woensdag 3 april 2019

God doet een verbluffende aankondiging: "Het vijfde tijdperk is ten einde" !!

Vader God via Sion, 3 maart 2019

Het einde van het 5e Tijdperk

Een boodschap van de Vader gechanneled door Sion - Mexico


De eonen van de tijd zijn verkort op deze prachtige planeet Aarde, mijn kinderen hebben allemaal hun missies volbracht en we zijn erg trots op jullie allemaal.

De energie die je vandaag bereikt om deze prachtige blauwe planeet schoon te vegen, zijn de stralen van hoop en liefde die Moeder en ik met veel liefde naar jullie toe sturen.

De tijd is gekomen, maak je klaar!

Eindelijk zal deze aarde het gestolen licht zien en haar helderheid zal zich door alle universa en sterrenstelsels uitbreiden en elk schepsel zal Moeder / Vader Gods glorie manifesteren met al haar licht en kracht over dit kleine sterrenstelsel en deze prachtige planeet vol met geweldige lichtwezens die met veel liefde, opoffering en toewijding de nederlaag hebben bereikt van de duisternis die hen teisterde

Mijn kinderen, ik ben je Vader die je God noemt en wens met heel mijn hart je te bedanken voor het houden van je belofte van liefde voor mij, dat je me zou helpen om je kleine broertjes en zusjes te redden en mee naar huis te nemen.

Mijn hart stroomt over van vreugde om te zien dat alle Christussen wakker zijn en klaar voor de laatste blik op deze eervolle missie. Onze harten zingen van vreugde om te zien hoe elke goddelijke vonk op deze planeet wordt aangestoken en hoe jouw prachtige licht in elke donkere hoek schijnt waar het kwaad de zielen gevangen had en ze nu terug naar mij brengt.

Ik ben wie ik ben en niets noch iemand kan dit licht van liefde, vrede en geluk uitschakelen dat nu deze planeet omringt die wordt genezen vanuit zijn kern en spoedig weer het prachtige paradijs zal zijn dat ik heb geschapen.

De gebeurtenissen die op het punt staan ​​zich te ontvouwen, zullen het leven veranderen zoals je het vandaag kent, elk van deze gebeurtenissen is bestemd om het goede te doen, zelfs in hun ogenschijnlijke omstandigheden. Het zijn zegeningen die je perspectief veranderen van wat en wie je bent.

Al je grote broers zijn hier bij mij en moeder wacht gewoon op het heilige moment waarin de hemelgordijnen open zullen zijn en de waarheid aan de wereld zal worden onthuld zoals die is en dan zal niets meer hetzelfde zijn voor jullie noch voor ons.

Dit moment zal voor altijd en eeuwig een verandering markeren, niet alleen op deze geliefde planeet maar in het bewustzijn van al mijn kinderen overal in het universum en zal prachtig zijn. Het nieuwe tijdperk is aangebroken en daarmee de vrede, het licht en de ware en onvoorwaardelijke liefde.

Mijn kinderen, het is belangrijk om alert en wakker te zijn om alle gebeurtenissen die deze maand van start gaan te kunnen leven en die de prachtigste transformatie zal beginnen die ooit door al mijn kinderen hier is gezien.

Want je zult ascenderen in je levende lichamen samen met je geliefde Gaia en jullie transformatie zal een grote show zijn van licht, liefde en leven die ik samen heb gegeven met mijn geliefde, de grote Moeder, voor de transformatie van het hele universum.

We zijn hier bij jullie om je te helpen en je te ondersteunen met ons liefdeslicht voor de meest spectaculaire verandering ooit gezien. Deze laatste tijd van transformatie kan moeilijk zijn, maar ik weet dat ieder van jullie samenkwam met alle geschenken en voorbereiding in je hart voor dit levensmoment dat jullie allemaal zullen leven. Vertrouw op jezelf, dat is hetzelfde als vertrouwen hebben in mij en ons allemaal, onthoud dat we eeuwig één zijn.

De tijd is nu, de tijd is gekomen, het moment is aangebroken, de klok van de tijdperken zal spoedig stoppen en zal het einde van het kwaad op deze aarde markeren en de komst van het nieuwe tijdperk van licht, overvloed, vrede, vreugde, geluk , leven, liefde, kennis, waarheid en rust waar je zo naar verlangt.

Mijn prachtige kinderen, we houden enorm veel van jullie en we weten dat jullie het  voortreffelijk zullen doen. Help je broers en zussen die nog steeds slapen in de illusie van de matrix en leid ze met de jonge schapen met liefde, geduld en zorg naar het lichtpad dat opent met de portal van 21 maart 2019 waarin zij die willen doen zo en klaar zijn,  in staat zullen zijn om over te steken en zich met ons te verenigen in licht en liefde, je trillingen met vrede, kracht en gaven te vullen om terug te keren om de mensheid te dienen, die mogelijk meer tijd nodig heeft om wakker te worden.

Maar voor jullie allemaal die de roep van mijn stem voelen, luister luid en duidelijk DE TIJD IS OM !!!

Ik beëindig dit tijdperk, het vijfde tijdperk komt ten einde, een nieuwe aarde en een nieuwe hemel worden geboren voor al mijn geliefde kinderen. Deze oproep is erg belangrijk omdat het vandaag is en het is voor jou mijn geliefde.

¿Ben je klaar om naar mij toe te komen?

Ik ben klaar met open armen om je te knuffelen en bedankt voor al je dienstbaarheid aan liefde. Rust in mijn armen, kind van mij! Ik hou van je, dank je en eer je voor alles wat je hebt gedaan en daarom vraag ik je ...

¿Ben je klaar om terug te gaan naar de planeet om de rest naar huis thuis te begeleiden?

Neem mijn hand en samen komen we weer terug om het licht te zijn op het pad van anderen die naar je toe zullen komen op zoek naar antwoorden en begeleiding.

En jij mijn kind zal hen laten zien : "Ik ben de weg, de waarheid, het leven en niemand bereikt de Vader dan door zichzelf"

Het is de sleutel die altijd in je was en is de routekaart om naar huis te gaan!

Ik ben hier bij jou en nu

ik hou van jou

VADER

Boodschap gechanneled door Sion - Victory to the Light !!!

Mexico, 3 maart 2019

Bron: www.sananda.website

Door Maria vertaald vanuit
http://www.ournewearthnews.com/2019/03/14/god-makes-stunning-announcement-the-fifth-era-has-come-to-an-end/