wateren is gebleven van wat u de Pacific Ocean noemt. Net zoals ze in de woede van de diepte werd geworpen, zal ze ook opstaan ​​in de glorie van de nieuwe dageraad als een nieuwe orde en een vruchtbaar land. Wanneer dit in vervulling is, zal het middengebied van uw land zijn zoals zij, verzonken in zee met slechts een paar van uw hoogste berg acropolis verlaten eilandjes, misschien drie en niet meer dan vijf. Nadat de wateren zijn neergedaald, zijn er misschien nog een paar over. Deze bevinden zich in de buurt van de Atlantische Oceaan.

Verder naar de gebieden van de Atlantische Oceaan; de bodem dompelt het land van de kustlijn onder. Het verrezen land zal zijn als een nieuwe bergketen van het oostelijke deel; boven uw begrip, om de macht van de Himalaya te weerspiegelen; ze zullen op het hoogste punt zo'n 18.000 voet zijn, en het land zal de stad van de ouden dragen voor de wetenschappers die het moeten verkennen. Dat land zal zo koud zijn alst je huidige hoogste pieken en onbewoonbaar. Deze specifieke bergketen strekt zich uit tot aan de equatoriale gordel.

Dat wat bekend staat als Engeland zal niet meer worden gezien; de plaats van Frankrijk zal de bodem zijn van wat nu de Atlantische Oceaan is. De grote plaats die bekend staat als Rusland zal een zee zijn zoals die nu bekend staat als de Zwarte Zee en de Middellandse Zee. In het noorden stroomt het als één in dat wat bekend staat als Siberië.

Er is geen wet, broeders, van de aarde die er een haar van zal veranderen of ervoor zal zorgen dat het blijft bestaan.



Vertaald door Maria vanuit
http://www.indianinthemachine.com/2018/10/31/earth-changes-prophecies-of-sananda