vrijdag 28 juni 2019

OK ami 3, wederom vanwege onmogelijkheid ongecorrigeerd

sommige van u (s) hebben een dergelijke discrepantie (in vergelijking) ik kan eerlijk gezegd niet zeggen of u gezond bent. is dat serieus, vraag ik mezelf af, doen ze dat echt, kan de stroom uitgeschakeld zijn en blijft de persoonlijkheid gewoon (blijven) staan? is dat een goedbedoelde post of misleiden ze een verkeerde fout (opzettelijk) durf ik niet te zeggen dat er een vraag is waar iedereen over na kan denken. ik ben diep in de war door deze commentaarsectie, en goed en toch per ongeluk zeg ik dagelijks mijn uitgang tot Signaalontvangst en ik terug als geheugenverlies. god dam het OK. serieus, check jezelf, is het productief nuttig logisch of persoonlijk. ik kan niet peilen sommige intellecten lijken niet intellectueel, ze registreren emotionele, zeer niet coole * codependent * tragische vreemde waarheid, als je lokaal was (je alias iemand) die ik zou aanbieden om te sparren met jou (confused me) ik zou graag willen begrijpen u, u die mij in verwarring brengt, ik zou met u neuken zoals ik met mij neuk. geest lichaam geest in de schaduwen uitgeput behoorlijk, maar ik zweer veel gewoon geest geest denken zonder geest en lichaam uitgelijnd. ik zou willen checken wie BC verwart door dat niveau in het openbaar uit te zenden (de zachtheid) werd imprinter en doorgegeven (zachtheid) aan de studenten die op zoek waren naar (wijsheid) uit This Comment Section (is lesgeven). velen ontvangen. zorgen voor potentie, dan angst, geen stilte tussen.

een mijlpaal in veroudering onderscheidt zich van de velen, deze mensen zijn het niet, jij bent niet ons collectief. Individuen, dat is zeker, individuen moeten toch individueel worden geprofiteerd. dit moet worden geregistreerd voor welvaart, de voortgang van de posterijen, ongeacht Wat als de commentaarsectie wegging (wat als de commentaarsectie wegging), velen zouden ontzet zijn en ronddwalen terwijl ik niet veranderde. maak het nuttig Gehouden Efficiënt een stapje terug? Oké? scrollen om een ​​zin universeel te zien zegen betekent eigenlijk niets, verrassing, zero light Just Words scrollen door de doorzeefde emotie bevat niets en heeft ons nergens dichter bij gebracht

als je ons over de ervaring Juice Fasting hebt geleerd of misschien de logica achter hoe je genas XYZ gewoon zegt dat Licht kan worden afgeleverd, maar dat is iets na de poort, als je denkt dat licht wordt geleverd door letterlijk het woord licht te zeggen temidden van wat emotioneel doorzeefd is ik wijs ik heb medelijden en zal onvermijdelijk handelen; die onwaar blijven, doen niets productiefs of goeds.

onze generaties lezen deze opmerkingen en vormen het geloof in deze meningen. als iedereen op de ranglijst van "lichtwerker" rondloopt door eenvoudigweg "overwinning op ons licht" te zeggen, zoals een wet van aantrekking, dan hebben we (ontvankelijk) beïnvloedbare geesten verstikt om kreupel te zijn met nul licht.

ontmoet de lichtwandelaar en registreer nul i

O A zoals M D maar X I zegt R & D

stilte is een zegening, net als eenzaamheid
geaccepteerd leer ervan, laat dit ding met rust
een bericht forceren is hoe ze hol eindigen

de resonantiekamer, de commentaarsectie
gedragen logica kan ontbranden of verstikken
Uitdagen is belonen
de volgende is lightwarrior
belichaming van
licht vereist