vrijdag 28 juni 2019

OKAMI 2

Ondanks het vele gerotzooi op m'n computer en op alle onderdelen overal, is dit de ongecorrigeerde vertaling van OKami op portal:

lijst van dingen doen ::: verf wit huis blauw, stuur alles radioactief naar de zon, verdrink alle illuminati neukt, smelt auto's maak fietsen, openbaar vervoer revisie, damverwijdering, schoolrevisies van kinderen, veganisten en vissers, fruitbomen overal, tuinen en overvloedige stromen, geen plastic geen vervuiling, geen dierentuinen geen gevangenissen, meer logica van thinkTanks .. ik heb geen bijlagen, het is al gebeurd, we kennen allemaal technologische zegeningen maar we moeten deze plek herstructureren .... het zou begrijp het nooit op een andere manier ... ik heb deze fantasierit voor The Illuminati Fucks ze krijgen paddleboten gevuld met blikjes tonijn en liggen midden in de oceaan ... als ze het redden, sturen we ze terug ... .het zou absoluut en uiterst amusant voor me zijn. Ja. ik hou hiervan. wachtend op de kust voor mijn illuminati ... signaal de heli, ik denk dat ik er een zie dichtbij ... aka ga weg. herzieningen welkom ik heb het al uitgeput voor humor (overwinning van de zonnegangers) oude ziel reprisaL volledige kracht signaL 2.22.1986