maandag 25 september 2017

5D DENKEN

Een doordenkertje via de sjamaan, van Metatron. Het wordt 5D denken genoemd. Bij alles wat we willen zien manifesteren in ons leven, zijn wij de motor. We kunnen alleen onszelf veranderen.

Andersom denken:

VERWACHTING (negatieve bijbetekenis in menselijke psyche)  = GEEN AKTIE VOORNEMEN = ENERGIE
PASSIE = AKTIE = KANS = DAT WAT WAS VOORGENOMEN.

http://www.indianinthemachine.com/2017/09/25/expectation-negative-connotation-in-the-human-psyche-non-action-intention-energypassion-action-opportunity-that-which-has-been-intended/

Ik heb er over nagedacht en een kleine verandering aangebracht. We worden geacht ons te gedragen als co-creators, als mede-scheppers. Door onze toekomstwensen vorm te geven en uit te dragen, in stilte. Mij lukte dat niet. Totdat ik me afvroeg wat ik zou willen als verwachting voor een betere wereld terwijl ik fluitend op m'n kont God alles zou laten doen. Dat wist ik wel. Dat heb ik omgezet in een voornemen voor een betere wereld. Het vraagt wat oefening. Maar dat kunnen we wel.