donderdag 20 juni 2019

And We Know VIDEO 6-20-19 ... "SerialBrain2: De reden dat president Trump 'Prince of Whales' heeft getweet (deel 3)" (video)

Kauilapele's Blog

Nou, ik vond het de moeite waard om deze AWK-video te bekijken, alleen voor de dansende Trump-meme! (En we weten, YouTube, AWK Bitchute-kanaal).

Dit gaat over het SB2-artikel, "UK Riddle Solved en de reden waarom POTUS" Prince of Whales "tweette (gerelateerd Kp-blogbericht), en volgt deel 2.

[Opmerking Kp: hoewel deze decoderingen heel, heel diep kunnen zijn, voel ik dat elk van hen kan leren om zijn eigen onderscheidingsvermogen te gebruiken en te ontdekken wat 'de Innerlijke Bell doet'. Persoonlijk vind ik het nuttig om zowel de SB2-berichten te lezen als de And We Know-video's (Bitchute-kanaal) te bekijken ... Ik merk dat ik op deze manier vollediger gegevensinvoer krijg.]

.

https://youtu.be/xkIuf1TY2Sk

Vertaling video-tekst: Er is net en nieuw hoofdstuk van je leven begonnen. (red.)


Bron: https://kauilapele.wordpress.com/2019/06/20/and-we-know-video-6-20-19-serialbrain2-the-reason-president-trump-tweeted-prince-of-whales-part-3/