zaterdag 25 augustus 2018

Q Anon: Hebben de Rode Schoenen Cabal 33ste graad Elite-handelaren jachtpartijen? (Video)

Q Anon: Hebben de Rode Schoenen Cabal 33ste graad Elite-handelaren  jachtpartijen? (Video)




# Qanon8chan #QAnon Dat is een containmenttank (met touwen om te beperken)? ... 

#Qanon Kinderen met rode schoenen (Podesta-kunst) verstoppen zich in het bos (kinderjacht).

Laat ik beginnen met te zeggen dat de Q Anon / Q Clearance Patriot-berichten een zo groot bereik hebben dat 'alles samenvatten' bijna onmogelijk is. De artikelen schetsen een enorm beeld rond de basis dat 'alles verbonden is en alles betekenis heeft'.

"We zien dat de regering van God over de wereld verborgen is", schreef Francis Bacon in 1605, waarin hij de diepste diepe staten beschrijft: de heerschappij van de heer over ons, die volgens Bacon een goed model was voor aardse heerschappij. "Obscuur en onzichtbaar" was hoe Bacon dacht dat de overheid het beste werkte, en koning James I stemde ermee in, in 1624 een te leergierig onderwerp te geven dat niemand zich "bemoeit met iets met betrekking tot onze regering of diepe staatszaken".

84,225
Ik host de radioshow van de kerk van Mabus en het duurt nu 8 jaar. Ik zit al 20 jaar in de paranormale gemeenschap. Ik lever inhoud uit een netwerk van bronnen en gasten en bondgenoten. Variërend van politiek tot paranormaal en spiritueel. Je kunt mijn andere artikelen hier bekijken op mijn BIOGRAFIE 1) bij BIN en je kunt mijn gratis radioprogramma bekijken via deze link HIER 2). Bedankt voor het tonen van uw steun en het langskomen.

Voetnoten
1) https://beforeitsnews.com/contributor/pages/106/013/bio.html
2) https://www.churchofmabusradio.com/

Gerelateerde artikelen

Vertaald uit bron
https://beforeitsnews.com/v3/prophecy/2018/2499887.html