zaterdag 23 juni 2018

Heer Boeddha over hoe je geestelijk, mentaal en fysiek jezelf reinigt met nieuwe energieke sjablonen !!

23 juni 2018



Heer Boeddha over hoe je geestelijk, mentaal en fysiek jezelf reinigt met nieuwe energieke sjablonen !!

Dit is geweldig spul ... de nieuwe kracht die ieder van ons misschien verlangt, heeft te maken met het downloaden van een sjabloon van nieuwe energie ... nieuwe mantra's, overtuigingen, gedachten en verlangens van hogere en hogere frequenties ... wacht even, deze woorden gedeeld door Lord Buddha kunnen je heel goed in een geheel nieuwe situatie stuwen ... als je dat wilt, dan geweldig ... maar als je het leven weerstaat, dan kan dit resulteren in meer chaos ... geniet ervan !!

Wanneer je energetische sjablonen en patronen van waarheid ontwaakt, lijn je je hele wezen opnieuw naar de Schepper, goddelijke perfectie, de goddelijke stroom en sta je jezelf toe om vervulling te ervaren. - Heer Buddha


Lord Buddha via Natalie Glasson, 22 juni 2018


Per Staffan 22 juni 2018

Lord Buddha (gechannelde berichten)

Patronen van waarheid creëren in je vierlichaamssysteem door Lord Buddha
22 juli 2018


Gechanneld via Natalie Glasson - 22 juni 2018 - Oorspronkelijke bron: Sacred School of OmNa

Een van de grootste ambities van een lichtwerker is om een ​​belichaming te zijn van de waarheid van de Schepper, deze heilige waarheid uit te stralen door elke actie en reactie op de Aarde. De waarheid van de Schepper belichamen is niet om een ​​bron van kennis en wijsheid te zijn, maar om een ​​intieme relatie met de Schepper in je wezen te ervaren. De aanwezigheid van de Schepper die zich door je wezen zendt kennen en herkennen. De waarheid van de Schepper is expansief, ondefinieerbaar en vervullend, het is een afstemming met en een ervaring van alles wat de Schepper is.

Ik, Heer Boeddha, houd toezicht op het Planetaire Niveau van het Universum van de Schepper, en zorg ervoor dat allen hun spirituele en goddelijke doeleinden op de Aarde bereiken. In deze fase van ascensie wil ik, Heer Boeddha, een reiniging en zuivering van je fysieke, emotionele, mentale en spirituele lichamen bevorderen, (jouw vierlichaamssysteem.) Het doel van deze reiniging is om energetische patronen en sjablonen van waarheid te creëren of te reactiveren in je cellen, aura en het hele wezen. Wanneer je energetische sjablonen en patronen van waarheid ontwaakt, lijn je je hele wezen opnieuw naar de Schepper, goddelijke perfectie, de goddelijke stroom en sta jezelf toe om vervulling te ervaren. Dit betekent dat blokkades, stagnerende energieën en beperkingen vrijkomen die bevorderlijk zijn voor bevrijding, acceptatie van het zelf, onvoorwaardelijke liefde voor jezelf en diepe genezing. Heilige wijsheid en herinnering aan vorige levens kunnen ook het gevolg zijn van activerende patronen van waarheid in je wezen. Wanneer je de waarheid van de Schepper belichaamt, wordt je realiteit een weerspiegeling van je innerlijke waarheid.

De energie die ik op dit moment uitzend, is een diepe healing- en reinigingsvibratie van het Planetaire Niveau van een zuivere witte kleur met flecks van gouden licht. Ik wil graag enkele oefeningen met je delen om je te ondersteunen bij het ontvangen van mijn licht, ontwaakpatronen van waarheid in je wezen en het ervaren van je innerlijke waarheid.

Reiniging en acceptatie van uw vierlichaamssysteem

Doe elke verklaring hardop op. Stop na elke uitspraak en adem de energie van je Soul Star Chakra in je fysieke, emotionele, mentale en spirituele lichamen in, adem uit in je Earth Star Chakra onder je voeten. Herhaal de ademhaling net zo vaak als u zich daarvoor hebt laten leiden voordat u naar de volgende instructie gaat.

 'Mijn emotionele lichaam en hele wezen transformeren nu, ik veranker de energetische codes die nodig zijn om mijn ascensie te helpen. Ik ben mijn waarheid in manifestatie. '

'Mijn emotionele lichaam en mijn hele wezen hebben volledige balans en afstemming met mijn ziel, zielsgroep en de Schepper.'

'Ik ben mijn spirituele ascensie, ik ben een meester van mijn wezen, ik laat nu alle onnodige energieën, blokkades en beperkingen los die ik heb gecreëerd in mijn verleden, heden, toekomst en gelijktijdige levens.'

'Mijn fysieke lichaam is gereinigd van alle onzuiverheden; Ik sta mijn lichaam toe om te bestaan ​​in zijn perfectie ter ondersteuning van mijn ascensie. '

'Mijn mentale lichaam wordt gereinigd en gezuiverd door de meest vibrerende vibratie van het Bewustzijn van de Schepper. Mijn mentale lichaam is een overbrenger van het zuivere en heilige bewustzijn van de Schepper. '

'Ik verwelkom de heilige aanwezigheid van mijn spirituele lichaam, de waarheid grondend, heilige wijsheid en diepgaande liefde van mijn spirituele zelf in alles wat ik ben op elk niveau van mijn bestaan.'

