donderdag 11 april 2019

GECHANNELD DOOR NATALIE GLASSON – ORIGINAL BRON: SACRED SCHOOL OF OMNA

Ik, Meester Kuthumi, ben de Wereldleraar naast Meester Sananda, we willen je bewust maken van je vermogen om vrede te creëren in je wezen en werkelijkheid. Wij geloven dat vrede nu op aarde nodig is en de transformationele verschuivingen zal dienen die alle doorgaan van diepere eenwording en eenzijn met de Schepper.

door Indian in de machine



If there is no download button, right click and save.

het creëren van vrede op aarde MASTER KUTHUMI


Het cultiveren van vrede zal de verdere verkenning van je intieme relatie met de Schepper bevorderen. Ik, meester Kuthumi, wens met u een aanroeping te delen om vrede op aarde te bevorderen en te cultiveren zodat iedereen het kan ervaren. Dan zal ik mijn wijsheid met betrekking tot deze kwestie delen.
Vrede op de aarde Invocatie

'Ik houd de intentie om mijn energie te verenigen als één bewustzijn met de zuiverste en hoogste frequentie van de mensheid en Moeder Aarde, dus we kunnen bestaan ​​in de kracht, liefde en waarheid die we allemaal hebben, en ondersteunen en versterken elkaars energietrilling. Met de hoogste en zuiverste vibratie van mijn ziel, de zielen van de mensheid, Moeder Aarde en de Schepper, laten we een systeem en een netwerk van licht creëren. Moge ons briljante en schitterende licht door ons wezen en ons verenigde bewustzijn stromen en een krachtig systeem en netwerk van licht op de aarde vormen en doordringen.

Ik erken dat ik liefde ben, dat ik vrede ben en dat ik harmonie ben. Ik erken dat ik deze harmonieuze vibraties voortdurend creëer in mijn wezen, realiteit en als een collectief met de zielen van de mensheid, Moeder Aarde en de Schepper.

Ik open mezelf, zielen van de mensheid, alle aardse wezens en Moeder Aarde voor de overvloedige genezende, liefhebbende, gelukzalige en vredige vibraties van de Schepper. Ik vraag dat we allemaal voor eeuwig gezegend, ondersteund en geliefd zijn en dat we dit nu volledig ervaren.

Het is mijn bedoeling van mijn ziel om de vibraties van vrede op aarde te creëren, om door de werkelijkheden op de aarde heen te stromen en vrede te creëren voor allen om te ervaren, een vrede die van binnenuit ontwaakt en naar het fysieke niveau gaat.

Het is mijn bedoeling als een collectief bewustzijn met zielen van de mensheid, alle aardse wezens, Moeder Aarde om de trillingen van vrede op aarde te creëren om door de werkelijkheden op de Aarde heen te stromen en vrede te creëren voor allen om te ervaren, een vrede die van binnenuit ontwaakt en komt naar het fysieke niveau.

Terwijl ik mijn licht, liefde en intenties aanbied als dienst aan de Aarde, de mensheid en de Schepper, roep ik alle aspecten, kwaliteiten en uitdrukkingen van de Schepper op om dicht bij me te komen, mijn acties, praktijken, helend werk te ondersteunen en te begeleiden en intenties vandaag.

Ik roep voor het eerst de prachtige creatieve energie van Moeder Aarde op om te openen als een bloem en om mij en alle in de godin krachtige energietrillingen en aanwezigheid te creeëren. Moeder Aarde, ik spreek je toe met grote eer, respect en waardering. Ik hou onvoorwaardelijk van je en wens mijn krachten te verenigen met je wezen. Ik ben hier om je eeuwige liefde voor de mensheid en elke ziel op aarde te ervaren. Ik roep je energie op om mijn werk vandaag te versterken en te helpen.

Ik roep de energie van de natuur aan, een almachtige vibratie van creatieve energie om rond mijn wezen en de aanwezigheid van alles op de aarde te spiraalsgewijs te bewegen. Ik vraag de vibratie van de natuur en de liefdevolle geesten van de bomen, bloemen, planten en alle aspecten van de natuur om ons hun licht te lenen om onze intenties vandaag te ondersteunen. Ik vraag de energie van de natuur om alle liefdevolle vibraties van mijn wezen en alles te versterken, zodat we een diepere verbinding met de natuur op aarde kunnen houden. Help ons onze sluiers van illusies weg te werpen en de waarheid van de Schepper te bekijken die binnen de vibratie van de natuur wordt gehouden. Alstublieft natuur, leen ons vandaag uw steun en liefde.

Ik roep het kristallijnen bewustzijn aan dat zich uitstrekt van de Schepper en ingebed is in de Aarde en de kristallen manifestaties van de Aarde. Ik vraag dat het kristallen licht en bewustzijn helpen bij het zuiveren van mijn wezen, alles en de aarde, terwijl we ook ons ​​individuele en collectieve licht versterken. Help mij en iedereen de wijsheid van de Schepper te behouden en te begrijpen, die zelf als kristallen op de aarde voorkomt, zodat we vandaag een glasheldere energie, geest en uitdrukking kunnen houden. We vragen het kristalbewustzijn om ons vandaag hun liefdevolle energie te lenen.

