zondag 26 augustus 2018

ER GEBEURT IETS HISTORISCH EN GLOBAALS


ER GEBEURT IETS HISTORISCH EN GLOBAALS

Dit is een ronde tafel discussie met drie patriotten en Sean. Twee van hen komen uit het Verenigd Koninkrijk, een in Amerika.

Ik vond het heel interessant dat een van de Britten zegt dat Donald Trump ook zijn president is. Wauw. Ik realiseerde me niet dat Trump en Q zoveel fans buiten de grens hadden.

Het panel bespreekt veel onderwerpen, waaronder pedofilie en de vele aspecten van het leeghalen van het moeras waar president Trump zich mee bezig hield, de wake-up call die QAnon zoveel mensen gaf en wat patriotten nu moeten doen. ~ BP

Image result for something historic and global is happening
https://youtu.be/8nydD9JAdyI
Iets historischs en GLOBAALS gebeurt NU, NU terwijl je dit leest, en het wordt het grote ontwaken genoemd. De mainstream "nieuwsmedia" hebben alle geloofwaardigheid op alle platforms verloren en nu beginnen zelfs voormalige hardcore liberalen wakker te worden. En #Q, die de reguliere media 'een bizarre pro-Trump-samenzweringstheorie' noemen, staat hier centraal. Doe met mij en mijn gasten 412 Anon, Grand Torino en Dragon mee terwijl we het laatste nieuws bespreken.

Door Maria vertaald vanuit
http://www.starshipearththebigpicture.com/2018/08/26/something-historic-and-global-is-happening-sgt-report-video/