'Ik eer het doel van mijn fysieke, emotionele, mentale en spirituele lichamen en roep de steun van het Universum van de Schepper en Lord Buddha op om ervoor te zorgen dat mijn vier lichamen alles kunnen bereiken wat goddelijk wordt geleid voor mijn gezondheid, welzijn, vitaliteit, geluk en vervulling. '

'Ik erken mijn vier lichaamssystemen als mijn metgezel voor mijn huidige bestaan, ik accepteer mijn vier lichaamssysteem en los alle energieën van afwijzing op die ik misschien heb gecreëerd. Elk deel van mijn wezen bestaat als de zuiverste vibratie van harmonie. ‘


Heer Boeddha's Ster van Reiniging

Sta jezelf toe om rustig te zitten en 3 keer diep te ademen.

Ik kan op het licht van Boeddha, de Planetaire logos, je Ster van Reinigend licht in mijn wezen sturen.

Stel je een puur witte ster voor die afdaalt door je kruin om te rusten in je hartchakra.

Hardop zeggen,

'Ik vraag de Ster van Reiniging van Heer Boeddha om in mijn hele wezen te integreren.' Adem in je verbeelding de Ster van Reiniging in je hartchakra in, adem uit en laat het licht van een witte kleur met gouden vlekjes je hele wezen vullen. Voel, voel of erken een syntheseproces dat plaatsvindt in je wezen.

'Alsjeblieft reinig, balanceer en genees de energieën van mijn fysieke lichaam.' Adem in je verbeelding de Ster van Reiniging in je hartchakra in, adem uit en laat het licht je hele wezen vullen. Adem de energie van de ster in je fysieke lichaam

'Alsjeblieft reinig, balanceer en genees de energieën van mijn emotionele lichaam en emoties.' Adem in je verbeelding de Ster van Reiniging in je hartchakra in, adem uit en laat het licht je hele wezen vullen. Adem de energie van de ster in je auraveld en stel je het gezuiverd voor.

'Alsjeblieft reinig, balanceer en genees de energieën van mijn mentale lichaam en geest.' Adem in je verbeelding de Ster van Reiniging in je hartchakra in, adem uit en laat het licht je hele wezen vullen. Adem de energie van de ster in je geest en stel je het gezuiverd voor.

'Alsjeblieft reinig, balanceer en genees de energieën van mijn spirituele lichaam en spirituele realiteit.' Inademen verbeeld je de Ster van Reiniging in je hartchakra, adem uit en laat het licht je hele wezen vullen. Adem de energie van de ster in je spirituele lichaam en stel je het gezuiverd voor.

'Alsjeblieft reinig, balanceer en genees de energieën van mijn hele lichaam en auraveld.' Adem in je verbeelding de Ster van Reiniging in je hartchakra in, adem uit en laat het licht je hele wezen vullen. Breid de witte ster uit tot je de witte ster bent en deze kapselt je hele wezen in.

'Ik ben een schitterend wezen van puur licht; Ik eer, heb mezelf lief en respecteer mezelf, de waarheid en mijn licht.

Ik beloof  onvoorwaardelijk van mezelf te houden vanaf dit moment en mijn lichaam lief te hebben, wetende dat mijn lichaam een ​​heilige kamer is die mijn waarheid en ziel vasthoudt.

Ik vertrouw mezelf en weet dat ik een krachtig wezen van licht ben, ik weet dat de liefde in mijn hart overvloedig is en laat alle angsten oplossen door mijn overvloedige liefde.

Met de hulp van mijn gidsen, ziel, zielsgroep, Heer Boeddha en de Schepper, los ik op en laat ik alle pijn uit het verleden, alle angsten en beperkingen die in mijn vierlichaamssysteem aanwezig zijn, los. Ik sta mezelf toe te luisteren naar en koester mijn vier lichaamssysteem, het ontvangen van de nodige boodschappen die mijn fysieke en spirituele bestaan ​​op de aarde ondersteunen. Steun me om mezelf te wijden aan het beheersen van mijn vierlichaamssysteem, het herkennen van de schoonheid en intenties van mijn hele wezen. Help me om onvoorwaardelijk van mijn hele wezen te houden, elke dag met liefde luisterend naar mijn hele wezen  . Mijn vierlichaamssysteem is een waardevol en dierbaar aspect van mijn wezen, dat ik nu volledig erken. Mijn hele wezen is nu volledig afgestemd op mijn ziel, de leiding van mijn ziel straalt met kracht, vitaliteit en gratie door mij heen en ondersteunt mijn acties, reacties en bestaan ​​op de aarde.

Met de energetische verschuivingen en transformatie die in mijn wezen worden gemaakt, vraag ik nu Heer Boeddha om me bewust te maken van de energetische patronen en sjablonen van waarheid die zijn geactiveerd in mijn vierlichaamssysteem. Het is door het reinigende licht en mijn acceptatie van mijn vierlichaamssysteem dat mijn waarheidspatronen geactiveerd zijn, trillend door mijn wezen. Ik sta mezelf nu toe om de waarheid van de Schepper volledig te ervaren. '

Blijf zitten in het licht van de ster zo lang als je wilt. Als je voelt dat het proces is voltooid, stel je je voor dat de reinigende ster van Lord Buddha door je voeten de aarde instroomt. Stuur de vibratie van dankbaarheid door je gehele wezen om het reinigingswerk dat je hebt bereikt te versterken.

In waarheid altijd,

heer Buddha

Vertaald door Maria vanuit
http://www.indianinthemachine.com/2018/06/23/lord-buddha-on-how-to-spiritually-mentally-and-physically-cleanse-yourself-with-new-energetic-templates/#comment-12109