maandag 6 augustus 2018

Ophef of verder nadenken naar aanleiding van een TEDx-spreker die zei dat pedofilie een onveranderlijke geaardheid is, 6 augustus 2018.

PEDOFILIE ONDER DE LOEP.
Ik begrijp de tolerantie niet die er wereldwijd wel voor moet bestaan. Van oorsprong is sex
 een voortplantingsmogelijkheid. Begrijp me goed, ik heb het niet over mensen die er aan lijden.

Voor mezelf heb ik gelezen dat de problemen waar we, soms al vanaf de geboorte, mee rondlopen. overgeërfde Mind Controld overtuigingen zijn. We worden niet geboren met een schone lei. Reïncarnatie is het verder gaan waar je gebleven was. Dat heeft mij een deel van de problemen met mijn narcistische moeder en/of vader laten begrijpen

Het gaat bij pedofilie vooral om mannen. Mijn voorstellingsvermogen laat me ook in de steek over pedofilie bij vrouwen. Ze zijn er wel.
Als we sexualiteit  in het algemeen bekijken, dan is dat een handeling tussen een man en een vrouw. Door de eeuwen heen zijn er items aan toegevoegd om het genot te verhogen. Ik heb daar verder geen ervaringen mee.
Het is niet iets waarvan de geschiedenis aantoont dat sex plaatsvindt onder goedkeuring van beide partijen, maar is in de loop der tijd wel steeds vaker uitgangspunt geworden. We moeten de vrouwenonderdrukking niet vergeten.

Fysiek is sex bij mannen eenvoudig te begrijpen als de penis die wordt omhuld door iets straks. Hoe strakker hoe groter het genot zolang het geen ongemakken geeft.
Dan komen we bij het probleem. Een vrouw die gebaard heeft, heeft het strakke verloren en voelt zich bovendien voor sex vaak niet meer je van het. 
Dan heeft onze westerse samenleving, maar misschien wel de wereld, een oplossing: jonge meisjes, dieren en zelfs kinderen en babies.

Hier wordt de wederzijdse goedkeuring nonchalant aan de kant geschoven en komen we uit op de materialistische benadering. Babies hebben het nauwste gaatje, dus tja. Als een fopneus worden ze aangeregen. De pijn? Welke pijn? Want ach ja, je kan ze eten. Redactie.


In het Nederlands:
https://opwegnaarzielsvreugde.wordpress.com/2018/08/07/ophef-of-verder-nadenken-naar-aanleiding-van-een-tedx-spreker-die-zei-dat-pedofilie-een-onveranderlijke-geaardheid-is-6-augustus-2018/