maandag 13 augustus 2018

    

BREAKING: Ondergrondse basen gemeld als onder vuur, Cabal wordt gearresteerd als ze vluchten:

BREAKING: Underground Bases Reported to be Under Fire, Cabal Being Arrested as They Flee

Van Shem El-Jamal

Op 16 november kwam er een zeer interessante video op YouTube. Deze video is gepubliceerd door het YouTube-kanaal van Gary Larrabee. De heer Larrabee is een alternatieve uitgever van nieuws over gebeurtenissen in de wereld en ontwikkelingen bij de inspanningen om de wereld te bevrijden.

Lees hier meer over Gary Larrabee: All News Pipeline 2)

Het onderwerp van deze video was er een waar velen van ons al jaren veel aandacht aan schenken. Dit is het onderwerp van de groep die bekend staat als de cabal. Deze cabal is een groep corrupte bankiers, bedrijfsleiders en machtsmakelaars die economieën en samenlevingen over de hele wereld in hun eigen voordeel hebben gemanipuleerd, en ten koste van de gewone bevolking van de wereld.

Wijsheid Leringen met David Wilcock - "De neerwaartse spiraal van de cabal" - Beoordeling van de laatste dagen van een afbrokkelende cabal, en een voorbode van doorbraak 3)


Deze criminelen hebben ontelbare wetten overtreden, maar worden nooit vervolgd. Ze hebben onnoemelijk veel kwaad gepleegd tegen de mensheid omdat ze geloven dat ze de enige mensen op aarde zijn die het verdienen te gedijen. Deze zelfbenoemde royals zijn voor het grootste deel van een eeuw aan justitie ontsnapt. Het lijkt er echter op dat dit snel zal veranderen.

Voor degenen die de serie Cosmic Disclosure frequent bezoeken, is de informatie over het mogelijke offensief tegen de Cabal misschien niet als een verrassing in zijn timing. Corey Goode - een bekende klokkenluider over Cabal-activiteiten en het Geheime Ruimteprogramma - meldde onlangs dat hij instructies had om bepaalde aanstaande gebeurtenissen die zouden plaatsvinden niet bekend te maken. Hier is een uitzondering van het gesprek over Cosmic Disclosure van de Sphere-Being Alliance-website.

David: Dus je zei dat je het gevoel had dat je geen intel meer kreeg.

Corey: Ja, dat was ik. . .

David: Je bent verduisterd.

Corey: Het kwam op een punt dat veel mensen waarmee ik om me heen aan het werken was begonnen zich terug te trekken en hun eigen dingen te doen. Ik voelde me steeds meer geïsoleerd, en ik voelde me alsof ik me tot Gonzales moest wenden en zeggen: "Luister, ik wil meer informatie. Wat moet ik doen om het te krijgen? "

En het antwoord kwam terug, voordat ik informatie vrijgaf, moet ik het ter goedkeuring doorsturen. Maar ik had geen idee dat ze 35% van wat ik wou uitschrijven, wilde gaan redigeren.

David: Dus hoe gaat dit? Heeft u een contactpersoon waarmee u deze dingen nu stuurt, of. . . ?

Corey: Ja, ik ga er niet op ingaan.

David: Oké. Dus in onze privédiscussies, heb je eigenlijk gezegd dat je niet eens gemachtigd bent om me te vertellen wat er aan de hand is, maar je zei ook dat als je kon, dat ik het echt leuk zou vinden.

Dus een deel van wat lijkt te gaan - ik weet niet hoeveel je hierover kunt praten - is dat zelfs op het moment van deze opnames, er enkele zeer gevoelige operaties gereed komen om te gebeuren, dat jongens zoals ik die Als je dit al zo lang doet, zul je de uitkomst echt heel leuk vinden, maar het is zo gevoelig dat we het niet kunnen onthullen omdat het de manier waarop het plaatsvindt kan verknoeien.

Corey: Dat klopt.

David: Het lijkt erop dat we een aantal grote evenementen opbouwen.

Corey: Ja, verschillende evenementen waar ze nu naar toe werken.

David: Als je ons een klein beetje meer een idee kunt geven van wat ze feitelijk hebben gedaan, machtig je om hierover te zeggen, als er iets is, is dit dan iets dat de mensen die deze show kijken gelukkig maakt? En wat voor soort geluk zullen ze ervaren?

