vrijdag 11 januari 2019

MENSEN DIE BIJ ME KOMEN VOOR GENEZING IN HET RHYTHMISCHE SALDO VAN HET HEELAL ZULLEN HET ONTVANGEN ... HET WAS ALTIJD IN HET GODDELIJKE PLAN EN IS NOG STEEDS HET!





Voor al die keren dat ik me te moe voelde om door te gaan, te ziek, te gedeprimeerd, te boos, te bitter, te vies, te veel slachtoffer, te verloren, te kapot, te alleen, te opgebrand en te ver heen ... Ik ben blij dat ik het nooit opgaf of een meer afgelegd pad volgde ... nog een stukje Indiaan haha, en een speciale roep naar mijn gekke geestwachten. Door het ontwerp van de geboorte was ik eens met opzet verloren, om door veel van de beproevingen te gaan die een 3D levensstroom zou kunnen brengen, zodat ik kon weten wat het inhoudt om te genezen van dergelijke ervaringen, ontberingen, moeilijkheden, uitdagingen en liefdesverdriet ... Nu zal
Ik de voordelen zijn, het beantwoorde gebed, de zegeningen, de vreugde, het gelach, de liefde, het uitgebalanceerde ritme, de wijsheid en de kracht en de levende god in actie ... oh, er zijn nog steeds tranen, maar ze hebben een diepere diepte wat betekent dat ik het echt kan waarderen, en nu kunnen we allemaal profiteren van de positie waarin ik nu sta ... om te geven en te hervinden, zoals alle lichtpunten, in alle universums en dimensies. Liefde, Indiaan

Door Maria met liefde vertaald vanuit
http://www.indianinthemachine.com/2019/01/12/people-who-come-to-me-for-healing-in-the-rhythmic-balance-of-the-universe-will-receive-it-it-was-always-in-the-divine-plan-and-still-is/