maandag 24 juni 2019

Kp Message 6-24-19 ... "De energieën zoals ik ze nu voel ... Blootleggen, Voltooien, Ontknoping"

Posted on 




"Ontknopings-energieën" zijn wat ik op dit moment krijg. Dat is wat op de planeet momenteel "rondvliegt". Samen met deze zijn wat ik "Apocalyps" (onthullende) energieën zou noemen, evenals "Voltooiingsenergieën". Ik veronderstel dat als deze in een bepaalde volgorde zouden worden geschreven, als ze zo zouden gaan:

1. Apocalyps-energieën: blootleggen (onthulling) wat moet worden vrijgegeven.

2. Voltooiingsenergieën: deze zijn elk aanmoedigend om dingen te voltooien die "uitgesteld" zijn en / of complete cycli te voltooien. In mijn eigen geval had ik het gevoel dat het afgelopen jaar betrokken was geweest bij het "voltooien van de cyclus (en)".

3. Ontknopings-energieën: ik weet niet precies wat dit precies betekent, of dat het anders is dan de "Voltooiïng" -en, maar dit kan iets betekenen als "fijnafstemming" van de volgende paden, Nieuwe Paradigmabewegingen.

Dus dat klinkt misschien, soort van, eenvoudig, maar de manier waarop de dingen in beweging zijn, het lijkt dat deze allemaal tegelijkertijd voorkomen. Ze kunnen zelfs plaatsvinden buiten het "chronologische tijdsbestek".

Persoonlijk maakt het mij niet uit. Hoewel op dit moment "Ontknoping" van bepaalde "zaken" de meest aantrekkelijke is van die drie.

Weet je, er is een energetisch proces "Voltooiing" waarbij ik momenteel betrokken ben en dat zich binnenkort zal manifesteren. Of het betekent dat je ergens naartoe gaat (op locatie) of niet, is niet noodzakelijk het probleem, maar als het zo 'voelt', dan moet het op die manier worden gedaan, dan is het zo. Uiteindelijk is het een "interne klus", en als ergens naartoe verhuizen daar iets mee helpt, dan is het maar zo.

Ik weet niet of iemand anders soortgelijke dingen krijgt, maar ik zet gewoon "daar buiten" wat ik heb "gekregen".

Door Maria vertaald vanuit
https://kauilapele.wordpress.com/2019/06/24/kp-message-6-24-19-the-energies-as-im-sensing-them-now-apocalypse-completion-resolution/