Corey: Het deel dat ik kan delen, is niet het deel dat mensen blij zal maken.


Wat ik kan delen is dat Gonzales meldde dat veel van deze geheime syndicaten van de Aarde en de Earth Alliance veel vooruitgang boekten in hun onderhandelingen. Ze hadden veel dingen besloten. Ze werken nu net aan de fijne details.

Dus als het gaat om het financiële systeem en er komt veel waarheid uit, ja, ik ben optimistisch, na wat ik heb gehoord.

http://www.spherebeingalliance.com/blog/transcript-cosmic-discosure-the-banished-from-inner-earth.html 4)

Goode kon toen nog geen verder detail geven. De manier waarop hij sprak, onthulde dat de informatie erg gevoelig was en mogelijk veel te maken had met operationele veiligheid. Hoewel sommigen misschien teleurgesteld zijn geweest of zelfs achterdochtig zijn ten aanzien van de drijfveren van Corey Goode, is de vitaliteit van operationele veiligheid een belangrijk onderdeel van succesvolle operaties. Het feit is dat het onmogelijk is om het grote publiek te informeren over toekomstige plannen zonder de beoogde doelen uit te zetten voor wat de aanvallende bewegingen zouden kunnen zijn.

Als de Cabal op dit moment wordt aangevallen en wordt gearresteerd, is het verrassingselement een belangrijk ingrediënt in dergelijke operaties (hoewel de operaties naar verluidt al lang onderweg zijn). Men zou ook verwachten dat reguliere media het onderwerp zouden vermijden totdat zou worden besloten dat de mensen klaar waren om de waarheid van de situatie te kennen.

Volgens de reguliere media werden deze branden veroorzaakt door niets meer dan mensen die hun afval verbrandden. De video van interesse zegt echter anders.

Kent Dunn is vrijgelaten om ons informatie te geven

Image result for Kent Dunn Has Been Released to gives us Information !!
https://youtu.be/IKZ2LbcTs7o

De valkuilen van gedeeltelijke onthulling - onderzoek naar het proces van onthulling en de redenen waarom een reeks halve waarheden het gewoon niet zal redden 8)

Wat de situatie ook is, het is belangrijk voor ieder van ons om onderscheidingsvermogen te gebruiken bij het bepalen van de ware aard ervan. Het is ook onze taak om te vragen naar en toe te werken naar echte, duurzame en positieve verandering. Het is aan ieder van ons om de wereld te creëren die we willen zien. Laten we, met dit in ons achterhoofd, ervoor zorgen dat de positieve verandering en onthullingen van deze gebeurtenissen compleet zijn.

LEES OOK:

UPDATE


Bab deelde de volgende link met ons op onze Facebook-pagina, die nu lijkt te zijn schoongepoetst: nifc.gov/fireInfo/nfn.htm

Ik slaagde erin om de pagina terug te halen uit de Wayback Machine van Internet Archive, en je kunt het hier zien:

https://web.archive.org/web/20160828174921/https://www.nifc.gov/fireInfo/nfn.htm

Hier is een lijst met bekende ondergrondse bases:

Lijst van Geheime Underground Bases en Hun ingangen 1)

Hieronder is een screenshot:


wayback-fires
De originele pagina heeft een duidelijker foto. Ik krijg hier niets beters uit.


Voetnoten:
1) http://www.theeventchronicle.com/study/list-secret-underground-bases-entrances/
2) http://allnewspipeline.com/Independent_Media_YouTuber_Threatened.php
3) http://www.discerningthemystery.com/2016/07/wisdom-teachings-with-david-wilcock.html
4) http://www.spherebeingalliance.com/blog/transcript-cosmic-discosure-the-banished-from-inner-earth.html
5) https://edition.cnn.com/2016/11/12/us/southern-wildfires/
6) https://gizmodo.com/the-southeast-is-on-fire-1789043891
7) http://wildfiretoday.com/tag/south-carolina/
8) http://www.discerningthemystery.com/2016/10/the-pitfalls-of-partial-disclosure.html


Door Maria vertaald vanuit
http://www.theeventchronicle.com/intel/breaking-underground-bases-reported-fire-cabal-arrested-flee/