woensdag 2 januari 2019

Boodschap van Moeder God, Vader God (1/1/19) | Galaxygirl

Sananda


Message from Mother God, Father God via Galaxygirl with VIDEO, January 1st, 2019





Boodschap van Moeder God, Vader God (1/1/19) | Galaxygirl



Lieverd, het is je Moeder God die spreekt. Ik zie jou en ik omring je met licht. Ik breid dit uit aan jullie allemaal prachtige lichtwerkers die zo onvermoeibaar doorgaan, vol kracht vooruit, scheppend terwijl jullie gaan. De inzet is hoog en we hebben de beste crew die het universum ooit heeft gezien. En zo'n samenkomen van liefde en licht, van ruimtekrachten! Je zult verbaasd zijn om getuige te zijn van de enorme liefde voor jou zoals blijkt uit de enorme aantallen schepen, hier om je hun liefde en steun te tonen. Het komt. Velen van jullie zijn ziek van het horen van "het komt eraan" of "snel" of "hier" of "nu", maar echt vrienden en geliefden is het waar. Je scheurt momenteel uit de draaikolk van de tijd terwijl deze van een lineair traject naar een spiraal gaat. Op spiralen kan men springen, springen en springen op weg naar waar en wanneer ze willen zijn, om te ervaren. Lineair is extreem beperkend. Dit weet je en je zult blij zijn als het Nu echt jouw nu is. En het is, als u het zou accepteren als deze kleine glimmende parel van waarheid.

De jaren van pijn komen ten einde. Sta mij toe om honing en licht toe te passen op je verwondingen, op je gewonde plaatsen en laten we in het licht schenken, nietwaar? Zal je me laten? Goed. Een moeder vindt het heerlijk om haar kinderen te helpen, het is waar. Je weet dit. Velen van jullie zijn moeders of vaders. U kent de diepte van de familieband. Jij bent mijn kinderen. Je bent uitingen van het Al-Dat-Is. Deze kosmische liefdeserie is voor jou! Deze energieën zijn voor jou! Dus laat ze binnen. Ga bij het raam zitten en laat de lichtstralen je huid strelen. Zie ze glinsteren van het besneeuwde landschap, zoals deze doet. Of nog beter, ga naar buiten en voel het zelf! Voel mijn liefde en licht voor jou. Voel hoe mijn armen zich om je heen wikkelen in een grote grote kosmische knuffel. Je bent moe. We zien dit. Ik weet dit. Nog een beetje langer. De tijd voor wensen en dromen wordt nu volledig gerealiseerd als je samen creëert. Je tweeling wil graag verbinding maken. Je lichaam is goed aan het acclimatiseren. We zijn blij met je fysieke en spirituele vooruitgang. Oh, hoeveel heb je geïntegreerd. En dus, terwijl je je New Years-resoluties voor vandaag schrijft, voeg wat magie, wat hoop toe en besef dat die hoop en magie jij is, je onbeperkte, massaal expansieve multidimensionale zelf is en nodig het uit tot je 2019 en co-creëer als één en kijk hoe de wonderen zich beginnen te ontvouwen. Ik ben je Moeder God. Ik wikkel je in een envelop van puur licht en liefde. Blijf hier zo lang als je wilt, ik ben er altijd voor je. Ik ben je Moeder God.



Dit is je Vader God die spreekt. Ik zou eraan willen toevoegen om in stralende vreugde te zijn. Zoals het regenbooglicht jou en je wereld zo perfect omhult, onthoudt dat alles goddelijk getimed en georkestreerd is en dat je een integraal onderdeel bent van deze grote puzzel. Jullie hebben volgehouden en door, zelfs wanneer de hoop zwak was, toen het geloof het laagst was. U geloofde, ook al hebben alle anderen u bespot of vervolgd, omdat u wist - weet u - dat uw tijd, uw missie uniek voor u is en dat deze moet worden voltooid. En dus kinderen, mijn geliefden, wier vonken zo fel branden, erken ik uw dienst, uw offer, en uw beloning is nabij. Mag 2019  het jaar zijn waarvan je droomt dat het is. Droom heftig. Intentie met kracht en doel. En kijk hoe de elementen naar wens buigen. Zie hoe deze nieuwe "tijd" de glimmende toekomst wordt die je zult creëren. Gaia is omringd in liefde. Massieve schepen zijn hier om te ondersteunen, gevuld met liefhebbende zielen die hun dienst beloven. Lichtwerkers, je bent NIET de enige. Je dacht alleen dat je dat was, en ging toch door, daarom hebben we je de helden van het geloof genoemd (huilend). Je kaarsvlammen flakkeren fel. Ze gaan nooit uit. Leven na leven branden ze fel, ontdekken het innerlijke licht, ontdekken mij, ontdekken je eigen gezegende hart. En zo is het. Ik ben je Vader God. Maak de wonderen die je al bent. Wees dat wat je al bent en waarvan we weten dat je bent. Je bent geweldig. Ik ben verliefd op jou kinderen, mijn dierbare nageslacht. Ik ben je Vader God.

Wij zijn het Ascended Dragon Collective. We beloven onze steun.
Wij zijn het sprookjescollectief - we beloven onze steun en onsterfelijke liefde en zegeningen over de feeënbries voor de ascentie van de zoete mensheid!
Wij zijn het elementalenrijk. We beloven onze steun aan de mensheid en de lieve moeder.
Wij zijn de Galactische Federatie. We beloven onze eeuwige steun en liefde voor de mensheid en haar ascensie en voor Gaia en haar genezing.
Wij zijn het Andromedaanse collectief. We beloven onze liefde en steun van onze buren.
Wij zijn het Arcturische collectief. We beloven onze genezingscodes van hemelvaart, wijsheid en liefdevolle ondersteuning.
Wij zijn het Pleiadische collectief. We beloven onze tijd en talent en eeuwige liefde en steun voor onze familie en vrienden en voor Gaia's ascensie.
Wij zijn het Sirian Collective. Onze krachten zijn talrijk, onze liefde is sterk. Overwinning aan het licht!
Er zijn er velen van ons. Meer dan je denkt. We zijn er allemaal om onze liefde te beloven en de mensheid te ondersteunen. Je bent hierin niet de enige en je zult slagen. Overwinning is verzekerd. Salut!

~ galaxygirl

Door Maria vertaald vanuit
https://sananda.website/message-from-mother-god-father-god-via-galaxygirl-january-1st-2019/