donderdag 21 september 2017

BLIJF AFGESTEMD. DAVID ZEGT DAT OPENBARINGEN SNELLER KAN GEBE

Blijf afgestemd: David zegt dat openbaringen sneller kan gebeuren

21 september 2017 door Danell Glade


Door David Wilcock 18 september 2017

Ik geniet van een broodnodige vakantie in Canada en ben zojuist van een internet-blackout-zone gekomen. Het is leuk om weer toegang te hebben, moet ik zeggen!

(Helaas bepaalt oom Google dat de foto van David, van besneeuwde bergen aan een meer, en mijn alternatief gekozen foto in de plaats, niet bij dit artikeltje mogen worden gebruikt. red.)

Er zijn een aantal zeer fascinerende ontwikkelingen die zich kunnen voordoen voor de openbaring die groter en sneller gebeurt dan we hadden verwacht. Ik hoop dat we snel genoeg over sommige ervan kunnen praten. We kunnen heel goed zien dat de zaken veel sneller gaan dan het beweerde "Gedeeltelijke Openbaringen" scenario.

Tegelijkertijd wil de loyale oppositie zowel Corey als mij meer dan ooit zien verdwijnen. We hebben zeer specifieke informatie gegeven over de aard en de ernst van de bedreigingen. Het is nooit meer gevaarlijk geweest. Dit is geen grap.

We zullen niet actief worden gejaagd, is ons verteld, maar als er een "kansvenster" is waar we op het juiste moment op de juiste plaats zijn, voelen ze dat ze dat "moeten" doen.
Dit kan eigenlijk de vorm hebben van een groter gewelddadig evenement dat "gewoon het gebeurt" zoals het gebeurt, waar ieder van ons ook zou zijn. Gelukkig is de Alliantie zich hiervan bewust en heeft onze steun als nooit eerder. Ik heb niets of niemand persoonlijk gezien, maar ben me ervan bewust dat deze grotere bescherming nu bestaat.

Ik heb miet het gevoel dat er "windows" zijn voor dergelijke incidenten waar ik nu ben, maar dit is zeker onrustig. Als gevolg daarvan heb ik me vrij stilgehouden en probeer ik gewoon van wat vakantie te genieten.

Het sjamanistische principe van "Het gebruik van de dood als adviseur" was nuttig voor mij. Ik kijk naar mijn leven en denk aan wat werkt en wat niet, wat kan veranderd worden en hoe dat voor het grotere goed kan worden bereikt. Er is veel beweging op dit moment en ik voel me kalm en veilig.

Ik kies ervoor om me te concentreren op het positieve van het nieuws dat we horen. Op een gegeven moment zal ik de ontwikkelingen van de laatste maanden samenvatten, aangezien er een groot aantal tastbare signalen zijn waardoor we zien dat er actie plaatsvindt.

Ik wacht op een regenachtige dag hier om de tijd te nemen om dit alles te schrijven nu ik toegang heb ... dus blijf afgestemd!



vertaling: Maria. mariaenbuitenaardsen.blogspot.nl