dinsdag 11 december 2018

OVER JUSTIN BIEBER....

Van de website van Cobra, geplaatst door 'Astral Traveler'



Justin Bieber:

'Ze hebben zo hard geprobeerd me te corrumperen,' zei Bieber, 'omdat ik een niveau bereikte dat ze niet meer konden controleren.'

"Ze probeerden me met alcohol te vernietigen en toen dat niet werkte probeerden ze het met drugs - allemaal verschillende soorten. Toen dat niet werkte, probeerden ze me met ambitie te vernietigen. '

"Ik was eerst geïnteresseerd," erkende Bieber , voordat hij zei "maar toen ik me realiseerde wat de prijs van toelating in die wereld was, moest ik stoppen."

"Ze hebben me bedreigd. Ze zeiden dat ze wisten dat Selena zwanger was. Ze vroegen of ik wilde dat mijn baby zou eindigen zoals die in het midden van de kamer. "

"Hierdoor ben ik helemaal geflipt en ik ben lange tijd mijn weg kwijtgeraakt. Ik ging van de rails, 'zei Bieber, vechtend tegen de tranen. "Ze hebben mijn ongeboren kind vermoord. Ik en Selena ... we werden uit elkaar gedreven door deze mensen en het trauma. "

"Er zijn echt slechte krachten aan het werk in de wereld. God is echt. Satan is echt, 'zei Bieber.

Als je de Washington Post leest of naar CNN kijkt, is pedofilie geen probleem, en degenen die erover praten zijn aluhoedjes ​​die 'nepnieuws' in stand houden. Maar er komen steeds meer sterren met soortgelijke verhalen over het verdorven Hollywood-systeem.


Citaat uit:
https://prepareforchange.net/2018/12/09/justin-bieber-hollywood-elites-killed-my-unborn-child/

Dit artikel kan niet geisoleerd worden gelabeled en is onderdeel op:
http://2012portal.blogspot.com/2018/12/brazil-ascension-conference-report-and.html#comment-form