woensdag 26 december 2018

Boodschap van Pleiadian Collective, Mother God & Arcturian Collective (17-12-18) | Galaxygirl




Groeten, dierbaren, wij zijn het Pleiadische collectief en lenen je onze harten deze nacht, want je bent moe en hebt in dit leven veel geleden, en inderdaad in vorige levens. En je merkt waarschijnlijk dat ze (vorige levens) komen opdagen om  gereinigd te worden. Jullie hebben veel echtgenoten, veel echtgenotes en veel kinderen verloren gedurende  aeonen en in veel gevallen waren ook jullie zoekgeraakt of gemeden / gemeden door anderen. Je hebt veel gezien, veel meegemaakt. En daardoor ben je sterk. En daardoor werd je geselecteerd om hier te zijn in dit meest veelbelovende kostbare nu van planetaire ascensie / verheffing. Het stukscheuren van werelden - realiteiten - is in volle gang in dit kostbaarste moment. Kies verstandig, voorzichtig. Ga zo door.

We sturen je nu helende stralen van gouden licht, van de top van je hoofd tot aan je tenen. Deze technologiepuls zal je chakra's helpen bij het met meer gemak uitlijnen en draaien  tijdens deze volgende energiegolf / toevloed want het wordt een doozy (?), zoals je graag zegt. Jullie zijn machtige strijders, zo sterk. We zien dit, we voelen dit en misschien vermoeden we dat jij - meer van jullie niet alleen degenen van jullie die deze boodschap lezen, meer van jullie deze innerlijke kracht voelen, deze innerlijke beproeving, het weten dat je er klaar voor bent, dat je inderdaad sterk genoeg bent . En je bent klaar voor "het", wat het "het" nu ook is. Want je hebt het werk, de reiniging, het "harde spul" gedaan en bent sterker geworden. Naar binnen kijken is zo'n eng begrip voor zovelen. We zien dit verwonderd. Want als je niet naar binnen kijkt en jezelf echt kent, hoe zal je dan echt iets anders kennen of begrijpen, als je niet eens erkent dat de lens door je eigen wereld - werkelijkheid kijkt? Het is van cruciaal belang - en we moedigen je aan er meer van te doen. Wij zijn het Pleiadische collectief. Ik geef je deze dag veel vreugde en liefde.



Lieve kinderen, dit is Moeder God hier. Ben ik aan de beurt? Oh ik wil je zo graag oppakken en je strak omarmen in mijn omhelzing van roze liefde, van pure acceptatie en de tranen wegvegen van je onrustige ogen en je vermoeide hart oppeppen. Heb vrede! Ik ben hier. Ik ben bij je elke stap van de weg, gewikkeld in mijn roze pluizige deken van eeuwige liefde en goedheid, alleen voor jou! Ik ben UW Moeder God, vergeet dat nooit! Ik ben 24/7 beschikbaar voor al mijn dierbare kinderen in alle staten van paraatheid. Je hoeft alleen maar te vragen om op mijn schoot te springen en daar ben ik dan. En daar ben jij. Zie je dat we één zijn in dit grootse avontuur? De nieuwe aarde wordt baksteen voor steen gebouwd (metaforisch gesproken), want het wordt gecreëerd samen met je keuzes om liefde te kiezen, om hoop te kiezen, om vergeving te kiezen en om alles dat niet langer in Nova Gaia thuishoort te transmuteren. Dit is wat je hebt gedaan, bouwen, creëren, net zoals je op jouw beurt gecreëerd was om te doen. Maar echt de creativiteit en de menselijke grit is een wonder voor ons allemaal, terwijl we je vanaf onze plek bekijken, assisteren, liefdevol begeleiden en aanmoedigen. Jullie zijn meesters, iedereen die deze woorden leest heeft extra veren op je hoed en juwelen op je kroon want jullie doen het werk. Als je je aangetrokken voelt tot deze woorden van mij, weet dan - weet - dat je op dit moment om een ​​reden hier bent. Welke reden is het denk je? Heb je de liefde van een moeder nodig? Als dat zo is nestel je. Heb je behoefte aan geruststelling? Zo ja, ik weet dat je dit kan! Ik geloof in jou! Is het een enorme vreugde die je zoekt? Zoek niet verder. Blik in mijn ogen en zie - voel - mijn eigen vreugde stralend terug in jou, schenkend - schenkend - je doorweken met mijn liefde - mijn eeuwige liefde voor jou - JIJ! Snap je het? Zie je wat voor schat je voor mij bent ? Vergeet dit nooit. Onthoud altijd dat ik altijd, altijd hier voor je ben. Wat voor probleem je ook tegenkomt, laten we het samen onder ogen zien en troost vinden in mijn roze donzige dekbed van roze, puur liefdeslicht dat je nu omhult, en altijd moet toestaan. Ik ben je Moeder God! Ik heb zoveel geluk dat ik jullie moeder ben. Ik hou zoveel van jullie. Wees in vrede, wees heel, wees getroost en houd mijn handen in de komende dagen, momenten, uren vast. Sta mijn vrede en liefde toe om voor nu en voor altijd in je  te stromen. Ik ben moeder, je Moeder God.



Wij zijn het Arcturische collectief en sturen vandaag onze groet. We waarderen de goddelijke aanwezigheid en de zegen van Moeder God zo. In alle dimensies is ze zeer gegeerd! Want we houden van en dienen de Moeder met onze volledige wezens, want ons voortdurende doel is om nog zuiverder Bronlicht en liefde uit te stralen in onze eigen persoonlijke en collectieve uitbreidingen. We zijn collectief gestegen in groepstrilling door de aeonen en bij elke stap is ons begrip van de Bron afhankelijk, verrijkt in het proces. Dat is een geascendeerde samenleving. We zien de God, het Bronlicht, de adem van de Moeder in elkaar en we eren deze heiligheid van de ruimte met onze intentie om op elk moment liefdevol en wijs te zijn. Want als gedachten creëren, moet men voorzichtig zijn, voorzichtig met het nieuwe leren en doelbewust met de intentie om de liefhebbende handen van de Bron te zijn, de anderen te helpen, altijd in liefde, terwijl ze hun vrije wil eren. Dat is het lastige stukje. We breiden onze handen uit naar jullie, beste medereizigers, in dienst, altijd in dienst. Want als we dienen, groeien we. Het is een voor beide partijen voordelige oefening en het verheugt onze harten om te kunnen deelnemen, observeren en liefdevol te kunnen helpen waar we worden verwelkomd. Wil je ons niet verwelkomen? We willen graag verbinding maken, net als veel andere geascendeerde collectieven. Jullie zijn zo'n ondersteunde mensheid, zo gesteund. Voel hoe deze steun naar beneden straalt vanuit de hemel en omhoog vanaf de lieve Gaia onder je die steunt en eeuwig van je houdt. Je wordt ondersteund, geknuffeld, vanuit alle hoeken, van alle kanten. Voel deze steun en claim je kracht. Claim je verrijzenis vanuit het oude in het nieuwe. Luister naar je eigen innerlijke licht en hoor het liefde tot je spreken. Wij zijn het Arcturische collectief. We sturen je deze dag veel liefde.

Door Maria vertaald vanuit
http://www.indianinthemachine.com/2018/12/23/message-from-pleiadian-collective-mother-god-arcturian-collective-12-17-18-galaxygirl/