Ik roep de elementwezens op, de zielen die zorgen voor de aarde en de natuurrijken. Ik eer alle aspecten van de elementalen en verwelkom alle liefhebbende elementalen, die onze heilige harten en de Schepper van dienst willen zijn, in onze energie. Ik besef dat er al zo lang een scheiding bestaat tussen elementalen en de mensheid. Ik wil deze scheiding oplossen omdat het niet langer nodig is. Ik hou onvoorwaardelijk van alle elementalen en vraag dat de elementalen hun gelukzalige energieën toevoegen aan onze bijeenkomsten en intenties terwijl we de vibratie van vrede op aarde creëren en manifesteren.
Ik roep de energieën en het licht van het Engelenrijk en Aartsengelen op om hun onbaatzuchtige liefde toe te voegen en om mij en allen te belasten met onvoorwaardelijke liefde, mededogen en om onze helende vermogens te intensiveren.

Ik roep de Opgevaren Meesters op om je wijsheid en heilig bewustzijn toe te voegen en te filteren in ons collectieve bewustzijn, laat ons binnengaan in ons bewustzijn en zelf van de Opgestegen Meester. Bescherm, eer en leid ons vandaag nog.

Ik roep de vibratie van de Godin van de Schepper op om vandaag aanwezig te zijn en om te ontwaken en te bloeien vanuit mij en al, laat de kracht van de Godin ons inspireren en ons toestaan ​​onze spirituele gaven en vermogens te vieren. Terwijl ik en iedereen onszelf toestaan ​​om vandaag van dienst te zijn, laten we onze kracht en waarheid aanvaarden en erkennen als een godin die op aarde is.

Ik roep alle aspecten van het licht en de liefde van de Schepper op; Ik roep de trillingen, geluiden, energie, licht en goddelijke gedachten van de Schepper op om vandaag bij ons te zijn. Geliefde schepper, ik vraag je om mij en alle wezens op de aarde volledig in de heilige Schepper-vibraties te omringen, laat ons als één bestaan ​​met alle schepselaspecten van onze wezens.

Met een gouden lichtcirkel rond mij en al geweven, laat ik mezelf een uitdrukking van mijn waarheid zijn in deze heilige ruimte van vrede en zuiverheid die we nu gezamenlijk op Aarde hebben gecreëerd. Ik weet dat ik de kracht heb om een ​​positief verschil te maken voor de vibratie van de aarde en de vrede die iedereen ervaart.
Ik ben vrede, de aarde is vrede. '

Met tal van energieën verankerd in je wezen, nemen de hele mensheid, alle wezens van de Aarde en Moeder Aarde, de tijd om te ervaren en de energieën van synthese toe te staan. Erken en weet dat door de verankering van talrijke aspecten en kwaliteiten van de Schepper je een opening creëert voor alle zielen om toegang te krijgen tot de vibratie van vrede vanuit hun wezen, en deze volledig tot uitdrukking te brengen in de schepping en manifestatie op de Aarde. Vrede wordt gecultiveerd binnen en ervaren op alle niveaus van je wezen en werkelijkheid met je intentie en toewijding. Vrede wordt geboren uit je verbinding en eenwording met de Schepper. Veel zielen op de aarde missen dit waardevolle begrip en proberen toegang te krijgen of vrede te creëren door middel van externe of fysieke acties. Vrede komt voort uit je aanvaarding van de Schepper in je wezen en werkelijkheid. Daarom kun je vrede brengen in elke situatie, ervaring of uitdaging door aanwezig te zijn bij en de steun van de Schepper te accepteren die altijd bij jou en in jou is.

Merk op dat waar vrede niet langer bestaat, er misschien een connectie met de Schepper ontbreekt. Herstel de verbinding met de Schepper en sta vrede toe om zich te ontvouwen, te cultiveren en te sturen naar waar die nodig is.

Wat kan vrede voor u creëren?

Een krachtige vraag die zowel transformatie als realisatie in je wezen en gewaarzijn kan veroorzaken, is: 'Wat kan vrede nu voor mij creëren in mijn realiteit en spirituele evolutie?' Als je jezelf toestaat je aandacht te vestigen op het besef dat vrede al bestaat in je wezen en je focus bloeien om alles wat je bent te vullen, zittend met deze energie en weten dat je de vraag kunt overpeinzen. Sta jezelf toe je bewust te zijn van hoe de aanwezigheid van vrede je wezen transformeert en activeert, en wat het inspireert. Vrede kan alles creëren wat je op aarde wilt ervaren, wanneer je vanuit de ruimte van vrede creëert, stroomt alles met gemak en perfectie, waardoor de zuiverste vibratie binnen de manifestatie kan bestaan. Stel je voor dat elke ziel zijn realiteiten schiep vanuit een ruimte van vrede en de puurste vibratie van wat ze wilden manifesteren en ervaren op aarde, hoe transformationeel en inspirerend de wereld zou zijn. Sta jezelf toe om een ​​lijst te maken van alles wat vrede voor je kan en kan creëren in je realiteit en spirituele evolutie. Elke keer dat je je concentreert op de aanwezigheid van vrede in je wezen, emaneert en bloeit, zal je ook energie geven aan alles wat vrede voor je kan creëren.

In vreedzame zegeningen,

MASTER KUTHUMI

Door Maria vertaald vanuit