woensdag 27 maart 2019

Where We Go 1 We Go All VIDEO 3-26-19 ... "De storm is begonnen"


Posted on 

Oké, ik vond deze korte video gewoon leuk en een deel ervan was voor mij de bliksem aan het begin. Sommigen van jullie weten misschien dat mijn Hawaiiaanse naam, "Ka uila" (ik verkort het tot Kauila), "de bliksem" betekent. Ik ben vaak gevolgd door bliksem tijdens missies, en missies hebben vaak geleid tot bepaalde dingen die "explodeerden" waar ik naartoe moest gaan (elektrische systemen, of in het geval van de laatste Kauai-missie, twee dagen na terugkeer, de Schumann-resonantie "explodeerde" tot meer dan 150).

Hoe dan ook, ik vond deze korte video-samenvatting van "The Storm" die nu op ons is.

Een waarschuwing, voor degenen die niet van muziek houden, aan het einde (de laatste minuut), sommige willen misschien het volume verlagen.
Published on Mar 26, 2019
Panic in DC as bombshell after bombshell is announced in what might be the best 3 days for Liberty in a long time!
TRUST THE PLAN
Door Maria vertaald vanuit
https://kauilapele.wordpress.com/2019/03/27/where-we-go-1-we-go-all-video-3-26-19-the-storm-has-begun/