vrijdag 1 september 2017

Pizzaatje bestellen per email

Pizzaatje bestellen per email


Redactie: ik probeer een zo duidelijk mogelijk beeld op mijn blog te krijgen van het weredlwijde kindermisbruik. Dit artikel komt van earth-matters.nl die het weer van cooperatiedevrijemedia.nl heeft. Niet zo origineel, wel heel belangrijk.
Kindermisbruik
Klik op de foto voor een
vermelding van de copyrights
Taal:Taal
VideoJa
Views:148
Ingevoerd:
Geplaatst door:
Bron:Cooperatie de vrije media

Gekoppelde categorieen
(Verborgen) nieuws

(Coöperatie De Vrije Media | Lenny Ware) In maart 2017 werd Dr.Phil zonder pardon van de Nederlandse kijkbuis gehaald toen hij in zijn programma het onderwerp kindermisbruik op een indringende manier behandelde. Het programma werd uitgezonden in de V.S., niet in Nederland.  Een paar dagen na de uitzending kondigde RTL echter aan, dat het stopte met de Dr. Phil uitzendingen, met een vage motivering van ‘past niet meer in de programmering’, ‘de kijkcijfers blijven achter’, of zoiets. De Nederlandse media hebben vrijwel geen aandacht besteed aan ‘Pizza Gate’, hoogstens zijdelings in afkeurende zin, zo van besmeuren van goede naam en laster.
Lennard schrijft in zijn tweede opiniestuk indringend over zijn beleving rond ‘Pizza Gate’. Wat hij ervaart zal ongetwijfeld door veel mensen worden gedeeld. Het is zo van essentieel belang dat we zelf onze informatievoorziening ter hand gaan nemen.
Een fragment uit een gelekte email, met als onderwerp Cheese, met dank aan WikiLeaks: “…Lo and behold, instead of pasta and wonderful sauces, it was lovely, tempting assortment of cheeses, Yummy”.  De email eindigt met “… Ps. Do you think I’ll do better playing dominos on cheese than on pasta?”. Het is een email gericht aan iemand hoog in de boom van de Democraten in de VS uit 2015 als we WikiLeaks (email-id 30613) mogen geloven. Klinkt gezellig, lekker een beetje babbelen over eten. Ze lijken een duidelijke voorkeur te hebben voor Italiaans eten. Aan de andere kant klinkt het een beetje vreemd, een vraag of je beter domino’s kan spelen op kaas of op pasta. Het slaat bij nader inzien eigenlijk helemaal nergens op. Is er misschien meer aan de hand?
De emails, want er zijn er veel meer, hebben veel stof doen opwaaien in de VS. Het hele dossier heeft een naam gekregen: PizzaGate. Het schijnt namelijk dat in een heel duister wereldje van pedofielen gebruik wordt gemaakt van codewoorden. Pizza = meisje, cheese = een klein meisje, hotdog = een jongen, pasta = een klein jongetje, sauce = een orgie, en zo zijn er nog een stel codewoorden. Neem even de tijd om de codewoorden in de bovenstaande Engelse zinnen te vervangen door het eigenlijke woord. Dan klinken de zinnen ineens wel logisch. Ik denk dat je maag nu wat week aan begint te voelen en je heel misselijk begint te worden als de betekenis van de zinnen tot je doordringt. Ik wil niet weten wat “playing dominos” betekent, en ik ga het ook niet opzoeken, ik wil het niet weten.
Uitzending Dr Phil 21 maart 2017. De geïnterviewde Kendall zegt dat zij door haar ouders al bij haar geboorte werd verkocht aan een machtige internationaal opererende sex handelaar. Ze zegt dat als ze niet in een kooi zat met andere gekidnapte kinderen, ze over de wereld werd gevlogen in privé vliegtuigen en dat ze werd verkocht aan de rijken en machtigen van deze wereld.
Kendall zegt dat toen ze ouder werd, zij vaak deze rijke elite klanten naar ‘black tie’ zakenbijeenkomsten en belangrijke sportevenementen begeleidde. Van dokters en politici tot rechters; Kendall zegt dat haar werd geleerd hoe ze zich moest gedragen en kleden zonder verdenking op te roepen. Voor het eerst sinds ze drie jaar geleden haar leven van sex trafficking achter zich heeft gelaten, vertelt Kendall haar verhaal en legt ze uit waarom ze nog steeds doodsbang is dat de ‘baas van deze operatie’, die ze ‘de man die haar bezit’ noemt, haar zal vinden en weer terugbrengt naar waar ze uit is gekomen.
Dit interview is door miljoenen Amerikanen bekeken en heeft enorm veel reacties teweeg gebracht. RTL is met onmiddellijke ingang gestopt met de uitzendingen van Dr. Phil. De kans dat het op de Nederlandse TV komt is daardoor nihil.
Van mijn ouders leerde ik dat ik niet met vreemde mensen mee mocht gaan, kinderlokkers noemden ze dat. Geen flauw idee waarom iemand mij mee zou willen nemen, maar ik nam het advies ter harte. Later kwamen de praktijken van Marc Dutroux aan het licht bij onze Zuiderburen. Midden jaren negentig van de vorige eeuw werden we opgeschokt door het verhaal van deze seriemoordenaar. Er bestaan mensen die voor hun plezier kinderen martelen, verkrachten en vermoorden. Ik heb dit verhaal als een abnormaliteit gearchiveerd, dat hield het leven overzichtelijk.
Maar plotseling zijn daar verschillende schandalen van kindermisbruik in de kerk. Zoveel, dat het de kerk niet meer lukt om de deksel erop de houden. Vervolgens drijft het walgelijke verhaal rond Jimmy Saville naar de oppervlakte, en is het hek van de dam. Pedofilie lijkt meer regel dan uitzondering te zijn in hogere kringen. In Australië loopt een rechtszaak tegen George Pell, zeg maar de Minister van Financiën van het Vaticaan. Hij wordt verdacht van het misbruiken van kinderen. Ineens herinner ik me een stuk uit het eerste interview met Ronald Bernard, zo rond minuut 25,  waarin hij in tranen zegt: “…kinderen, ik kon het niet.”, toen hij sprak over offers waarvoor hij was uitgenodigd, georganiseerd in hogere kringen.
Langzaam maar zeker begint een verontrustende werkelijkheid zichtbaar te worden. Op z’n minst een deel van de elite is slecht, ziek. Het misbruikt kinderen, al dan niet in perverse sadistische en seksuele rituelen. Doen ze dit vanuit een Satanistische ideologie, of worden ze gedwongen, verleid en daarna gechanteerd? Of zijn mensen in hun wezen echt zo wreed? Daar omheen is een lucratieve industrie aan kinderhandel. De kinderlokkers, waarvan mijn ouders wel eens gehoord hadden, zijn dus gewetenloze mensenhandelaren, die extra veel geld verdienen aan het leveren van pizza’s, cheeses, hotdogs en pasta’s. Ik denk niet dat mijn ouders zich deze omvang toentertijd realiseerden. Hoe kan ik ooit nog een pizza bestellen zonder aan dit afgrijselijke verhaal te denken? Ik heb even geen honger.

(c) Lenny Ware (Lennard)
BronCoöperatie De Vrije Media