woensdag 16 januari 2019

HET DRAAIEN VAN DE POOLASSEN WORDT VERWACHT

Monday, January 14, 2019 22:49,  the directhouseofDavid


Alweer langer geleden, toen ik me nergens van bewust was en alles best vond, las ik iets, ik denk een artikel, waarin twee mannen met elkaar converseerden. Ze bespraken de veranderingen op aarde na een poolasdraai. Bijvoorbeeld dat de zon ineens aan de andere kant opkwam. Meer weet ik er niet meer van maar het heeft indruk gemaakt. Ik ben geen geloofsfreak.

Nu wordt er weer een verwacht. Het hangt van de intensiteit af hoeveel we er van merken. Het is dus niet iets waar meteen de hele wereld van op z'n gat ligt. Toen waren er dus overlevenden.

Er is een heel lang gecompliceerd artikel over. Je krijgt de link want ik ga dat niet vertalen.
God zegen de aarde en zegen ons.

https://beforeitsnews.com/v3/alternative/2019/3657893.html