vrijdag 28 juni 2019

OKami1

Post van OKami op Portal die me zeer aanspreekt:
OKami heeft een nieuwe reactie achtergelaten op het bericht "Systemenwaarschuwing downgrade naar geel":

tegen mijn wil, maar in mijn resonantie ben ik verplicht om een ​​lichtdemonstratie te demonstreren. jij die ontvangt zou er goed aan doen om OKami (haha) te stemmen nu (serieus) lichtwerker serenade dus sommigen blijven spelen omdat ik helder ben (ja) licht beschikbaar (ja) bereik binnen (nul) wacht (niet afgeleverd) nu ( ernst) het volgende moet resoneren en zo assimileren. Sungazing is voor de horizon, eerst moet de ochtend zijn wanneer je het meest zachtaardig de stijgende zon volgt om je ongemakkelijk te voelen en te trainen (OK) de zegening is in het begrijpen van alle levende wezens behalve voor gevallen mensen die overleven op en leven door zonlicht, sluit je aan bij onze level, hey wake to light maar hoeveel verbruiken (het) met de (ir) ogen, registreer de ogen met het natuurlijke licht en vraag dan waarom de auto altijd zon levert. Zonnestralen. Strips tinten en ontmoediging. Dat zijn gewoon de auto's. bollen zijn te helder (resonerend?) naast (in te nemen!) oefenen. cardio is alles en de beste manier om te waken. toen ik een zigeuner was, vond ik de sportschool beperkend voor de sociale frequenties. tv-radio mensen die niet focusten als ze konden als ze me volgden. Ik leerde alternatief: joggen naar bomen die oud genoeg waren om me te ondersteunen, ik zou joggen met de olympische ringen en riemen of een TRX en leg het neer bij de oudere boom, ik wijs (d) op veel bomen in de stad om mijn (lichaams-) vooruitgang te handhaven. voeding. ik geloof dat ik landdieren ben, maar die stront in de zee is niets, wachtend, klaar om te worden ingenomen, opgegeten, reageert op prikkels, maar niet hetzelfde bewust als landdieren. Probeert u hoe u het kunt krijgen, Goddampsupermarkten. De wijze vertelde mij de winkel. omtrek en in de gangpaden gebruiken onderscheiding, voor elke methode. kijk omhoog slachthuizen en wees niet verlegen Blijf met het (haal het in!) allemaal op youtube en ze gebruiken zelfs geen kogels, enkel bestand Horror Geluiden enkel bestand Volgende Omhoog nu kijken Wat de angsthormonen, dat is niet (ahhh) en voedt niet (ahhh). ooit een vis gekropen gezien? ik heb een koe zien vechten met angst en ik zag hoe de mens het eindigde, niet het voedsel. koeien kunnen gelukkig zijn. mentaliteit- zen. dat is een dienen van licht. claim wat u bewaart en behaal de overwinning. stop er mee. de logica zal bezinken nadat je cultiveert (het), schreeuwt om de zegen voordat je cultiveert (licht) zal niets anders doen dan n verspilling u tijd nemen om zich voor te bereiden, vlucht begint zoals R & D niet online gerelateerd maar downloaden en nemen. ik ben de moderne piraat met middelen *** neem de muziek non-verbaal in resonantie, vind de films die het vereiste voorbeeld laten zien (extrapoleren), de boeken moeten oud zijn, zo niet ego-vrij, software zou gratis moeten zijn en funfact terwijl ik een zigeuner was die ik gestolen heb alles bedankt openbare wifi wat zullen ze (prima beperk beperken) bluf belde, gewoon te zeggen, Hold The LIGHT, tv radio openbare diensten kunnen en moeten bieden wat ik steel. ik ben goed bediend, je denkt dat Microsoft meer geld nodig heeft. Ze zijn rijk Sinds Windows XP heb je me verdomme betaald. ik koop wat resoneert. waargebeurd verhaal, mijn favoriete artiest is torrent beschikbaar en ik had het (alle) dan hoorde ik het signaal en verwijderde het, kocht elk album. RESPECT. atleten studeren gamefootage aan beste tegenstanders So I Study I, zoals bij acteurs actrice niet betrokken bij de film, waar anders vind je People Examples ze duwen de media op iedereen en de meeste die 'sterren' zijn onze mensen die lesgeven, registreren frequentie (geen entertainment ) voorbeelden voor volwassenen voor de kinderen, ze geven de lessen die het best bescheiden zijn. er is geen plot, ik laat de plot weg, ik ontvang voorbeelden door de acteurs de logica te volgen die zij toepassen om de rol te dragen die het licht was dat de intentiteitsdirecteur in gedachten had. mezelf vragen waarom niet ik, wat mis ik dat deze acteur bij zich draagt, wat zou ik moeten upgraden om dat licht die rol te geven die richting die ze laten zien. VOLLEDIGE CONTROLE