vrijdag 12 april 2019

OVERWEGINGEN VOOR EEN VERANDEREND AARDE-BELEID

Een reactie op een commentaar op Portal. Geen bronverwijzing omdat het mijn eigen verhaaltje is.

Toen ik ongeveer 21 jaar oud was, stopte ik met het lezen van kranten omdat het elke dag hetzelfde nieuws was. En inderdaad, een paar jaar later, slechts eenmaal een krant, vertelde precies hetzelfde nieuws. Dus dat was mijn laatste, 48 jaar geleden.
Ik luister nu naar een nieuwe collega die vertelt dat haar beide kleine kinderen zijn weggehaald door de organisatie voor bescherming van kinderen hier, en zij heeft een vriendin die afscheid nam van ZEVEN pasgeboren baby's in het ziekenhuis.
Mijn benen zijn te kort om te volgen wat iedereen in het leven doet. We hebben het recht om ons uiterste best te doen en Mueller kan niemand hiervan weerhouden.
Dus nu geen media meer voor mij, maar ik heb bijv. een boek van een indiaanse man die als kind werd weggehaald bij zijn grootouders. Als je meer informatie wilt, zoek ik het in mijn bibliotheek. Ze namen hem terug omdat het kind hen waarschuwde d.m.v. telepathie die ze beheersten. Ik begon informatie te zoeken en ontdekte dat het hele noorden van de VS van nature door India bewoond was. Ze werden volledig weggevaagd door oorlogen, honger en leugens en kerken, niet het minste in deze geschiedenis.
Nu komt er steeds meer informatie over ons eten. Het zorgde er totaal voor dat ik mijn voedselgebruik en zeep veranderde, want het is vol gif en ik wil alles levend achterlaten.
Nee, geen media met een woord daarover. Meestal maakt het tegenovergestelde ons domme wezens. Maar ik heb het te lang gezien omdat ik oud genoeg ben. De 'media'-informatie die ik je hierboven heb gegeven, is per post vanuit het Witte Huis, 1600 Daily, om te zorgen dat het ons gewone mensen bereikt. Heb ik mijn eigen gedachten duidelijk gemaakt?

... en wat meer is ... IK BEN DOL OP KOOKBOEKEN. Ik vond een echt grote in de kringloopwinkel, mijn enige winkel. Het is een boek over de Carrabean. Het zit vol met alles wat in de oceaan leeft, en een indrukwekkend deel ervan over alcohol.
Bijvoorbeeld kreeften. Ze moeten levend worden gekookt, net zoals alle schepsels uit een schelp. We eten oesters levend. Hoeveel meer horror hebben we nodig voordat we tot onze bezinning komen.