zaterdag 2 november 2019

HOMEOPATHIE VOOR DE NIESZIEKTE VAN KATTEN

Mijn kat is in het afgelopen jaar of twee jaar flink getroffen door niesziekte, met vanaf de eerste dag meteen hevige niesaanvallen en benauwdheid. Dan vrees ik iedere keer weer dat hij het deze keer niet zal overleven.

Image result for lieve poes

Ik heb een boekje voor homeopathie bij dieren, waar ook niesziekte in staat. Als dat in een vroeg stadium behandeld wordt kan het genezen, is alle keren mijn ervaring. Van de aanbevolen middelen, er zijn er meerdere, kies ik steeds Gelsemium, C 30. Dat is een sterke vorm die ik heb ontdekt door het reismapje homeopathie en sindsdien succesvol bij alle klachten toepas. Ik heb een la vol met verschillende homeopathische middelen.

Ook voor katten met niesziekte geef ik 2 x met een kwartier ertussen en afhankelijk van de grootte, 2 tot 4 granules. Voor volwassenen is het standaard 2x6. Officieel mag je dan de 3e dag erna nog één dosis geven.

Dat zou voor mij vandaag zijn. Maar mijn kat wordt een wereldkampioen genezen van niesziekte. Hij ruikt alweer kaas als ik dat in mn vingers heb gehad.

Ook de hond begon te niezen. De zieke kater had vrolijk rond geniest. Dus die heeft dezelfde behandeling gehad, in grotere hoeveelheid verhoudingsgewijs. Ook weer geen klachten meer.