woensdag 3 april 2019

Bekijk deze magische trommel ...



Bekijk deze magische drum ... het is een magische bassdrum die een geweldige presentie en geluid heeft. Ik hou ervan en zal er misschien meer maken. Twee mensen kunnen ieder aan een kant op hetzelfde moment spelen, wat resulteert in een groot potentieel voor vele magische momenten. Deze drum heeft veel variaties in timbre, het is vrij uniek op die manier voel ik. Voor drummen door één persoon, betekent dit twee grote oppervlakken om mee te drummen, iets wat de horizontale standaard niet toestaat ... een verticale standaard in het drummen van de inheemse prairie alleen zou als zeldzaam worden beschouwd, ik kan me niet herinneren ooit zoiets te hebben gezien. Voor een trommel van deze omvang en aanwezigheid en een instrument dat op magische wijze door twee mensen kan worden gespeeld, verwacht ik een geschikt huis te vinden. Ik koos voor doorschijnende koeienhuid, met de bedoeling om eer en schoonheid te brengen voor zowel de mens als de koeiengeest. Deze trom is een genezende superster, die mensen geneest door gewoon in haar aanwezigheid te zijn. $ 2500 CDN + s & h. Mijn naam is Dieter en mijn e-mail is indianinthemachine@yahoo.ca

Door Maria vertaald vanuit
http://www.indianinthemachine.com/2019/04/04/check-out-this-magic-drum/