zondag 24 november 2019

KejRaj Verslag: Open contact, Intensieve Energieën, Definitieve Confrontatie / Bron: Era of Light

ZONDAG 24 NOVEMBER 2019

KejRaj Verslag:
 Open contact, Intensieve Energieën, Definitieve Confrontatie
Bron: Era of Light




Gegroet! Van hart tot hart spreken we op dit moment, ik ben KejRaj(KayRy). De informatie die hier wordt gegeven is die van mijn perspectief, mijn standpunt. Want alle waarheid ligt afwachtend in Jullie hart, Stem af op het licht binnenin jullie.

Vandaag ga ik het Tijdperk van Licht Verslag brengen met iets unieks. Veel anders dan vorige verslagen. Ik streef ernaar om in de lezer de vonk te ontsteken van een mogelijke (nabije) toekomstige tijdlijn van niet alleen onthulling, maar volledig open contact tussen de mensheid van de Aarde en Buitenaardsen. Want zo'n gebeurtenis is veel dichterbij dan velen denken.

In mijn Universum zijn er bepaalde dingen waarvan ik zo sterk geloof dat niets en niemand ze kan veranderen totdat er overweldigend bewijs is dat het tegendeel zou aantonen. En een van die dingen is het feit dat, hoeveel liefde de Galactics hier op Aarde ook voor de mensheid mogen hebben, ze nog steeds onderschatten en twijfelen aan het vermogen van de mensheid om zich aan te passen en nieuwe werkelijkheden te accepteren.

In dit geval spreek ik van buitenaardse disclosure. Nee, laat me dat anders formuleren. Ik spreek van volledig open contact.


Op dit moment zou de mensheid overdreven opgewonden zijn en de meest van onze familie van de sterren verwelkomen als de Buitenaardsen plotseling en massaal zouden verschijnen.


Er is maar één ding dat misschien een kleine aanpassing nodig heeft. En dat zijn de reguliere media. Wat nog steeds in handen is van het vervagende oude regime.

De mainstream media zouden de komst van de Galactics als een invasie kunnen bestempelen, of de nieuwsredacteuren zouden er voor een keer uit breken, er voor eenmaal een hart voor hebben en van het script afgaan en de waarheid vertellen.

Dat risico zou ik echter niet nemen. Ik zou veel liever hebben dat de nieuwskanalen in handen zijn van positieve krachten, of het nu gaat om positieve krachten op de grond of om de Galactics uit te nodigen om 'de programmering aan te passen', zodat er geen nepnieuws op de zendsignalen doordringt.

Het Collectief van de Mensheid staat klaar, met open armen om onze familie vanuit de sterren te ontmoeten en te begroeten.

Kunnen jullie je de sprong in vibratie van de opwinding voorstellen?

Ja, er zijn er velen die geschokt zouden zijn, maar niet afwijzen of weigeren om de nieuwe realiteit of het begin van een nieuwe reis te accepteren.

We moeten vermelden dat er wereldwijd miljoenen mensen zijn die zich bewust zijn van de Galactics. En miljarden die geloven in het bestaan van buitenaardse wezens.

Sta ons toe jullie te herinneren aan de honderdduizenden lichtwerkers wereldwijd die de bemanningen van de schepen met pure vreugde zouden benaderen, en de rest zou volgen. Het is tijd. Wij zijn open, uitnodigend en klaar voor open contact met onze familie van de sterren.

Van hart tot hart, ik ben Kejraj!

Vertaling: Martien