maandag 18 maart 2019

Yeshua's tweelingbroer Kuthumi komt terug om met ons mee te lopen !!

Deze heb ik te lang laten zitten. Sorry.



0 Reactie | Hoor Angels

Gegroet, IK BEN Kuthumi, bewaarder van de deur, bewaarder van het portaal en bewaarder van de poort. Ik ben Kuthumi van de Gouden Straal. IK BEN het Oostelijk Gekleurd Bewustzijn, en geliefden, IK BEN jou. Welkom. Je bent niet de enige; je bent niet de enige cirkel die door transformatie gaat, die door ascensie gaat, die door verandering gaat. Want je hebt een gezegde op je planeet dat 'verandering constant is', maar het is een gezegde dat op waarheid is gebaseerd. En ja, we zijn allemaal één en een deel van Eén, maar mijn geliefde vrienden, ik ben ook op mijn reis geweest.

Uriel en ik hebben je vaak gesproken over het zijn van de bewaarders van de toekomst, van het houden van dat portaal en de Gouden Vlam. Ja, natuurlijk buigen we voor Jahweh, maar ik zit en praat met Sanat Kumara en hij heeft me veel geleerd over Universele Wet en Liefde en ik heb hem vervuld van mededogen en Liefde. We zijn intergalactisch van aard, net als jij. Sommigen van jullie zijn al eerder aangesproken als intergalactische bruggen, bakens, ankers, en je hebt je afgevraagd wat dit betekende. En dan hebben we ook gezegd dat jullie de bewakers van de haard zijn, en de haard is Gaia. En jullie zijn hoeders van het hart en het hart is Gaia en het is elkaar en het is het Omniversum. Het is jouw verbinding met je Sterrenbroers en -zussen en in planetaire systemen en universa die je niet eens kent. En toch heb je die energie van verbinding en eenheid altijd vastgehouden.

Ik heb veel gereisd en ben volledig stil gebleven. En in deze stilte heb ik je geroepen en ik heb je gewenkt, ja samen met mijn tweelingbroer Yeshua.

OFFICE OF THE WORLD TEACHER

Bron, vertaald door Maria:
http://www.indianinthemachine.com/2019/03/17/yeshuas-twin-brother-kuthumi-returns-to-walk-with-us-again/